Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä että vauvalla on kaikki hyvin! Lepäilet nyt vaan ja keräät voimia synnytykseen :) antoko ne mitään takarajaa milloin pitäisi mennä taas näytille?

Juu ylihuomenna uudelleen näytille, eli luultavasti siellä tulee nyt tää koko loppuaika rampattua aika tiiviisti elleivät sitten jossain vaiheessa käske jäämään sinne.

Mä oon tänää marssinu ympäri kämppää ja nostellu jalkoi kunnol, imuroinu, vaivannu pullataikinaa, käyny kaupas, tehny tulist ruokaa, auttanu miestä kattopaneleitte kanssa ja just tulin saunasta.. Ja ainoo mitä mul on ni närästys.. :D niitten on parempi käynnistää tää huomenna ku en jaksa kohkata enää.. ;) :D

Ei käynnistetty!!! Mä olin niin pahalla päällä tänään ku ne lähetti mut kotii ja anto uuden ajan maanantaille!!! Sillo on jo 41+6!!! Painoarvio oli 4kg , kohtu oli sormelle auki ja kaulaa viä 2cm jäljellä.. Tää ei tuu ikinä ulos!!! Mä oon niin turhautunu!!! + sit viä aamulla ku olin lähössä kotoo ni auton lämppäri ei ollu käynnistyny ni en päässy autoon sisää ja onneks sain äitin kiinni enne ku kerkes lähtee töihi ja se heitti mut aamulla ( myöhästy itte sen takii töistä) ja anto viä taksi rahaa varmuude vuoks.. Ja sit ku jouduin siihen taksiin ni se lähti viemää mua väärää suuntaan ja ku olin nii kiukkune ja itkune ni en ees tajunnu sitä aluks.. No onneks se laitto mittarin sit kiinni ku kysyin asiasta.. Oli kuullu osotteen väärin..

Onpa kurjaa :( mä just mietin että saisinkohan itkulla ja väännöllä pyydettyä jotakin käynnistysapua tulevana maanantaina äitipolikäynnillä... Kysyitkö sä siis että voidaanko tehdä jtn? Vai sanoko lääkäri suorilta ettei mitään ryhdytä tekemään?

Ne vaan kierteli ja kaarteli.. Et kyl se voitais periaatteessa käynnistää mut olis parempi et lähtis ittestään ku ei sul oo ees mitään oireita esim verenpaine koholla.. Öö on ollu jo toista kuukautta... Mut sit se vaa rupes sanelee koneelles ja hoitaja ohjas mut ulos ja anto jotai liike lasku ohjeita... En mä sellasii tarvi.. Tää hullu vetää kuperkeikkaa koko ajan.. Totes muuten et voivat vielä sillon maanantainaki lähettää kotiin... Siinä vaiheessa köytän itteni johonki sängynjalkaan..

Mun pitää hypettää ittenk hysteriaitkutilaan ennen sitä lääkäriä ;)

Nyt pysyt maanantaina sit tiukkana! Tsemppiä kovasti! :)

Mulla alamaha ja selkä jatkaa kipuiluaan. Nyt toi vissiin hinaa päätäänkin tuolla alhaalla, ku repii välillä todella ikävästi. :confused:

Mulla tiistaina aika sairaalaan ni sanon kyllä, et jos yli mennään ja mehän mennään, ni haluun ultraan. Haluun, et katsotaan kaiken olevan kunnossa ja painoarvion.

Vihdoinkin tsemppiä jaksamiseen ♡ kauheaa oottaa noin! :( mä en sitten millään ymmärrä miksi pihtaavat tota käynnistämistä niin pitkälle, kun riskit puhuu käynnistömisen puolesta kuitenkin ja eihän sitä kukaan voi sanoa että tilanne ois yhtään sen kypsempi parin päivän päästä.

Mä oon niin samaa mieltä mellu sun kanssa!! Itsellä jos menee ja menee siis yli, ni riippuu vauvan koosta et suostunko ees enää synnyttää alateitse. :oops: siin yliaikaisuudessakin on niit riskejä ihan tarpeeks ilman pitkittämistäkin.

Tää on kyl jännää ku ei osaa ollenkaan kuvitella että miltä tuntuu kun ei enää oo raskaana.. :O
Tossa suihkusta tullessa ja rasvaillessa mietin että enää max 12 päivää ja mulla on oma kroppa taas kokonaan itelläni. Sehän on ihan naurettavan lyhyt aika ku vertaa et on odottanu sen 40+2 viikkoa jo. Mutta sit seuraavassa hetkessä taas jokainen päivä tuntuu yhtä pitkältä ku edeltävä raskausaika yhteensä ja ajattelee vaan että mä oon ikuisesti j aina vaan raskaana ja raihnainen ja en enää koskaa voi kyykistyä, juosta, hyppiä, nukkua mahallaan, lähteä mihinkään reissuun.. Että tällästä kodin, kaupan ja päiväkodin välistä kolmiota mun elämä pyörii loppuelämän. On se ihmisen mieli vaan hassu.
Oltiin siis kyllä tänään taas muskarissa ja kerhossa ja sanoin että vaikka yhes koossa olisinkin vielä ens viikon kerhopäivänä ni en usko että meitä näkyy vaan mä makaan peiton alla ja ryven itsesäälissä enkä halua nähä ketään :P

Illalla tässä sisuunnuin ja siivosin keittiön, pesin pyykkiä ja viikkasin ison läjän puhtaita kaappeihin ja imuroin. Vielä aattelin kirjottaa varmuuden vuoksi listan et mitä ulkovaatteita lapsille pitää ottaa jos tulis äkkilähtö. Mitä hyvin vahvasti epäilen. 4.2 on nyt se päivä mihin ripustaudun.

Ah, ihanaa purkautua. T. Alan olla hieman höperö ja pehmeä päästäni..

No niin perkeleen kohtutulehdus ja ultrassa näkynyt mikälie! Täällä sitä maataan osastolla! Zytotecit otettu, koitetaan jos kohtu tyhjenis niillä ja jos ei niin huomenna kaavitaan. Voi kurjuutta! Koska se onnellinen vauva-arki vois alkaa!? :(

Voiko toiselle painaa En tykkää nappia? Johtuu siitä että en tykkää yhtään siitä, että sä joudut siellä oleen! Toivottavasti se mikä lie sieltä sitten saadaan pois ja kohtuun ei jää mitään vaurioita! :/
Todella ikävää.
Tsemppiä! :)

Mä oon muutaman kerran kanssa painanut tota en tykkää -nappia ja sit selitellyt, miksi en tykkää :joyful:

Mut toi on kamalaa. Mä pelkään, etten pääse vielä sairaalasta pois, mutta jos joutuisin takaisin, niin olisin vielä katkerampi/turhautuneempi.

Nukun tosi huonosti, poika saa jonkin sortin rintaraivareita eikä maito ole lähtenyt nousemaan. Jos paino on laskenut liikaa, ei päästä kotiin. Mä haluaisin lypsää, syöttää pullosta, antaa korviketta, mitä vaan ettei tarvi 1,5 tuntia nuokkua kerrallaan vauvan kanssa hereillä yötä läpi ja toivoa, ettei vierustoverit liikaa kärsi, kun poika huutaa aina välillä niin kovaa että korvat soi. Sitten nukutaan puoli tuntia, herätään taas huutamaan (mihin se pieni vieno "kiiiik" -ääni katosi???), ei suostuta enää oikein ottamaan rintakumistakaan otetta ilman sokerivettä, ...

Ei se kotonakaan varmaan auvoa ole, mutta mä en jaksais jonotella vessoihin, suunnitella muiden mukaan suihkussa käyntiä, odottaa vuoroani hoitopöydälle...

On täällä sentään siteitä niin paljon kuin tarvii, ruoka tulee säännöllisesti (mikä aiheuttaa osansa stressistä kun pojalla on usein samaan aikaan nälkä), lääkettä saa jos tarvii (kotona ei ole laksatiivia, pitää ostaa Smartlaxia) vaikken juuri ole tarvinnut, imettämiseen saa apua kun jaksaa pyytää, siteitä on loputon pino, pyykkiä ei tarvi itse pestä.

Ja mä kun luulin haluavani olla osastolla jopa 5 päivää... :dead:

No niin, aamuyö ja aamu supisteltu, puoli seiskan aikaan sain vielä toisen satsin Cytotecia (ei se ollukaan zetalla niinku luulin) ja nyt ootellaan ultrausta että näkee onko kohtu tyhjentyny. Ja ootellaan että mies käy aamiaisella ja tulee tänne meidän luo. ♡ Onneks anoppi ei ollu töissä niin se pysty tuleen yöllä esikon luo. Ja mä niiiiin toivon et tällä selittyy (ja menee ohi) nää kaikki vaivat mitä on ollu! Kohta pitää varmaan nousta vaihtaan pikkuneidin vaippa mut on se kyllä inhottavaa tossa heilua kun vuodon määrä on sit aikamoinen. :( Ja ainakaan edellisellä vessareissulla ei mitään hyytymiä tullu tai ollu tullu vuodon mukana nii se puhuis sen puolesta että ei oo tullu ulos se minkä piti...

Kiitos ei-tykkäyksistä ja tsempeistä! ♡

Voi ei :( tsemppiä!

Täällä herättiin taas jäätävään pettymykseen ja ahdistukseen. Kiva fiilis ku tietää heti aamusta että tästä tulee paska päivä. Lasken tunteja siihen maanantain lääkäriin j kerään voimia sanoa miltä musta oikeasti tuntuu.

Takaisin