Valitusketju

Kannattaa muuten rekisteröityä kevyt.net sivustolle, sieltä saat yrittäin hyvää vertaistukea ja vastauksia kysymyksiisi.
 
Yöhikoilu! Argh! En kestä.
Yöllä herää aina ihan hiestä märkänä ja sit ku pitäis tulla peiton alta pois syöttää vauvaa, ni on samantien ihan jäässä! :mask:

Ja sormet puuduksissa edelleen. :sorry: Vaikeuttaa vauvanhoitoa ikävästi. Nyt puutuminen vaivaa kokoajan, aamulla enemmän, mut sormet on lievästi puuduksissa koko päivän.
Onneks neuvolatätsy lupas laittaa lähetteen fysioterapeutille. Toivottavasti pääsen pian.
 
Mulla välillä imettäessä hikoilee kainalot ja rintojen alta, mutta muuten ei hikoilua ole esiintynyt. Liittyiskö jotenkin maidon tuotantoon, kun kerran mulla maitoa tulee hintsusti eikä hikoiluta?
 
Mäkään en oo huomannut tällä kertaa sellasta hikoilua kun esikolta :O mitä nyt sairaalassa ollessa rinnan aluset hikosi..
 
Mä valuin sairaalassa hikeä joka huokosesta. Kotona en enää onneksi :)
 
Mä hikoilen ku possu.. Lähinnä öisin. Ja sama et sit ku pitää nousta vessaan tmv ni on khan jäässä. Ja maitoa tulee niin että tursuu.
 
Ainiin. Isommat lapset oli yli viikon kipeinä, ilm. influenssassa. Tänään olivat eka päivää päiväkodissa kahteen viikkoon.. Mies onnistu sitten tietty saamaan sen taudin ja on nyt ihan toimintakyvytön :sad001 hytisee peiton alla ja vinkuu kuinka on niin kipeä..
Vauva on nyt 9pvä ja mä en oo nukkunu paria tuntia pidempiä pätkiä.. Alkaa hajottaa.
 
Voi vitsit, et mua harmittaa! Olisin halunnut ristiäiset 22.2., mutta eipä se sit sovi papille. Aiemmin on vietetty nimiäisiä, eikä aikataulu oo ollut kenestäkään muusta kun kummituksista kiinni. Nyt ainoo päivä, joka olisi kummeille ja isovanhemmille ihanteellinen ei sovi papille! Seuraava mahdollinen päivä, kun sopii kaikille, on 15.3.. Ahdistaa, kun huhtikuun alussa lähdetään viettään äiteen 60v päiviä porukalla pariks päiväks Tallinnaan. Sitä ennen pitäis saada typylle oma passi. Mä sit vihaan sitä, et asiat menee viime tippaan! Muutenki haluisin, et noi bileet sais nopeesti ohi, niin ei tarttis stressata. Vaan ei auta. Vai pitäiskö erota kirkosta..?
 
Äää, Opemami! Kuulostaa rankalta! Voimia ja tsemppiä! Käytä kaikki mahdolliset sekunnit lepäämiseen, edes pienimuotoiseen! ♡
 
Ellem, onko teillä vaan yksi pappi? Meillä kai olis mahdollista saada jopa pappi oman seurakunnan ulkopuolelta, mutta se maksaa kai jotain.
 
Sä voit ellem ite ilmoittaa nimen maistraattiin vaikka heti ja pidätte sit ristiäiset kun kaikille käy. Saat nimen virallistettua ja haettua passin etukäteen. Eihän sitä nimeä tarvi siltikään muille kertoa ennen kuin ristiäisissä jos niin haluaa :happy:

Normisti pappi hoitaa nimen ilmoittamisen mutta sen voi tehdä itsekin eikä se vaikuta ristiäisiin mitenkään!
 
Mä en oikein oo tietoinen tuosta papin tuottamisesta muualta, muuta kuin joskus muistaisin jonkun sanoneen, et suht kalliiks tulee. Siinä pitää kai jotain matkakorvauksia maksaa. Muutenkin nämä kirkolliset kuviot on outoja mulle, kun oon vasta kirkkoon liittynyt. Ihmettelen tuota maistraattiin ilmoittamista, koska tämä srk-ihminen ei eilen maininnut tällaisesta mahdollisuudesta, vaikka kerroin tästä passiongelmasta. Ja kai senkin ehtis oikeesti hoitaan, jos ois hyvämuistinen ja tehokas ihminen. Pelkäänpä vaan, et mun organisointiongelmat yhdistettynä asioiden lykkäämiseen ja huonomuistisuuteen johtaa katastrofiin..
 
Meillä oli aluks tarkoitus äidin sairauden hoitojen takia antaa nyt vauvalle nimi ja pitää ristiäiset vasta toukokuussa ja olis onnistunut niinkin. Mutta sadaan pidettyäkin juhlat nyt viiminen päivä ja äidin pitäis päästä mukaan. Siitä tiedän että niinkin voi toimia :)
 
Pitänee tosiaan varmuuden vuoksi tehdä niin.. Nimi ei oo kenellekkään epäselvä, niin oleellista merkitystä tuolla toimintajärjestyksellä ei ole, kunhan saadaan se passiasia hoidettua ennen reissua :-) Kiitokset vinkistä pipanat!
 
Takaisin
Top