Valitusketju

Miksi ne ei iem käymmistä?? Hurjasti tsemppiä sinne!!! Yritä jaksaa ♥♡♡♥
 
Muokattu viimeksi:
Ensimmäinen lääkäri sanoi että käynnistetään ja pelotteli että leikkaus on myös mahdollinen. seuraava lääkäri oli sitä mieltä, että vauvalla on kaikki hyvin - minulla ei ja sen takia ei käynnistetä. ainoastaan jos vauvalle on vaaraa.
Te ketkä olette olleet käyrillä niin huomasin vauvan sykkeitten olevan yli 200? laski siitä kyllä lopuksi, mutten muista että noin hurjaa olisi ollut. pitivät käyrässä tunnin, normaalin 20min sijaan.
 
Iem ei meillä ainakaan ole ollut, synnytyksenkin ajan oli 140 paikkeilla aina kun katsoin. Kun on paljon liikkunut niin on ollut 170 mutta ei kyllä yli siitä, ainakaan minä en ole huomannut. Koita jaksaa ja jospa ne nyt käynnistäs, ei voi olla vauvallekaan hyväksi että sun vointi on noin huono!
 
Voi vitsi... ihan hurjasti tsemppiä ja voimia iem. ♡♡♡

Ei se kalvojen irrottelu kyl mitään järin kivaa ollu, mut tuskin se synnytyskään ilhan kivuitta menee. :confused: se lääkäri oli kyl ihanan kannustava ja kehu, ku en pistänyt vastaan vaan yritin rentoutua. :) nyt sit onkin särkenyt ja kolottanut joka hiivatin paikaa ihan huolella. Käväisin suihkussa ja taisi se irrottelu/availu tehä jotain, ku veristä vuotoo sekä limaa tullu nyt illan aikana.

Toivon niin kovasti, et luonto hoitaisi homman ennen maantaita. Musta on vaan tullu niin epätoivoinen jo, et en usko tän tulevan täältä koskaan. :confused:
 
Torakka, ei muuten tullut mitään tuntemuksia? Että ns säikähdyksellä selvisit? :)
 
HELP!Hei! Olen tuolta toukokuisten ryhmästä ja aloin selailemaan tätä ryhmää että onko muilla samaa ongelmaa ollut. Kävin eilen ns.kontrolliultrassa jossa katsottiin kohdunkaulan tilannetta. Minulla oli kohdunkaula lyhentynyt ja ennenaikaisuuden riski on kuulemma suuri. Sain sairaslomaa ja liikuntakiellon. Vuodelepoa vaan nyt sitten eikä oikein mitään saisi tehdä. Samalla sain sellaisia kapseleita lääkkeeksi, joita laitetaan kerran päivässä emättimeen. Lugesteron on lääkkeen nimi.

Onko kellään muulla ollut kyseistä lääkettä käytössä tai jollakin tuttavalla??? Lääkettä käytetään yleensä lapsettomuuden hoidossa sekä alkuraskaudessa. Mutta lääkeselosteessa lukee loppuraskaudessa ei saisi käyttää koska esim.maksavauriota esiintyy... nyt epäilyttää niin hitosti ja kun on vielä vloppu niin ei oikein voi mihinkään soittaakaan ja kysyä.. auttakaa.

Ihmetyttää vaan miksi minulle on kyseistä lääkettä määrätty vaikka monella tuttavalla ollut sama tilanne niin eivät ole saaneet kuin liikuntakiellon..
 
En ole kuullut muiden käyttäneen Lugestronia, tosin en tiedä noista ennenaikaisista suppareista henkilökohtaisesti mitään.

Soita synnytysosastolle, paikalla lienee lääkäri vaikkei ehkä pääse puhelimeen heti mutta saat varmaan jonkinlaisen vastauksen, hyvällä tuurilla ekalla soitolla.
Ilmeisesti loppuraskaus tarkoittaa viimeistä trimesteriä?

Piti itse googlettaa Lugesteronin käyttöä, eikä kyllä missään netin syövereissä ollut mainintaa kuin alkuraskauden keltarauhashormonin korvaukseen käytöstä. Soittaisin itse synnärille.
 
Tuo lääke on täysin normaali toimi ennenaikaisuuden uhatessa. Vähän sairaalasta riippuen sitä saa pistoksena tai kapseleina. Moni tosin on saanut paremman avun juuri noista paikallisesti vaikuttavista. Sen tarkoitus on rentouttaa kohtua ja auttaa kohdunsuuta pysymään kiinni. Voimia makoiluun, se todella auttaa. Minä makasin rv 17-34 ja pääsin sentin kaulalla viikolle 39+1. Ennenaikaisuuden uhka on pirullinen varjo raskaudessa ja aika tuntuu matelevan, mutta on palkintokin sen mukainen. Itselläni edellinen lapsi syntyi yllättäen rv 24 tasan ja ei elämä pikkukeskosen kanssa todellakaan ole ruusuista. Toivon sinulle onnea matkaan!!
 
Takaisin
Top