Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpa inhottavaa, Mariel :( mulla on yks tuttu siellä töissä. Kunpa saisitte hänet hoitajaksi - on aivan ihana. Tai mikä parempaa: Pääsisitte kotiin opettelemaan vauvaeloa :)

Täällä yö meni taas vessassa ravatessa ja vettä tankatessa. Ne muutamat hyvät yöt tais olla hauska vitsi tässä välissä. Pariin supistukseen heräsin, mutta en ehtiny ees innostua kun jo lopahtivat. Ois niin helppoa kun tietäis millon toi tyyppi haluaa tulla ulos. Vois vaikka suunnitella ja tehä jotain tässä välissä jos meinaa helmikuulle möyhiä mahassa.

Toivotaan että hän päättää syntyä yhtä varoittamatta sitten kun meidänkin kun ne ensimmäiset kipeämmät supparit tuli heti 8 min välein ja vasta ensimmäisen kerran koko raskauden aikana perjantaina kun lauantaina oltiin sitten jo täällä.. vaikka sitten lopahtivatkin..

Puhutko Vappu mun yöstä?
Join varmaan 1,5litraa vettä ku koko ajan jano ja vessassa tunnin välein. Heräsin myös pariin supistukseen mutta ne ei nostanut millään tapaa innostusta tulevasta! :)

Minlex: Tykkäys tarkotti 'samassa veneessä' ei 'hyvä kun et saa nukuttua' :)

Tuskainen yö takana.
Oikean käden keskarin nivel oli taas niin kipeä, et ei pystyny muuta, ku pyörii ja hikoilee. Mä en käsitä miten tollaseen pieneen osaan voi sattua noin paljon. Ja kipu säteili tietty koko käteen.:arghh: Aikasemmin kipu ei o kestäny ehkä varttia pidempää, nyt tuskaa kesti parisen tuntia.

Nyt sormet on jäykät, hyvä, että vessapaperi pysyy kädessä. Eli tääkin päivä vaan haahuilaan, ku ei pysty tekee mitää järkevää. Plääh. Ei jaksais enää. Kaikki ärsyttää!

Muok. Vois kärvistellä mielummin supistuskivuista. Nää nivelkivut, ku ei sitä synnytystä mitenkään edistä! Argh!

Mä lohduttaudun sillä että ne on kuulemma samat hormonit kun löysyttää lantiota kun aiheuttaa noita muita nivelkipuja. Eivät osaa kohdentua. Kipujen määrästä ja kestosta päätellen vauva vaan hulahtaa meiän lantioista :P

Itkettää, ahdistaa, turhauttaa ja sattuu luihin ja liitoksiin niin perkl.. :(

Jos täö täältä hengissä ulos saadaan niin ikinä en enää halua olla raskaana.

Mulla on ihan sama fiilis Opemami! Tiesin kyllä mihin läksin mutta tää vuosi on kyllä ollut, kaikkine asioineen mitä tähän raskauteen on liittynyt, yksi Via dolorosa! :/

Mullakin on yks tuttu siel mariel, et toivottavasti saisit nyt parempaa hoitoa ja apua siellä. :) olisi itsekkin ollu kiva synnyttää siellä, mut en pääse sinne. :(

Aarg! Mulle tuli eilen pukamaa. Voin kertoa, että synnytyksessä paheni. Edes noi repeämät ei ole niin ikävät kuin takamus. Aaaaarg!

Mulle on taas tullu nyppyjä ( en tie onko finnejä ku en nää tän mahan takii ) alapäähän.. Johtuu varmaan siitä ku joutuu koko ajan pitämään pikkuhousun suojaa valkovuodon takii.. Todella ärsyttävää..!! Ja sit tää närästys!! Renniee kuluu laatta kaupalla eikä siit oo ees mitään hyötyy.. + sit viä tää yliaikasuus tulee kalliiks ku vituttaa vaa ja sit ravaan kaupoilla ostamassa muka kaikkee tarpeellista ja käytännöllistä.. Juu ei.. Pelkkää turhaa krääsää ja rahat loppuu just...!!! mä haluun jo supistuksii ja synnyttämään.

Mä popsin kanssa rennietä, ku karkkia ennen noita. Sano se th, et ei rennietäkään saisi popsia, ku karkkia. Hupsss... o_O mä oon yrittänyt suunnata energiani kodin siivoamiseen. :happy:

Mä niiiin toivon että päästään huomen kotiin! Naapuripedin nainen on taas kuorsannu jo yli tunnin ja ite en oo voinu nukkuu sitä vähästä mitä poitsu ois antanu -.-

Miten voikin olla näin kipee :( yön supistelujen jälkeen on kroppa ihan rikki ja tää sormien nivelkipu on nyt yöstä asti ollu pahempaa kun ikinä. Vasemman käden sormia ei voi taivuttaa ollenkaan ja oikeet taipuu 90 asteen kulmaan. Myös polvet osallistuu tähän kiusaamiseen. Vessassa käynti on ihan hirveetä ähellystä ja onneks siellä pitää taas ravata ihan koko ajan. Nyt ei jaksais :(

Vappu, tuo nivelkipu on kyl niiiiin ärsyttävää. Mä selvisin viime yön ilman pahempia kipuja, mut just puhuin äipän kans 5min puhelimes, ni jo sormet puutu ja niveliä alko vähän kolottaa. Ärsyttävintä tässä käsien nivelikivuissa on se, et se rajottaa niin hirveesti sitä, mitä pystyy päivällä tekemään. Eli ei just mitään!
Koita jaksaa, vappu, eiköhän se siitä!

Se siinä onkin kun nepparit, kengännauhat, maitopurkit ja kaikki normaalit asiat tuntuu ihan mahdottomilta esteiltä. Toivon todella että synnytys kadottaa nää kivut enkä saa tästä ikuiseks seuralaiseks suvusta löytyvää reumaa. Ihan käsittämätöntä on yöllä herätä siihen sormisärkyyn ja todeta ettei saa peitosta otetta että sais vedettyä sen paremmin päälle.

Tää kylki kipu on kyl kans ihan kamalaa? :confused: mikään asento ei oo hyvä ja hengittäminenki sattuu. Saatikka jos toi potkii ni taju lähtee. :mad:

Mulla todettiin tänään kättärillä lievä raskausmyrkytys, mut koska oireet ei oo toistaseks kovin pahoja pääsin vielä kotiin lepään. Nyt sit on vaan seurattava vointia tarkkaan, et jos oireet pahenee niin on mentävä sinne takas.

Se hyvä puoli tässä oli et pääsin ultraan ja saatiin kokoarvio ja muutenkin tuli helpottunu olo et vauvalla ainakii on kaikki hyvin.

Takaisin