Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aaapuaaa :/ turvotus ihan hirveetä! Aamusta asti oikee jalkapöytä on ollu ku vesi-ilmapallo! Molemmat on ihan turvoksissa mutta tää oikee ihan hölskyy kävellessä. Ei toivookaan saada kenkiä jalkaan. Onkohan tää taas ihan tervettä

Kuullostaa kyllä aika hurjalta :O mutta kaippa se turvotus on normaalia niin kauan kun muita oireita ei ole. Niin mulle on ainakin sanottu jo sillon esikolta kun olin ihan turvoksissa, nyt ei oo niin pahana. Mutta en mä kyllä muista että ois noin turvoksissa ollut että ihan ns. vesikellolle menny..kannattaa kysästä jostain onko ihan ok!?

Mulla oli jalkapöydät turvoksissa n. Viikko ennen synnytystä, mitään hölskymistä en huomannu mut jos olin esim polvillani lattialla tunsin että neste painui ikävästi jaloissa. Mutta huhhuh miten turvoksissa jalat oli päivä synnytyksen jälkeen :D onneks pysty osastolla kysymään onko ihan normaalia ja kuulema oli, vuodelevon aiheuttamaa ;D turvotus katosi kun kotiuduttiin.

Mulla oli myös esikolta aivan tajuttoman turvoksissa jalat muutamana päivänä synnytyksen jälkeen ...jälkeen päin luulisin että johtu nestetipasta mikä oli synnytyksen ajan kun ei saanut syödä eikä juoda sektiouhan takia.

Näin kyllä unta että muksu synty. Ehkä tää on synnytyksen jälkeistä turvotusta. Uni olikin totta. Oon vaan hukannu sen vauvan epähuomiossa.

Siis niiin koomanen päivä. Valvoin yöllä kivuissa ja tuskissa. Aamulla heräsin oksettavaan krapulaiseen oloon..yritin nukkua uudestaan. Supisteli/sattui ja poltteli selässä ja mahass 12-16. Sit sain tunnin unta.. Äsken vasta sain ruokaa alas. Ja taas sohvalla makaan. Koko päivä samassa paikassa lähes samassa asennossa :(

Onneks mies on ke asti vapailla ni hoitaa lapset ja ruuat ym :P

Huh mikä päivä... olisin voinu nukkua vaan koko päivän, ku selkää juilinu aika ikävästi. No ei muuta, ku äitille ja sen kanssa kauppaan. Äitille oli kivasti tullu lähete viimein sairaalaan, mutta nyt pitää sit jännittää ettei sitä leikata heti. Ei olis kivaa jos se ei kerkeis näkee pientä ja ristiäisiinkään ei varmaan pääsisi. :confused:

Täällä suht rauhallinen päivä supistusten osalta mutta voi veeeee tätä lantion ja nivusten kipua. Hermot on ihan hitsin kireellä tän kivun ja liikkumisen vaikeuden takia. Mä kyllä varmaan räjähdän sen lääkärin silmille perjantaina jos en saa sitä käynnistystä, oon niin loppu. Kyllä tää voi ottaa koville. Harmittaa esikon puolesta kans hirveesti kun en kykene mihinkään leikkiin muuta kun semmoseen mikä tapahtuu makuu tai seisoma asennossa, kaikki kyykkiminen ja istuminen on yhtä tuskaa.

Vappu, mahtaako kohtu painaa isoja laskimoita? Silloin toi nestekierto voi häiriintyä myös toispuoleisesti. Jos tulee kipua, niin kävisin svolla. Siis toki kipua voi olla siinä turvonneeseen kohdassa, mutta jos esim. pohje tai reisi sattuu, niin sitten lääkäriin.

Kysymys siitä kivimmästä ässästä. Vaikka olemus lähenee manaattia niin sitä ässää on pakko käyttää nyt ees teknisenä toimenpiteenä ;) jos siitä ois vaikka hyötyä. Niin sellasta piti kysymäni että onko normaalia jos seksin jälkeen tulee veristä vuotoa? Pelästyin ihan sikana..

Eikö aika monella ole ainakin vähän tullut verta mukana, jos ärsyttää kohdunsuuta? Jos tulee paljon verta, niin kävisin svo:lla (ehkä, en ole kovin hyvä hakeutumaan sinne).

Mulla on aina välillä tullu hiukan verta seksin jälkeen, mutta tuskin isot määrät on normaalia. Eli jos runsaasti vuotaa, niin apua hakemaan..

Joo, pitää tarkkailla. Muksu on sen verta alempana että voihan se olla että painaa jotain uutta kohtaa. Oon tänään pitäny jalkoja ylhäällä useemman tunnin yhteensä. Tulos: Jalkojen kokoero on vielä huomattavampi. Toinen alkaa näyttää melkein normaalilta mutta toinen on ku jostain piirretystä. Kunnon norsunkäpälä.

Ei sitä onneks tullukaan ku pyyhkiessä vähän. Huh. Kaikkea sitä näköjään pelästyy :/
Nyt mies läks (pitkästä aikaa) kaverinsa kanssa oluelle ja mä jäin lasten kaa. Tuossa nuo syövät iltapalaa, kohta saan ne nukkumaan. Sitten voinkin masistella ittekseni. Kakkonen synty näillä viikoilla "ens" yönä 39+6.. Eli niinku "huomenna" oltiin aamusta sairaalassa..huoh. Mutta mie laahustan neuvolaan lannistuneena neuvolaan :(

Nyt muuten juilii niin niin ikävästi alapäätä, et kohta lähtee taju. AUTSSSSS!!! :confused: ei ollu enää puikko millä tökki...

mä ottaisin osan teidän kivuista itselleni, jos se tarkoittaisi että hommat etenee alakerrassa. Pitäisköhän mun kävellä enemmän tai jotain? Vihlovia kipuja ei ole ollut nyt lainkaan. Aiemmin niitä oli sentään.. No, muutaman kerran. Vuodenvaihteen jälkeen pitkän kävelyn lopussa viimeksi. Siitä on kohta 3 viikkoa...

Ole iloinen Kobe, kyllä ne synnytykset on käynnistyny ilman tätä monen viikon kärvistelyäkin.

Takaisin