Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt painaa vauva tosi ikävästi alaspäin :s tuntuu että housut olis tosi tiukalla, vaikka olis ilman housuja. Ihan tullu tän päivän aikana tuo kiristämisen tunne ja paineen tunne.. Jospa se nyt vaan tulis maailmaan.. Äskön kuuntelin sydänääniä kotidopplerilla kun mahaan vähän sattu ja syke näytti välillä 60 ja välillä 140.. :o mutta sitten alko kyllä tasaantuu ja olee 120-140 tietämil..

Näin edellisyönä unta jossa oli jätetty jonkun muun poikalapsi meidän lapsenamme kylmään metalliseen pesualtaaseen ja unessa etsin monien ovien takaa ihmeellisessä sokkelossa omaa tyttöä joka sitten lopulta oli syntynyt kuolleena ja oli viikattujen vaatteiden päällä pussissa.. :( Alitajuntaan siis tunkee pelko vauvan menettämisestä vaikka on koittanut olla asiaa ajattelematta vaikka välillä koittaakin alkaa pelottaa.. Ja sitten vielä tuollaisena KAMALANA unena!

Nivelkipu iskeny nyt toiseenkin käteen. :crybaby2 Yöllä heräs taas siihen, et tuntuu, et kaikki nivelet käsistä räjähtää. No, nyt alka jo pysyä tavarat kädessä, mut sormet on jäykät edelleen.
Eile tli nautittua vähä suolasempi illallinen baarissa, et ehkä tää kivun leviäminen on vaan itse aiheutettua... :confused1 Mut tuskastuttavaa silti.

"Rakas Zovirax. Ole hyvä ja taltuta tämä ylähuultani kihelmöivä pieni herpeksen alku. Ole hyvä ja tee se pian. Minulla on miljoonittain arvokkaita syitä pussailulle juuri maanantaina, ja maailmani saattaa vähän romahtaa jos tuo inha huuliherpes pilaa sen minulta. Rakas Zovirax, älä petä minua nyt." Ja jos jollekulle tulee mieleen joku muu, toimivampi vippaskonsti kuin rakas Zovirax, olkoot hyvä ja ilmiantakoon tuon keinon tähän. Kiitos.

Voi ei, onpa huuliherpes valinnut epäreilun ajankohdan! Pidän peukkuja, et pääset siitä pian eroon. Ja jos ei nyt erikseen tuu enään tässä kirjoiteltua, niin kaikki onnet matkaan toivottelen sulle täältä! Ei tarvi enään kauaa odotella nyyttiä <3

Lila-Aurora, just oli telkassa mainos jostain huuliherpekseen tarkotetusta tabletista. Se että saako käyttää raskaana on tietty toinen kysymys.

Kiitos! ♡ Miestä ehkä uskaltaisin hääpäivän kunniaks maanantaina vävän pusuttaakin jos olis huuliherpeslaastari, mutta vauvan kanssa en kyllä ota riskiä kun eikös huuliherpes oo vastasyntyneelle hengenvaarallinen!? Mutta ehtiihän sitä nyyttiä sitten pusuttaa..!

Paskamutsi.com ilmoittautuu. Lapset ei oo saanu tänään ulkoilua. Pikkasen käytiin autolla hoitaa pari asiaa. Pääosin leikkineet keskenään. Mä nukuin/torkuin ja koomasin sohvalla pari tuntia. Nyt ne kattoo oktonautteja ja kohta alkaa pikku2, jes! En myöskään aio tehä ruokaa tai siivota keittiötä. Pitsaa tilaukseen vaan siis.
Voi perheparkaa jos tää vauva menee kovasti yli ku 38+2 on jo tällästä :( haluaisin vaan olla yksin ja itkee ja raivota tyhjille seinille.

Opemami mulla ihan sama fiilis :( en jaksa nyt oikein taas mitään..mä niin vaan haluisin jo pikkusen tähän ja et nää kaameet kivut loppus ja pääsis normaalisti liikkumaan. Kaikki esikon kanssa on niin hankalaa kun joka paikka on niin tajuttoman kipeä ja ihan tavan puuhatkin vaatii kauheaa ponnistelua ja kivun sietoa. Tänään justiin esikko päättänyt ettei taas käy potalla ja tehnyt vahinkoja joka paikkaan..mä kun en pääse kumartaa enää ilman suunnilleen itkua niin on ollu makoisaa siivota niitä pisuja ympäri kämppää. Mies tuli töistä kotiin makaamaan sohvalle ja on sitten taas niin aurinkoisella tuulella:rolleyes:

Auts :( ai fiil juu!
Vkl pitäs kestää viel yhna sit ma miehellä on vapaapvä ni mä häivyn jonneki mahoineni yksin kitisee ;) ja ti,ke, to lapset onki taas pk:ssa.
Mutta jotenki se että 41+6 vasta täällä käynnistellään niin plääääääääh. En tosin tiedä yhtään miten todennäköstä on että menis niin pitkälle ku edelliset on tullu sallituissa rajoissa mut oon vaan jotenki niin katkeroitunu ja pessimisti nyt että varmaan menee sinne helmikuulle :(

Mä oon miettinyt tota käynnistys juttua että kun mulla on ä-poli aika 40+1 mun omalle lekurille niin yritän vedota sen inhimilliseen puoleen ja saada käynnistyksen, siis jos tää ei siihen mennessä ulostaudu. Saa nähdä sitten onnistuuko. Toivossa on hyvä elää.

Mikähän ihmeen kiukku päivä mulla tänään on kun tekis mieli hyppiä seinille. Nytkin taas lonkkaa (sitä mun supistuskipuilevaa lonkkaa) särkee ku viimestä päivää..tiedä sitten oisko taas tiedossa niitä ei oikeita, väsyttäviä, ärsyttäviä supistuksia :mad::mad: jotka vie vaan voimat muttei riitä synnärille saakka. Hermo. Ärsyttää itseäänkin olla tällänen kitisevä hermoraunio!:rolleyes:

Mulla oli jo äsken sellanen fiilis et lähen tonne kättärille itkee ja en suostu poistumaan ilman vauvaa ;) onneks järkiinnyin.

Täällä kanssa ilmoittautuu yks väsyny! Taas pirun moista menkkajomotusta. Hermot kireällä lasten kanssa ja ne sen kyllä huomaa kun piruilevat entistä enemmän ja koko ajan on jotain riitaa. Veren paineet taas vähän koholla, päätä särkee ja nyt oli jotain tähtiäki näkökentässä. Pitää vissiin soittaa taas synnärille. Ei vaan millään jaksaisi lähteä ajamaan 80km.. Plaah..

Jasmin_e voi sua♡ ei meillä oo helppoo ei. Toivottavasti pääkipu rauhottus mutta kannattaa varmaan kysästä synnäriltä jos tähtiäkin vilkkuu..

Jasmin, onko teillä mitään lähempää paikkaa missä vois tarkistaa esim. pissan? Kuulostaa tosi ankealta lähteä 80 km suuntaansa, vaikka kuulostaa kyllä siltä, että parempi tarkistaa kuin kehittää mitään pre-eklampsiaa kotona.
Toivotaan silti, että on vaan migreeniä tm.

Mä olen nyt niin onnellinen kun mies on kotona taas viikonlopun. Niin, paitsi että huomenna se menee pelaamaan korttia kavereiden kanssa, ja siinä se lauantai sitten meneekin. No, tiedän ettei juo kun pelkää, että tulee lähtö laitokselle. Heh, eipä ole tulossa mitään lähtöjä, mutta mulle sopii että saa ajaa itse. 38+5 alkaa olla olo, ettei jaksa olla juoppokuski o_O
Eipä sille usein tarvi olla ja kun olen, olen vapaaehtoisesti, mutta nyt ei nappaa ollenkaan.

Joo käsi ylhäällä täälläkin!! Tekis mieli raivota ihan tyhjästä tolle tytölle. Esimerkiks kun lallatteli itekseen ruokapöydässä, eikä tilanne edes menny pelleilyks, tyttö vaa vähä niinku lauleskeli ruoalle ja lappas ihan reippaasti sitä kyllä suuhunsakin siinä samalla. Ja mä vieressä pää punasena komensin että pitää käyttäytyä ja syödä kunnolla. Ja samaan syssyyn mulla alko valuun kyyneleet pitkin poskia kun tajusin miten turhasta mäkätän. Toinen vastaava tilanne kun oltiin tytön huoneessa leikkimässä (eli mä istuin lattialla silmät ristissä ja tyttö hääräs onnessaan) niin melkein suutuin kun tää laitto leikkiruokiaan leikkitiskikoneeseensa.. Öööö, miksei 2-vuotias sais leikkiä omilla leluillaan just niinku parhaakseen näkee!?

Ja sit tää tukaluus! Koko ajan on sellanen olo kun pitäis ottaa puristavia vaatteita pois (vaikka on iha lökövaatteet päällä) ja sit kun ottaa niin huomaakin ettei se olo sillä helpottanukaan kun kiristys johtuukin tietysti ihan muusta ku vaatteista....

Ja sitte vielä tää närästys. En edes alota siitä. :,(

Mä oon tietysti siitä onnellisessa asemassa että saan vaven syliin maanantaina.. Toivon niin kovasti ettei teilläkään kestäis enää kauaa, ja saisitte nyytit syliin. Ja pääsisitte eroon vaivoistanne! ♡ Sympatiat puolellanne rakkaat kanssamammat!! ♡♡♡

Hitto, ku tekee mieli huutaa vaan.... en jaksa!!!! :mad::confused: olo on todella tukala ja sattuu joka paikkaan ja sit kaiken päälle viel poskiontelontulehdus ni tuntuu, et pää posahtaa ja se on täynnä räkää. :sad001 armahdan ja nostan kyllä hattua niille kellä on jo lapsi kotona, ku itse jus ajattelin, et en tiiä miten selviisin jos kotona olis viel joku pieni. :oops: meen kyl itsekkin kohta synnärille valittaa enkä suostu poistuu ennen, ku nyytti on sylissä. :grin hiisi mikä jomotus joka puolella. Onneksi mies ei lähe peliin vaan on mun kanssa. :Heartpink

Mä niin peesaan sun fiiliksiä <3
Ja mulla on viel noi 5v ja 3v tossa "seurana" ;) mies huomenna 9-21 töissä..
Onneks tyttö pitää viedä balettiin ja mammakaveri ottaa meidät päiväks niille leikkimään. Saa lapset leikkiseuraa ja ite saa ajatukset pois tästä odotuksen vitutuksesta :D

Tää siis onneksi on yleinen ongelma. Huomaan kans suuttuvani ja turhautuvani ihan pienestä ja aiheettomasta! Mies ei ymmärrä. Oon tällä viikolla tsempannut likan kanssa, mutta miehen jättänyt sitten kiukuttelun armoille. Se on tää kettumainen odotus mikä ei sovi mulle! Mutta hyvä tietää että täällä muutkin kärsii samasta.
P.s tän aamun eka suppari tuli just, mutta eipä se muinakaan päivinä ole mitään merkannut!

Takaisin