Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutta ei kuitenkaan supistuksia? Höh. Toivon täällä, että joko helpottaa tai sitten alkaisi tapahtua jotain muutakin.

Hiivatin kivut..... taas ne kiusaa, mut ei etene sit mihinkään. :shifty: toi myllertää niin, et tabletti heiluu mahan päällä, ku selaan sivuja. :wacky:

Tääläkin yrittää supistaa, mutta rupes kaveri sittenkin myllertään. Tabletti varmaan heiluis kanssa miten sattuu jos sen tähä ottaisin :D

Kobe, täällä on narttukissalla alkanu juoksu.. Mahtaako meillä olla jo h-hetki lähellä!? Väkisin tulee mieleen, kun elukat aika hyvin vaistoo näitä juttuja :-)

No tää aloitti juoksun keväällä kuukauden ajoissa mun alkuraskauden aikaan ja nyt sen sijaan vajaan kuukauden myöhässä, kun la lähestyy.

Vasenta jalkaa vaivannu joku ihmeellinen särky jo varmaan viikon. Tosta taipeesta ja sisäreidestä. Hetkittäin vihlaisee niin et meinaa jalat mennä alta. Eilen särky ylettyi pakaraankin ja viime yönä neljältä heräsin kun pakara ja alaselkä oli ihan tulessa! Ei voinu olla supistus koska särki jatkuvasti.
Nyt on ihan hellänä toi vasen puoli...

Mulla ainakin painaa toi vauvan pää jotenkin noihin reiden isoihin verisuoniin ja kum öisin yritän oikaista jalkaa niin vetää koko sisäreiden mitalta kramppiin jalka.

Tän täytyy olla jotain vastaavaa. Mulla vaan jalan suoristus helpotti kun ensin koukussa oli ollu tukalaa. Oon jonkin aikaa nukkunu tyyny jalkojen välissä, mut viime yönä se ei ollukaan enää hyvä...

Mulla on esim. istuessa tota, pitää jalkaa vääntää jonnekin sivulle, että kramppimainen tunne helpottais. Uskon, että joku hermo (tai suoni) on vähän pinteessä.
Aina oikealla puolella, mutta sillä puolella toi poika pääasiassa majaileekin.

Paha olo, huimaa ja päätä särkee... Ei mikään ihme kyllä kun hemoglobiini alle sata, ruoka ei maistu ja verenpaineet heittelee välillä 110-150/66-95.... Mistä lienee johtuu? Verikokeissa hemoglobiinia lukuunottamatta kaikki hyvin ja virtsanäyte puhdas. Käyrillekin laittoivat ja siinäkin kaikki hyvin, ei supistuksia... En jaksa tätä oloa enää!!

Mä en saa öisin nukuttua sit yhtään! Puol horroksessa meni viimeki yö, vauva riehuu älyttömästi mahassa ja välillä selkä niin jumissa/ tulessa. Lisäks mulla on kamala turvotus sormissa, aamulla niin kipeenä kädet et tuntuis ku ois otellu yöllä jotakin vastaan ...

Lisäks mulla on kamala turvotus sormissa, aamulla niin kipeenä kädet et tuntuis ku ois otellu yöllä jotakin vastaan ...
Toi sormikipu on kovin tuttu ja vaan pahenee päivä päivältä. Helpottaa kyllä onneks päivän mittaan, mutta yöllä alkaa kaikki aina alusta. Joinain päivinä sama kipu ja jäykkyys myös polvissa ja jalkaterissä - kuten tänään. Tää on suurin syy miks haluun vauvan ulos mahdollisimman pian. Elän toivossa että kivut alkaa häviämään synnytyksen jälkeen.

Ääääää.... voi tätä kivin ja tuskan määrää.... :arghh::dead::grumpy::meh::mad::sad001:sour: millon tää loppuu?? Joko saa mennä synnärille ja sanoo, et nyt mulle riitti..? Mies ollu koko päivän taas töisså, ku sen työpari lintsaa. Haluisin kyl välillä kotonakin tukea, mut yksin saa kaikki kivut kestää... :shifty:

Aamu alko puurolla ja pillityksellä. Koko yön hirveet säryt jaloissa, käsissä ja selässä. Väsyttää muttei nukuta, mikään asento ei oo hyvä ja vessaan pitää nousta vaikka sattuu eikä hätä edes ole suuri. Supistelee, muttei niin että antais ees toivoa synnytyksestä. Haluun lähtee pois kotoota ihan mihin vaan mutta ei oo olemassa sellasia vaatteita joissa ois sekä mukava ja lämmin olla että kehtais kulkee ihmisten ilmoilla. Ja jos tästä lähtee vaikka kauppoja kiertämään niin jalat ja selkä on aivan rikki jo puolen tunnin päästä + väsyttää aivan järjettömästi. Tekis mieli itkee ja huutaa jollekin.

Vappu, voi harmi :( oisko sulla ketään kaveria kenen luokse voisit mennä viettään päivää vaikka ruuanteon ja leffan merkeissä?
Mulla on selkä nyt taas juntturassa ja se herätti mut yöllä muutamaan otteeseen. Myös tuo vessassa ravaaminen on ärsyttävää, kun sieltä ei tosiaan tule kun ihan pieni liraus, vaikka tuntuu paine tosi kovana :/ Ja mulla tulee vessareissun jälkeen sellanen tuntuva mutta kivuton supistus niin joutu makaamaan lamaantuneena hetken sängyssä kun kolottaa selkää ja mahaa :<

Vein miehen töihin ja nyt istun pihalla autossa miettimässä että mihin ihmeeseen sitä menis kun kaikki kaupatkin on vielä kiinni. Eikä oo kyllä ketään kuka ei ois töissä tai koulussa. Koiran ulkoiluttamisessakaan ei oo kovin paljon hohtoa kun lunta tulee vaakatasossa tuhatta ja sataa.

Voi vappu <3 oisko sulla ketään sellasta joka on lapsen kaa kotona?

Mä just vein lapset tarhaan. Täällä ei ollu aurattu viel kunnolla ja mul oli matkikset ja kolmevee siinä kyydissä ja viisveetä raahasin perässä..sanonpa vaan että hiki tuli ja ärsytyskin. Sarjassamme lumi yllätti helsingin. Huoh :(
No ehtivät aamupalalle ja mä istun jo kampissa matkalla espooseen kirppikselle yhen mammakaverin ja sen vauvan kaa. Sit mennään lounaalle ja kun kotiin pääsen otan päikkärit ja mies saa hakea lapset :P

Illalla on vielä esikoisen eskarivanhenpainilta..sniff mihin tää aika kuluu, justhan se oli mun vauva <3

Toivon että saan pidettyä itteni yhtä kiireisenä tän loppuajan ni en vaan istu kotona kyttämässä oireitani ja googlaamassa ja lukemassa kaikkea kamalaa.
Mä oon sellanen lietsoutuja että mun ei kannattas lukea mitään provokatiivisia juttuja.

Ja noista vaatteista: mulla on tasan kaks tunikaa ja kahet housut jotka vielä mahtuu silleen et ne ei ahista tai purista..näillä mennään tää viiminen maks 3vkoa. Huomenna alkaa 39+0 ja torstaina saan akupunktiota+vyöhyketerapiaa käynnistysmielessä ekan kerran. :D

Voimaa siskot!! Ei enää kauaa!!

Nyt tiedän minäkin, mitä nivuskipu tarkoittaa! Meinasi eilen jäädä posti hakematta, kun tuntui etten pääse naapurin tiehaaraa pidemmälle! Auts!!

Nyt turhaudun lopullisesti....... :mad::arghh: mä jo oikeesti luulin tietäväni mitä supistus on, mutta katin kontit. Jos niitä on ollu ni ne ei ainakaan oo tehny yhtään mitään. :confused: koskee ja sattuu joka paikkaan mut mitään ei tapahdu. Mä valitan täällä varmaan vielä juhannuksenakin, ku se ei vaan tuu pois.... :shifty: sori.... on niin niin turhautunut olo... :meh:

Kaikki sympatiat iita sinne. Myös näin toisen kerran synnyttävänä luulin tietäväni mitä ne on ja miten tää homma menee. Ajattelin että oon ihan rauhaksiin vaan tän loppuraskauden ja Katin kontit tosiaan. Hermoheikko ressaaja täällä vaan on!!!!

Takaisin