Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama homma, leveälahkeisia housuja kaipailisin, mutta ei löydy ei... :( En ajatellu kamalasti hommata äitiysvaatteita, mutta housuja tarttee.

Mitä niihin vauvan vaatteisiin, potkareihin/puolipotkareihin/housuihin ym. tulee niin kylläpä sitä äkkiä sitten hoksaa, mitkä vaatteet miellyttää itteä eniten. :) Minusta puolipotkarit oli kätevämmät, ku potkarit, joissa taas pitää ehdottomasti olla haaranapit, mutta eniten tykkäsin housuista, vaikka sukat ei pysykään kovin hyvin jalassa. Potkareiden jalkaterätkään ei pysy sit ilman sukkia. :D Kaveri tykkäs taas puolipotkareista eniten.

Oottekos te leveälahkeisia mammahousuja kaipailleet kattoneet henkkamaukan äitiysfarkut, niissä on bootcut malleja 40€.

Mulla on toistaiseksi ollut urheiluosastolta ostetut mustat housut. Kuminauhavyötärö, suorat leveät lahkeet ja lahkeensuut voi pitää joko suorina tai vetää nauhalla pussille. Ei ole joustokangasts, mutta vielä ei tarvi ollakaan.

Lindexiltä olen viimeksi löytänyt bootcut -farkut, äitiyshousuja en ole käynyt katsomassa. Noille farkuille oli hintaa 40€ ja muistaakseni ostin, kun sai alennuksella 30€.
Jos ostaa isolla vyötäröllä, niin saattaa mennä pitempään.

Todennäköisesti tulen siirtymään lyhyisiin mekkoihin +legginseihin.

La la laaaaa. Neljäs yö putkeen kun vessareissun jälkeen ei saa enää unta. Mää en kohta jaksa enää. Eilenkin olin ihan zombi. Remppa menossa ni ei voi päikkäreitäkään ottaa. Perjantaina päästäis väliaikaseen (serkun) asuntoon asumaan kuukaudeks. Ehkä tää sen jälkeen helpottaa!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Pitänee lähteä kierrokselle H&M:ään sekä Lindekxiin yms katselemaan, nettikaupassa ainakin varsin huonot valikoimat..

Olen noita leveälahkeisempia housuja koittanut etsiä huuto.netistäkin ja nähtävästi joskus on ollut ihan hienoja malleja myynnissä, mutta kaikki hienoimmat joita voisi ajatella on kokoa S tai XL :/ ja se M olisi sellainen kuin tarvitsisi..

Mulla alkanut myös tulla vaikeeks nukahtaminen yöllä uudelleen. Esikoinen päästää ainakin kerran yössä unissaan jotain mölinää, johon ei tarvi mitenkään reagoida, mut mä herään siihen ja sit on vaikea nukahtaa uusiks. Viime yö oli onneks poikkeus ja nukuin hyvin. Äh, niitä yövalvomisia ei kyllä odota, on ehtinyt tottua taas kunnon yöuniin, kun esikoinen on jo pian puol vuotta nukkunu pääsääntösesti täydet yöt.

Mariel: joo mä tieden että toi kaikenmaailman neuvominen ja mielipiteiden kylväminen ottaa kyllä päähän. Mun äiti on kyllä onneks ite tosi ymmärtäväinen ja sen kanssa voin puhua ja purkaa kaiken, mutta äidin sisko eli mun kummitäti on todella raivostuttava. Sillä on mielipide kaikkeen ja vähän väliä siltä tulee viestillä ruokaohjeita "kun nyt pitäisi syödä terveellisesti" (no shit?! Mut jos nyt huonolta voinniltaan ei välillä saa alas ku kiireessä juustohampparin, ni pitää varoo ettei se kuule siitä). Sitte jos vastaan johonki viestiin viiveellä tai lyhyesti ni tulee takas: "onko kaikki kunnossa? Tukeeko se sun mies sua nyt tarpeeksi? Ymmärrän että väsyttää, mutta sitä se nyt tulee varmasti olemaan vielä pitkään kun lapsi valvottaa..." ei siis oo tavannu mun miestä ku muutaman kerran ja ottaa päähän ku rupee sitä kyseenalaistamaan, koska mulla on maailman ihanin ja huomaavaisin mies. Ja sit tietenkään mun tädillä ei oo itellään yhtään lasta, mutta tietää paremmin ku minä koska mähän oon vasta niin nuori (25) :D ainiin ja oon saanu siltä pitkät listat millasta nimeä lapselle ei sitten sais antaa!!... Mut joo anteeks nyt tuli jo liian pitkä valitus :)

Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Ilmavaivat! Mä en kestä! Oon tosi tosi siveellinen tälläsissä kakka-pissa-pieru-jutuissa, mun perhe myös. Vessassa käydään telkkarin volumet täysillä, ettei kukaan kuule ja aina tietenkin pissalla. Nyt siunaantu sellaset ilmavaivat, ettei telkkarin volyymit peitä ja kun ei niitä voi edes pidätellä! Sen siitä saa kun syö kuituja ja kaikkea muuta, millä vatsan pitäisi toimia, monta viikkoa, mutta ainoa mitä saa on tälläinen kiusa! Mää en liiku asunnosta, ennen ku tää loppuu! Sellaset murheet tänää :D

Äm, joko sun toinen persoonasi kuoriutuu esiin synnytysosastolla, tai saat jonkun ahdistuskohtauksen, koska siellä kuulemma nopeasti tottuu pois turhasta häveliäisyydestä synnytyksen jälkeen. Et pieru saattaa tulla kun on tullakseen jne. Näin olen kuullut, tiedä sitten onko kaikilla noin.

Mä olen itse ollut hyyyyvin häveliäs, mutta vanhemmiten jonkin verran asian suhteen rentoutunut (hyvinkin paljon), ja se kyllä helpottaa elämää. Toki meillä ilmavaivat pyritään ajoittamaan vessaan, tai ainakin yksinoloon. Ei siis haista yhdessä sohvalla tm.
Mutta vatsan toiminta kun ei toteuta mun omaa mielikuvaa hyvästä kasvatuksesta, niin olen alistunut siihen, että vessassa joutuu pitämään ääntä. En kyllä appivanhempien läsnäollessa halua vessakonsertteja pitää, joku raja ja intimiteettisuoja sentään on oltava.

Nimenomaan äidiltä ja isäpuolelta olen oppinut häveliäisyyden! Ikinä en ole kuullut, että kotona olisi pierastu, edes vahingossa! Samoin nykyisessä suhteessa sanoin, että meillä ei pieruhuumoria viljellä :D ja ei oo koskaan ääniä kuultu!

Työt! Argh! Kipeät jalat ja alaselkä! Väsyttää! :smiley-angry017
No, plussatyötunneilla saa vapaata, mut oisin kyl niiiiiiin kovasti kaivannu huomista vapaapäivää ja treffejä frendin kanssa... Mut ei niin ei....

No mäpäs pissasin tänään housuun.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mulla ois kans ollu tänään toi tilanne aika lähellä, vaan onneksi pääsin sitten kuitenkin ajoissa vessaan. Kauaa ei ois pystynyt enää pidättelemään.

Mä oon pissannu jo pari kertaa. Kotona ei niin paha kun voi mennä äkkiä suihkuun. Mulla on syysflunssa ja kun aivastan ni lirahtaa. Pahin paikka oli viimeviikolla buffetissa kun olin lounaalla ja kesken ruoan ottamisen aivastin ja pissasin housuun.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Vielä ei oo lirahtanu, mutta tosissaan saa pidättää ku aivastaa. Kyl sen lantionpohjan lihaksis huomaa et edellisestä synnytyksestä vajaa vuosi, esikon odotusaikana ei tämmöstä ongelmaa ollu.

Ai että sain hyvät naurut tälle päivälle! :D En toki ole vahingoniloinen koska kaukana ei oo täälläkään ja aivastaessa saa jalat ristiin laittaa, mut silti... :D

Tulipas oikea tunnustusten vyöry, ja hyvä niin. Tietää, että jos näin käy, niin on kohtalotovereita, ja onhan sitä noissa opuksissakin sanottu, että pissaa saattaa vahingossa lirahtaa.

Hah, mahtavaa että on muitakin!!! ♥♥♥ Mulla lirahti kun nyyti potkas vissiin rakkoon ja sit lähdin juokseen mut en kerinny vessaan asti! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin