Valitusketju!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no niin ne niistä kunnon uni haaveista, ilmastointilaite jäi haaveeks kun kaikkialla myytiin ei oo, ei oo, no onneks isäntä tajus ostaa muutaman extra tuulettimen ja kylmäkallei niin testata sitä teesse itse viilentäjää ei vaan jaksa ku hiki valuu koko ajan jalat on ku pölkyt ja kaikki alkaa vituttaa, närästys on nyt ihan urakalla alkanu vaivaamaan ja näin iltasin ku turvotus alkaa laskeentuu ku jalkoi pitää ylhäällä niin vähemmän mukava puutumisen tunne on nilkois, viime yö oli liitoskipujenkaa ihan järkky kun kylkee käänsi niin jo sattu haaroihin ihan ku tosiaan tiiliskivi olis painanu.... taas oikeen ärinä murina päivä...

Se teeseitse viileennys juttu ei oikein oo pidemmän päälle hyvä kun siitä tulee ilmaan kosteutta mikä hiottaa entisestään. Ja mäkin olen puhunu et olis hyvä hommata ilmalämpöpumppu kotiin, mut isäntä sano et se ei oo kovin terveellinen talolle missä on eristeiden päällä muovit kun se alkaa kerryttää kosteutta sisälle kun sisälämpötila on viileämpi kun ulkona ja kosteus ei pääse pois. Joten ei tule semmosta kuulema meille.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mikä siinä on, että kun sanoo miehelle, että älä tee jotain, niin just se pitää sit tehä?

Autoonhan pitää vaihtaa öljyt just sillon kun vaimo on viimesillään raskaana, ja käytännössä lähtö voi tulla millon vaan. "Tää on ihan parin tunnin homma..." Ja kas kummaa 12 tuntia ja paljon kiroilua myöhemmin auto on edelleen levällään tuolla pihalla.

Murphyn lain mukaan mä lähen sit tänä yönä synnyttämään :rolleyes:

Voi että miksi minua *ituttaakin tuo anoppi(/miehen mummo).. Siinä kaksi ihmistä jotka eivät vain osaa pitää suutaan kiinni!!! Hirvittää ihan se aika kun pääsemme tytön kanssa kotiin.. Mie en vain jaksa kuunnella, kun ne puheet on aina sellaisia jotka toivoisi että voisi toisesta korvasta laskea sisään ja toisesta samalla vauhdilla ulos.. Hemmetti kun tuntuu että minua pidetään ihan tyhmänä.. Ja ajat on muuttunut, sekin on heidän vaikea tajuta!!

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Tänää laskettu aika, mut toi poika ei kyl näytä osottavan mitää liikettä ulostulon suhtee. Ärsyttää oikee! Kaikki keinot on kyllä yritetty kolmesta ässästä lääkärin rajumpaan käsittelyyn mut mikään ei saa mitään aikaseks! Oon muutenki ollu kauheen kärttyne viime päivin ja asiaa ei helpota yhtää se et synnytys alko vähän pelottaa ku sain kuulla et poju painaa nyt jo 4 kiloo! Sit jos mennää viel se 2 viikkoo yli ni alkaa tosissaa pelottaa et saanko pojan ponnistettuu ite vai pitääkö käyttää jotai imukuppii sektiosta puhumattakaan. :/

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Voi harmistus. Ilmeisesti ei päästä tänään kotiin kun lastenlääkäri ei suostunut tekemään tarkastusta.
Jos yrittää ajatella positiivisesti, niin huomenna pitäisi jo kotiutua.
Väsymys alkaa olla jo ihan älytön.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

täällä tuli viikkoja 38 tänään täyteen ja nyt sais luvan tulla niin toivon hartaasti jo kun ei vaan jaksa enää, uni velkaa on niin prkl ku ei pysty nukkuu joko on kuuma tai herään järkkyyn närästykseen tai sit vessaan tai sit herään muuten vaan, ja tää kuumuus ei auta yhtään pinna piukalla ja jatkuvasti saa pyydellä anteeks isommilta kun tulee tiuskittua ihan turhista asioista 11 vuotias nyt onneks ymmärtää et en tarkota pahalla mut ittel tuntuu pahalt, 8 vee jotenki käsittää mut joutuu enempi selittää onneks mies tukee ja auttaa selittämään et en tosiaan tarkota, ja kaiken kruunaa toi itkusuus syyllisyydestä, oon yks hirviö äiti ja niin vituttaa kyl, KAIKKI vinkit kelpaa et mitä kannattais testata et synnytys käynnistyis.

Oi että ottaa päähän!!!! Miksi jos jotain sovitaan niin siitä ei pidetä kiinni?! Ja sitten vielä kun yrittää ottaa toiseen yhteyttä, niin tahallaan jätetään vastaamatta! Ärrrrrr...

Voi hitto, että osaa olla taas tukala! En ees uskalla kattoa kuin lämmin täällä sisällä on :confused: Ja hirveä nälkä ollu koko päivän ja just vedin masun aivan ähkyyn.. Ei uskalla liikkua, ettei tule oksennus, mutta paikoillaan olo ahistaa. Jos vielä joskus erehdyn kesällä olemaan raskaana, taatusti muutan vaikka Siperiaan :mad:

Typerää nysvösärkyä ollu koko päivän. Koskis nyt edes kunnolla niin päästäis jo hommiin :mad:

Tää on niin epäreilua! Kaveri synnytti eilen ja nyt sisko soitti, että hän on 3cm auki ja sillä la vasta neljän viikon päästä! Joka puolelta pukkaa vauvoja ja tämä vaan härnää mua tuolla.. "Tuun, en tuu, tuun, en tuu.." Oon huomannu hokevani itelle "Kärsivällisyys on hyve" "Maltti on valttia" ja "Lopussa kiitos seisoo" :grin Nyt minä otan kupposen jaffaa(vauvan lempparia), juon sen ja kattelen ku masu alkaa pomppimaan :smiley-bounce012

Mulla on varmaan toisten mielestä tosi hassun hauska ongelma, mut mä oikeesti alan olla niin kuvotuksen partaalla tän asian kans et mä en kohta enää voi yksin kertasesti mennä meidän pesuhuoneeseen kun siellä on aina hämähäkkejä!! :( Siis mua kuvottaa ne yli kaiken ja sit kun ne ei oo mitään pieniä! Mä en voi mennä kylvetään vauvaa sinne kun niitä pääsee sinne jostain! Meil on vanha talo jota on rempattu nyt viime kesästä lähtien ja ne ei tuu asuintiloihin kovinkaan helpolla, mut noi pesutilat on tehty 70 - luvulla ja ihan päin peetä muutenkin niin ne tulee aina sinne! Mä muutan kohta pois kun en voi enää mennä kohta oikeesti tonne kun mua kuvottaa!! Sit kun ne tilat on pienet ja ahtaat niin järkytys on vielä kauheempi kun niitä ei pääse ees karkuun kun seinät on niin lähellä! Hyi saatana!! Itku tulee oikeesti! :'(

Hämähäkkejä pelkään minäkin, mutta onneksi meillä on nuo kaksi kissaa jotka aina hoitaa homman :grin Meille ne harvoin kuitenkin tulee sisälle asti. Ja mitä isompi sitä karmivampi :confused: Ja mullekin on ihan turha sanoa, ettei ne tee mitään kun sitä pelkää silti. Vielä pahempi pelko mulle on ampparit, joille oon allerginen :scared001 Koko kesän ja raskausajan saanut pelätä, että jos pistää. Onneksi niitä ei oo paljon näkynyt..

Millier, onneks et sit ole meillä koska tääl on amppareitakin. Just oli yhen kaverin kans puhe ku niitä on nyt enemmän ku yleensä ja ne lentelee melkein silmille ja meillä ne söi kirsikatkin puusta ja nyt ne on ottanu omenapuun syötäväks!! :/ Noi hämähäkit on niin ällötyksiä! Ja mies ei tajuu kun en pysty tappamaan niitä. Jos semmonen näkyy jossain niin ukko saa hoitaa! Meillä vielä toi pesuhuone on vähän niinkun "montussa" ja sinne menee kapea ovi josta just enää ees mahdun mahan kanssa niin se tekee siitä vielä kuvottavamman kun et se ois ees tilavampi ja voisit ees hypätä vaikka sen hämpyn yli, mut ei kun tila on jotain 140×250 loukku+ sauna jossa ei ole ees lämmitystä.. remppa olis edessä joskus kunhan olis rahaa. :(

Täälläkin hirmuinen ahistus ja harmitus :( oltais varmaan muuten päästy eilen jo kotiin, mutta mei pienellä miehellä huomattii torstaina et tulehusarvot oli ihan pikkasen koholla ja sit alotettiinki antibioottikuuri :( raukkaparalla kanyyli päässä. :(♡ ja nyt en yhtään tiiä että onko se antibioottikuuri vain 3päivää (eli tänään ois viimenen) vai onko se sen 5päivää, eli päästäis vasta maanantaina ehkä kotiin jos on 5päivää.. kauhee itkuparku ollu miulla melkein joka ilta kun mieskään ei ole päässyt kauheen usein käymään ja ei ole pystynyt olemaan kauhean pitkään meijän seurana käynneillään :( kauhea koti-ikävä, mutta tottakai siis pikkunen pitää saada kuntoon ennen kun kotiin päästään ja on kyllä selvästi parempi nyt kuin mitä toissapäivänä. Mutta silti kauhea harmitus ja ahdistus jajaja :( huomenna lastenlääkäri kattoo pikku miehen tilanteen, toivon niiiiiin kovin että päästäis jo huomenna kotiin ku on tuo pieni niin tyytyväisen oloinen ja pirteä etten usko että on enää mitään hämminkiä.. maanantaina tai tiistaina varmaan ihan viimeistään kotiin, pitää vaan ajatella positiivisesti ja koittaa jaksaa vaikka tunteet on jatkuvasti pinnassa..

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Pumpuli, tsemppiä ja toivotaan et pieni mies paranee niin pääsette kotiin! :) Inhottavaa varmasti olla siellä kun mies ei voi olla vierellä kun tarvitsisi itse tukea. Koittakaa jaksaa ♡

Pumpuli, voimia sinulle! Tiedän tunteen.. Meillä myös oli vauvalla vaikea alku, kun ei ilman hengityskonetta pärjännyt ja joka raaja oli täynnä kanyylia sun muuta.. Siinä oltiin varpaillaan koko henkilökunnan kanssa miten tässä käy, paraneeko vaiko eikö.. Ja tytölle tuli ilmarinta ja kylkeen vielä dreeni piti laittaa.. Kyllä se oli kauheaa aikaa, mutta luotin sairaalahenkilökuntaan niin paljon ja ajattelin, että täällä hän on parhaassa hoidossa. Kaksi viikkoa tyttö oli teholla ja nyt sitä ollaan oltu kotona keskiviikosta lähtien :) ja ihanaa oli saada tyttö kotiin. Kyllä nyt nautitaan tästä ajasta! :)

Muokattu viimeksi:
August, teillähän on ollut rankkaa! :( hyvä että tyttö on kunnossa ja kotona nyt sitten♡ on kyllä hyvä ettei tällä meidän pojalla ollut tosiaan mitäön muuta kun tuo tulehusarvojen koholla olo ja kuitenki pikkune saa olla miun kanssa samassa huoneessa (aina vaa ku vievät antibioottia ottamaan nii tuntuu et aika mene madellen ku ei oo pikkusta vierellä, vaikka ei siihen lääkkeen antoonkaan ole mennyt milloinkaan edes yli puolta tuntia :D), nyt vaa pitää pitää peukkuja ja pottuvarpaita pystyssä, että huomenna olisi tulehdusarvot ok :) ja tosiaan miehelläkin tosi rankkaa olla yksin kotona kun hänkin nii kovasti haluisi meijät jo kotiin että pääsisi kunnolla tutustumaan pienokaiseen♡ ja aina kyllä kun mies on täällä käynyt niin hienosti yrittää olla mahdollisimman paljon mukana hommissa ja pikku mieskin on aina ihan haltioissaan kun isi on paikalla♡ kyllä tää olo varmasti tästä helpottaa sitte ku saa varmasti tietää että mikä on pikkusen tilanne jne :) nyt on ollu vaa arvailua että millo sitä kotii pääsee "ehkä päästäis huomenna, tai sit voi kyl olla et ei päässä viel maanantainakaan" :( ja ku kaikki hoitajat melkee sanoo eri juttuja nii tiiä sitte tässä että ketä uskois :/

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

pumpuli93, onko selvinnyt miks tulehdusarvot oli pienellä koholla? Jaksaako kuitenkin syödä hyvin? Voimia sinne ja toivotaan, että pääsette pian kotiin. :Heartpink

Takaisin