Miksei mulle voi tulla niitä pahuksen supistuksia mistään!!!! Ku kaikessa rajummassa toiminnassa on "tuoteselostuksena" loppuraskaudessa, että voi aiheuttaa supistuksia. No kun ei aiheuta. Nyt on siivottu hiki päässä, venytelty ja kyykätty, lenkkeilty, heiluteltu lakanoita jne jne ja ei mitään, muutama vihlaisu. Oon niin kypsä! Mä haluun jo suunnitella ja sopia asioita eteenpäin ilman jättikokoista kysymysmerkkiä. Ja haluun päästä pois kotoo. Mun porukat tulee sunnuntaina meille "kattoon vauvaa", koululaisella loma, eikä voi kauheena siirrellä. Tän päivää oon itkeny, ettei ne varmaan ehdi nähdä koko ihmistä, kun aikaisintaan keskiviikkona kai käynnistetään ja kuka tietää kauanko siinä menee ja vaikka ehtiskin viikon = loman loppuun mennessä syntyä, ei ehkä päästäis sairaalasta kotiin ja sairaalaan ei saa tulla katsoon. Sit olis ihan turhaa koko kaukaa tuleminen!!! Tai sit tää päättää syntyä huomenna päivällä, kun mies lähtee aamulla aikaisin työn puolesta koulutukseen toiselle paikkakunnalle kimppakyydillä ja pääsee vasta illalla kotiin.. Kai nyt jotenkin pääsisin sairaalaan, mutta olisin yksin ja pahimmassa tapauksessa mies missais kokonaan esikoisen syntymän..
Oon aikas negatiivinen nyt, tää tekee mut hulluksi..! Rv 40+LIIKAA!
En ikinä kuvitellut, että menis näin reippaasti yli. ~.~
LISÄKSI vaavi ei oo tänään liikuskellu just yhtään, liikelaskennan puitteissa joo, mut silloinkin oon tökkinyt sitä ja vastauksena vähän pyllyn pyöritystä. No ehkä sitä jossain toisessa mielentilassa vois pitää hyvänäkin merkkinä, valmistautuu synnytykseen? Ja vielä suunnattoman karsee kutina on palannut vatsaan ja nyt ei auta geelikään. Plus alavatsasta näytän värivikaiselta tiikeriltä kun raskausarvet aka battle scars triplaantui määrältään, kooltaan ja väriltään. Se hyöty siitä rasvaamisesta...
Wc:ssä käynti on outoa kiemurtelua ja yhtä tuskaa pukamien ja kaikkea panttaavan ja painavan toukan pään vuoksi. Silti siellä pitää juosta ihan koko ajan kun on uus hätä jo pönttöä vetäessä.
Jatketaan listaa sillä, että tässä residenssissä nukkumisrytmi on kuin orkesterin soittama Saarenmaan valssi, jonka tahdissa tää mamma rummuttaa Säkkijärven polkkaa. Ei wörki. Ja niin väsynyt oon, että nukun ainakin yhteen asti iltapäivällä paitsi vessaheräämiset ja kärsin päänsärystä ja stressistä. Ja naama ja selkä kukkii kuin varhaismurrosiässä.. Stressi ei ainakaan auta.
Tällä ipanalla on aamuun klo 6.15 asti aikaa ilmoittaa, aikooko se syntyä huomenna. Sit on parasta jäädä sisään, ihan sama vaikka ikuisuudeks.
Mä EN ALA!