Kyumin
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Noh, lähti se kuitenki käymään siellä mun kans etten ite joutunut ajaan, tosin murjotti koko reissun ja ku päästiin kotia niin alko valittaa ku piti koiralle hakia ruokaa ja käyttää lenkillä, ärähin sitte että saatana ala mennä jo sinne kaverilles etten jaksa kuunnella, voin hakia ruuat ja käyttää ulkona ton. Tajus sitte vissiin itekki, kävi siellä kaverillaan mutkan ja kaupassa ja tuli takas niin pyys sillä omalla tyylillään anteeksi ja oikeenhan mää arvasin; ressaa kuulemma taas kaikki niin meinaa olla vähän pahalla tuulella.. Sano kuiteski että en oo minä syypää jne, tuli itelle parempi mieli ja ku olo ollu sen verran hyvä ettei tänään ainakaan kaverin pitäs olla ulos tulossa ja ku niin nätisti pyys niin lupasin sen mennä sinne kaverilleen illaksi, oon ehkä liian lepsu... :D
Huaaaaah, jospa se tuosta. Mää jaksan uskoa siihen kuitenki vielä että oikiasti tekee niinku lupaaki ja on kans enemmän juomatta ku napero tulleepi. Enhän mää nyt täys absolutismia siltä pyydäkkään, mutta rajoittamista ja paljon. Kai se on vaan joku tollanen miesjuttu että niille iskee kauhee paniikki tässä vaiheessa ku alkaa oikiasti olla "the tilanne" lähellä niin pittää sitte venyttää rajojaan. Onhan tuo ihana ja helvetin hyvä mies muutoin, en mää sitä sano että ois muutenki kuspää, mutta tällaset pidemmät vaikiat ajanjaksot ottaa joskus vähän hermon päälle.... Niukku, hyvä juttu! :))
Huaaaaah, jospa se tuosta. Mää jaksan uskoa siihen kuitenki vielä että oikiasti tekee niinku lupaaki ja on kans enemmän juomatta ku napero tulleepi. Enhän mää nyt täys absolutismia siltä pyydäkkään, mutta rajoittamista ja paljon. Kai se on vaan joku tollanen miesjuttu että niille iskee kauhee paniikki tässä vaiheessa ku alkaa oikiasti olla "the tilanne" lähellä niin pittää sitte venyttää rajojaan. Onhan tuo ihana ja helvetin hyvä mies muutoin, en mää sitä sano että ois muutenki kuspää, mutta tällaset pidemmät vaikiat ajanjaksot ottaa joskus vähän hermon päälle.... Niukku, hyvä juttu! :))