Anteeksi, tämä nyt ei liity periaatteessa lapsiin millään lailla, mutten jaksa avautua missään vauva.fissäkään asiasta
auttakaa mua ymmärtämään tuota miestä, kysykää vaikka omiltanne mitä sen päässä voisi liikkua, ja odontanko ihan puhdasta ihmettä.
Meillä oli jo silloin, kun kossia odotin niin puhe, että ennen lapsen syntymää mentäisiin kihloihin. No, asialle ei mitään tapahtunut, ja nyt parin vuoden aikana olen muutamaan otteeseen asiasta kysynyt. Vastaukset on olleet vähän vältteleviä, tyylillä eikö meillä ole hyvä näin, sitten parin vuoden päästä jnejne. Ei sillä sinänsä mitään suurta merkitystä asiaan ole, samalla tavalla oltaisiin yhdessä niinkuin ennen, mutta minun mielestäni kuuluisi jotenkin "asiaan" edes ilmaista olevansa vakavissaan minun kanssani. Tuntuu hölmöltä sanoa vain seurustelevansa, kun lapsia on kohta kaksi, ollaan mietitty yhteistä taloa jne.
Kaiken lisäksi minua jotenkin äärettömästi loukkaa se, että hän ei halua minuun sitoutua "lopullisesti" kun eksänsä kanssa oli mennyt kihloihin alle 3 vuoden. Eikä heillä ollut aikomustakaan lapsiin vielä.
Tuntuu vaan siltä, että oon joku "välietappi" jonka kanssa tehdä ne ipanat ja sitten vaihtaa kun parempi ja nätimpi tulee vastaan.. Minkäs sille voi, sitten tulee mutta kamoon, olisi nyt kerralla sitten vakavissaan mun kanssa. Ei tässä nyt virallisesti avioon tarvis olla syöksymässä hetinyt, vaan lupaisi edes sillä että pyytäisi vaikka kahen euron karkkipussisormuksen kera että joskus mahollisesti.
En jankuta enää asiasta, enkä tasan kosi kun kerran mut jo tyrmättiin, mutta jos joku osais fiksumpana vähän perustella, mitä se vatvoo. Puh. Sori taas kerran leidit! :D