Te ootteki näköjään keskustellu aiheesta. Sitte tulee Kyu ja räjäyttää teidän kaikki hienot "itselleen pitää olla armollinen"-pohdinnat taivaan tuuliin.
Kaivoin tänään vanhat "baarivaatteet" (hienompia toppeja yms, joiden päällemahtumisesta ei melkeen vuoteen oo ollu kahta puhetta) varastosta. Joo, mahtuhan ne MUTTA HYI V*TTU MILTÄ NE NÄYTTI PÄÄLLÄ! Siinä peilin edessä pyöriessäni kokeilin myös vanhaa vyötärökorsettiani (vielä isompi virhe, kaikki maholliset pursus joka paikasta) ja katselin itseäni muutenkin peilistä. Joka paikka roikkuu, tisseillä saisi varmasti jonkun naaman punoittamaan komeasti jos läiskäisis päin näköä (ne siis OIKEASTI roikkuu niin paljon että hyvä ettei olalle tartte nakata suihkussa) ja lisäksi mulla on kehittyny lihaksia ihan vääriin paikkoihin, mm. muutenkin ladonovilta näyttäviin hartioihini.
Hyi, mulle on tosi kummallinen tunne etten voi sietää itseäni, aikaisemmin kuitenkin pystyin ne pikkuvirheet hyväksymään, kun muuten olin aika vetävännäköinen pakkaus. Nyt oon todella kaukana siitä entisestä....
Mies toki väittää että hänen mielestään näytän todella hyvältä, vaan ku on mulla itelläki silmät päässä. Valitettavasti. Ihana ku jaksaa olla kiltti ja kohtelias, mutta ei se auta siihen, että oon nykysin yksinkertaisesti ruma. Tukka hapsottaa mihin sattuu, silmien alla on kilon mustat pussit ja jalassa jotkut v*tun pieruverkkarit. Haluaisin kyllä tehä asialle jotain, muttaku _en_jaksa_. Pojan kans ei mitään kuntoilua harrasteta ja kun menee nukkumaan niin kiinnosta punasen puupenninkään vertaa ruveta urheileen vielä 12-tuntisen työpäivän jälkeen. Voisin kyllä meikata ja tällätä, mutta käytän mielummin sen rauhallisen puolituntisen suihkuun, syömiseen, siivoamiseen tai kahviin+tupakkiin.
Sillä hetkellä, kun tajusin entisen suosikkitoppini roikkuvan päällä TODELLA rumasti, löysin päästäni "missä on reset-nappi? En mää tältä halua loppuelämääni näyttää, hyissaat!"-ajatuksen. HIIIIIIENO MUTSI.
Eikai tässä tänään muuta, palataan astialle huomenna! \o