Ollaan oltu vajaa vuorokausi miehen perheen luona, ja tämä mamma on jo repinyt pelihousunsa Tänään täti päätti että pojan on jo aika saada maistaa jotain muuta ja ennen kuin ehdimme miehen kanssa reagoida niin täti laittoi pojan tutin päälle kermaleivosta ja tunki pojan suuhun. Ja kaikki muut nauro ja mun korvista alkoi tulla höyryä. Ja ihan kun tämä ei olisi ollut tarpeeksi, niin täti toisti temppunsa. Jumalauta sanon minä. Pitääkö reilun kolmen kk ikäisen ihan oikeasti maistaa jotain ylimakeaa kermasokerimössöä!? Ja sen jälkeen alkoi neuvomaan että 4kk iässä poika voi syödä samaa ruoka kuin me, vedätte vain soseeksi ja valmista. Ainoa asia jota pitää varoa on ettei laiteta liian paljon suolaa, mutta vähän suolaa on ihan ok. Mä en kohta uskalla tulla tänne enää kun ei tiedä mitä nuo tekee mun pienelle kullannupulle seuraavaksi 4kk iässä mä varmaan löydän poikani nakertamassa ilmakuivattua kinkkua
Tunnen itseni ihan pikkaisen tyhmäksi kun oon stressanut noiden vellien kanssa ja josko niitä uskaltaa alkaa antamaan. Ja toiseksi olin päättänyt varjella mun poikaa sokereilta ja muilta turhilta jutuilta pitkään.... no sinne meni nyt sekin
Tunnen itseni ihan pikkaisen tyhmäksi kun oon stressanut noiden vellien kanssa ja josko niitä uskaltaa alkaa antamaan. Ja toiseksi olin päättänyt varjella mun poikaa sokereilta ja muilta turhilta jutuilta pitkään.... no sinne meni nyt sekin