Vaivat

Mulla tulee vihreästä mieleen vain se että jos lapsivesi on vihertävää, siinä on vauvan ulostetta ja silloin pitää synnärille lähteä heti, muutoin ei tarvitse pitää kiirettä vesien menostakaan... Mut en mä kyllä tiedä mitä muuta vihertävää vuotoa voisi olla. :confused:

Eikö närästyksen pitänyt helpottaa kun masu laskeutuu, ei täällä ainakaan!
 
Tekah, meinasin just kirjottaa saman kuin Itu, soittoa äkkiä synnärille!! Jos ei muuten niin varmuuden varalta.

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Soitin neuvolaan, jossa meinattiin että olis hiivatulehduksen aikaansaamaa. Nyt kokeillaan hiivalääkettä, jos ei auta niin torstaille saan lääkäriajan. Mää oon ollut niin onnekas, että en oo hiivaa ikinä sairastanut, joten voikait se sitäkin olla. Jos tulee jotain kummia oikeita niin soitan kyllä synnärille! Netti on pelottava paikka, kun sieltä lukee että liittyy jonkinlaiseen vaginatulehdukseen tai on jonkin pieneliön aiheuttamaa...
 
Tekah mulla oli viimeksi vihertävää valkovuotoa loppuraskaudesta, oli tulehduksen merkkiä ja antibiootilla hoitui.

Täälläkin närästää aina välillä yhä, menkkamaisia jomotuspäiviä myös aina välillä, jotka vie kyllä oloa keljuksi, mutta muuten siedettävää eikä kipuiluja. Taitaa viihtyä pieni masussa vielä tovin.. Tsemppiä teille jotka liitoskipujen kanssa painitte!
 
Vihertävä vuoto liittyy yleensä tulehdukseen, hyvä on asia tutkituttaa.

Itu, mulla ei oo närästys helpottanu yhtään vaikka vauva on tosi alhaalla. Pikemminkin tuntuis pahenevan. Viime yönä nousi taas hapot suuhun.

Mulla on vaihteeksi ollut aika vaivaton aamupäivä, eilen illalla kyllä supisteli aika reippaastikin. Saa nähdä kostautuuko nämä aamupäivän touhuilut myöhemmin tänään.
 
Hirveetä kun nousee aamukahvit aina takaisin suuhun. :confused: Ei voi silti kokonaan jättää juomattakaan, kyllä se aamukuppi on saatava!

Mietin tuossa äitipolille autoillessani miten ihmiset uskaltaa ajaa autoa tässä vaiheessa raskautta, kun iski jotain ihme vihlonta/paineoloja yllättäen ja eihän siinä ratissa pysty asentoa juuri vaihtelemaan. :grin En kyllä motarille enää lähde jos ei ole pakko!
 
ihanaa, että joku mainitsee välillä närästyksen, niin tajuaa nauttia kun itsellä kerrankin on närästyksetön päivä :wink onneksi ei kenenkään pitäisi enää kovin kauaa joutua raskausvaivoista kärsimään! sitä en tosin tiedä, mitä niiden jälkeen taas tulee..
 
Täällä on kärsitty välillä helvetillisistä selkäsäryistä. Asiaa ei auta yhtään se, että mun selkä leikattiin kolmisen vuotta sitten ja selkärankaa "jäykistettiin" silloin. Silloin kun ei särje, selkä on muuten vaan jumissa. Tukivyökään ei auta :sad001 onneksi ollaan näin loppusuoralla jo..
 
Eikös se niin mene, että loppuraskaus on raskasta, jotta äidit unohtaisi pelkonsa synnytyksestä ja alkaisi odottaa/toivoa sitä. Itse ainakin allekirjoitan tämän vaikka kamalia vaivoja/oloja ei vielä ole ollutkaan!
 
Mä oon pystyny hyvin ajamaan autoa eikä autossa istuminen muutenkaan tunnu pahalta, ihme kyllä. Luulis että näillä liitoskivuilla ei paljon istuttaisi mutta hyvin sujuu vielä.
 
Vähän kakspiippusta, koska mulla ei oikein oo oireita, niin mietin koko ajan onks kaikki kunnossa. Viikkoja 13+6 nyt. Eka raskaus päätty tuulimunaan ja siinäkin niin, et eka oli pieniä oireita mut ne loppu. Mut nyt kuitenkin oon ultras jo nähny elävän vauvelin. Pieniä oireita on esim pieni turvotuksen tunne ja esim makkara kaikissa muodoissa ällöttää. Mut ei mitään pahoinvointei ym. En kuitenkaa osaa täysil nauttia koska pieni pelko on kuitenkin et jos jokin on vialla.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mikä tää kutinajuttu on mistä täällä puhuttiin? mulla kutisee maha, rinnat ja jalanpohjat ihan hirveesti :eek:

Miks mahasta kuuluu naksahduksia/poksahduksia välillä? :D
 
Täällä tuttua kanssa nuo naksahdukset ja poksahdukset, hassua miten selvästi ne vielä kuuluukin! :D voi olla että kalvot poksuu siellä mahassa kun mahakaveri liikkuu ja potkii

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
mulla on ollu tota kutinaa jo aika kauan niin en taida nyt sen takia alkaa soittelemaan. täytyy muistaa sanoa seuraavalla neuvolakäynnillä :)
 
Joo mullakin naksunut suunnilleen rv 20 asti. Kunnon naksupylly tää kaveri mahassa.

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Hmm näitä unia, näin viimeyönä unta vihreästä valkkarista mistä Tekah puhui aiemmin :D oivoi

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Ohi aiheen, mutta eipä olisi muuten ennen raskausaikaa tullut sanasta "valkkari" ensimmäisenä mieleen valkovuoto. Nyt oli tietysti heti selvää mitä catti tarkoitit :grin
 
Takaisin
Top