Sama juttu täälläkin Sinitiitu, paikallaan ei parane liian kauaa seistä kun alkaa heikottaa ja pahimmassa tapauksessa huimata ihan kunnolla. Mies hoitaa nykyisin tiskauksen yksin, kun en pysty. Pariin otteeseen alkanut ihan silmissä sumenemaan.
Jalkojen liikuttelun olen huomannut auttavan, samoin salmiakin. Olen aika varma että matalasta verenpaineesta johtuu.
Liitoskipuja ei tule yhtään ikävä (jos niistä nyt pääsee eroon, ei kai lantio voi jäädä liian löysäksi?) Vaikka lääkäri oli sitä mieltä ettei kyse ollut siitä olen aika vakuuttunut että mulla oli jotain löystymisestä johtuvaa kipuilua aika alusta asti. Ainakin ne on samassa paikassa kuin nyt on paljon voimakkaammin. Ihana kun kyljellään nukkuessa paitsi hartiat jumittuu myös lonkka kuolee ja yöllä herätessä on pakko vaihtaa puolta, kun sattuu.
Menkkakipusupistukset tuli myös yhtenä yönä tutuiksi. Kesti unenpöpperössä hetki tajuta mistä on kyse, kun sattui vatsaan, selkään ja reisiin. Sit muisti että täähän on tuttu tunne. Nekö nyt siis on niitä jotka voi saada kohdunkaulallakin jotain aikaan?
Sitten on myös lähes ainainen väsymys huonosti nukuttujen öiden takia ja toisinaan närästys kaverina. Ja olen todennut että tarvitsisin yöpaidan suojan. Päivällä rinnoista ei tule mitään, mutta toisinaan illalla ja yöllä siihen malliin että yöpaita vaihtuu aika tiuhaan.
Ainakin voi lohduttautua että mitä ilmeisimmin rinnat toimii joten ehkä imetyskin onnistuu.