Kyfi1732340
Silmät suurina ihmettelijä
Hei vaan kaikille, olen uusi täällä foorumilla. Nyt siis rv 7+6. Esikoinen tulossa niin en haluaisi kaikille sitä huudella, kun vielä on keskenmeno riski niin suuri. mutta tänään oli pakko hakea slomaa kauheen uupumuksen takia. Tietenkin työterveyslääkäri kirjotti diagnoosiin, että alkuraskauden väsymys. Että oli vähän niinku pakko kertoo pomolle tänään. parhaalle kaverille olen kertonut, mutta en oikeastaan muille vielä, ehkä sitten ensimmäisen ultran jälkeen :)
Ei kyllä vielä ole mitään fiilistä kertoa. Sain juuri isomman sopparinkin niin en haluaisi heti paukauttaa et hei muuten mammaloma tiedossa ensi keväänä kiitti sopparista!
Täytyy taas vain kehitellä joku lääkekuuri ettei voi maistella.. Pomolle oon kyllä raskaudesta kertonu, mutta muut ei töissä tiedä.. voin kyllä kuvitella että epäilykset herää tuon pikkujoulureissun jälkeen kun yks työkaveri on tähänki asti jo kovin ollu kiinnostunu koska meille tulee vauva.. pomon mukaan se kyseinen työkaveri on kuulemma seurannu mun syömisiä ja kaikkee jo jonku aikaa 

tuskin nuo miehet mitää huomaa viä piitkään aikaan ellei tuo juorukello kaikille informoi hänen tutkimuksiaan..