Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Talvitintti mä allekirjoitan sun viestin aivan täysin!!!! Sannilla samat kujeet:/ Onneksi meillä sentään noi isommat sitä viihdyttämässä niin saa edes jotain tehtyä kun mies ei oo kotona...

Täällä kans alettu testaamaan, et mitähän saan tehdä ja mitä en, kieltääkö äiti edelleen tästä ja oiskohan iskä silmä hivenen välttävämpi :D Huomaa aina ku suu alkaa menemään mutruun ja kädet vispaamaan kiukun iskiessä <3 Mun mielestä ihaninta havaita tota henkistö kasvua lapsessa, vaikkakin välillä meinaa itsellä pinna tai yleensä pokka pettää.

Vauvan kanssa meni yö nyt vähän paremmin, pientä ylösnousua havaittavissa ja joutuu hetken pitämään pystyssä imettämisen jälkee, että saa taas unille. Näppärä mies ku veti sivuvaunun kiinni kulmaraudoilla meidän sänkyyn, niin en vaan raaskinut herättää toista irrottamaan rautoja ja nostamaan sängyn päätyä yöllä. Jos ens yöksi laittaisi jo ennakkoon päädyn koholle. Tänään sit alkaa normaali arki kun palataan sairaalalta tarkastuksesta, se ois miehellä iltavuoroviikko! Sit ajatteli vissiin seuraavan viikon lomaa pitää :)

Mä pyrin itse ohjaamaan muuhun toimintaan jos mitenkään mahdollista, eli kiellän vaan ehdottomat eit ja silloin kuin oon varma siitä, että tyttö kans lopettaa toimintansa. Ei-sana tuppaa kokemaan melko pikaisesti inflaation jos sitä jatkuvasti hokee :D

Oon kyllä ollut niin ylpeä tuosta meidän joulukuisesta! Neiti vääntää hampaita, hällä on kova yskä ja nyt tuli vielä pikkusisko taloon, niin silti jaksaa hymyillä ja olla iloinen <3 Paljon kiukkua mahtuu päiviin ja lohdutontakin itkua, mutta sieltä se hymy sit kuitenkin löytyy kyynelten seasta. Neiti oppinut kävelemään ja alkaa sitä puhettakin tulla, ihan isosiskon elkeet :D

Mä kanssa pyrin kiinnittämään huomion muualle ja tekemään jotain muuta, mutta samantien palaa takaisin kielletyn ääreen yhä uudestaan ja uudestaan... Yritän myös opettaa, että poika tottelis ja uskoisi ei - sanaa eikä niin, että joka kerta tarvisi korjata kielletyt esineet ym. pois, mutta aika kehnosti sujuu sillä rintamalla. :grin On vaan kurjaa kun tuntuu että päivät täyttyy pelkästä kieltämisestä. :sorry: Toki aina kun on aihetta kehutaan ja rohkaistaan.

Huuuuh, toinen kulmahammas 24tunnin sisällä puhjennut! Kyllä niitä nyt tulee :D
Mites äippäx4 menee?

Täällä myös hampaita alkanu taas kovaan tahtiin puhkeamaan, nyt on poskihampaita tullut enkä enää pysy kärryillä kuinka monta hammasta pojalla oikein on, sen tiedän että ainakin yli 10 :D Tänään aamulla poika heräsi aivan hirveästi huutaen ja itkien, arvasin että ei ole kunnossa. Tulikuumana löytyi sängystä :( En sitten tiedä johtuuko kuume pelkästään hampaiden puhkeamisesta vai onko taas jokin tauti... Huoh, viimeksi kk sitten sairasteltiin kaikki. :sorry:

Timbe huonosti! Vähänenkin rasitus pistää mahan kipeäksi/ kovaksi palloksi ja alkaa pyörittää, ien tulehdusta tuntuu pukkaavaan ja unettomuus vaivaa... ei oikein oo jaksanut kirjoitella omista jutuista kun ei oo mitään positiivistä sanottavaa... torstaina olis neuvola et pitää näistä jutella... päivät muutenkin ihan naurettavan kiireisiä... kirsikkana kakun päällä, tyttöjen kerhossa on kihimatoja liikkeellä o.O eikös ollukin positiivistä:p

Äippä tsemppiä sinnekin, toivottavasti vältytte kihomadoilta! Ja ei sitä aina tarvii naantalin aurinkona olla, saa kirjoittaa kunnon valitusvirren jos siltä tuntuu. :)

Voi ei äippä :/ saisitteko jotain ulkopuolista apua kotiin, esim neuvolan kautta?

Torstaina tosiaan neuvola et pitää jutella siellä jos sais vaikka vaan tyttöjen kerhoon viemiseen/hakemiseen apua... Tai sit vaan jostain pitää karsia menoja vähemmäksi... Noh iltapala nassuun ja sänkyyn, minnuu väsyttää zzzzzzzz!

Nonnii. Tämmöstä sitten. Toissailtana tein testin ja täällä sitä ollaan raskaana. Ihan sekavat fiilikset on... tänään sitten soitin neuvolaan ja eka aika ois 6.4... noh nyt sitte ollaan ihan yksin tän asian kanssa

Wopwop, ohoh :/ mitä oot itse mieltä asiasta, ootko valmis toiseen lapseen yksin? Ja et oo yksin, me ollaan sun tukena <3 Onnittelut kuitenkin <3

Vau wopwop :o elämä osaa tosiaan yllättää... ootko kertonut exällä(?) uutiset? Onnea kuitenkin suuresti :) täällä tosiaan tukena! Neuvolastakin saat varmasti juttu seuraa ja tukeudu perheeseen ja ystäviin <3

Emmä ole edes uskaltanut sanoa eksälle mitään :( tiedän ettei hän halua tätä. Ei hemmetti. Aika surkert fiilikset tällä hetkellä. :( ehkä se tästä!

Takaisin