Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
WopWop oho. :eek: Varmasti sekalaiset fiilikset... Onnea kuitenkin, jos onnitella saa. :) Toivottavasti saat asioihin selvyyttä, tsemppiä!

Voi wopwop! Varmasti sekavat fiilikset. Onnea kuitenkin hurjasti:)

Kerronpa tässä omatkin kuulumiset kun olen niin täynnä onnea! Useampi viikko mennyt epäuskoisissa tunnelmissa, mutta nyt uskallan jo uskoa. Tänään ar- ultrassa nähty pieni sydän sykkivän ja jopa pienet käden alutkin heilutti tervehdykseksi <3

Liitteet

• 1489583823827.jpg
    1489583823827.jpg
    63.4 KB · Katsottu: 35
Anna asialle hetki aikaa, että saat ajatukset selvitettyä! Uskon kyllä että tällä hetkellä pää käy ylikierroksilla ja ajatus vauvasta tuntuu mahdottomalta(?) mutta muista että yksinhän sinä et ole, mitä nyt tuolla yleisen höpinän puolella lueskelin sinulla tuntuu olevan hyvä tukiverkko, käänny heihin! Mistäs sitä tietää mitä mieltä eksäs on uudesta vauvasta? Jahka saa ajatukset järjestykseen... saattaa yllättää...
Esikon ollessa vajaan vuoden me miehen kaa erottiin mutta yhteen palattiin muutaman kk eron jälkeen. Mies oli ehdottomasti sitä mieltä että meille enää lapsia tuu ja sanoi olevansa siitä ehdoton, kun esikon vauva vuosi oli rankka meille molemmille... noh tulin kuitenkin raskaaksi aika nopeasti ja kyllähän se pelotti sille kertoa, olihan se shokissa ja sano heti että ei sitä pidetä mutta mä en aborttiinkaan suostunut ja kriisin paikka se oli, mut lopulta asioita pohdittuaan oli iloinen vauvasta ja siitä lähtien niitä on tullut vuosittain... en siis tarkoita että vauvan takia pitäisi yhteen palata vaan että yllätyksiä sattuu ja ehkä ex jopa yllättää ja onkin iloinen vauvasta, mistä näistä tietää? Tsempit ja voimahali<3

Paljon onnea mush ja wopwopillekin varovaiset onnittelut, jos se on OK. Hankala tilanne... Tsemppiä <3

Täällä nyt on päätetty etten jatka tätä. En vaan pysty täqsä tilanteessa ! :( pahalta tuntuu mut nyt vaan on pakko. Ja jokaisella on tähän asiaan mielipiteensä mutta en halua kuulla jos jollain on negatiivistä sanottavaa tähän.
Maanantaina olis sitten aika. Ei mitään tietoa miten tää hoidetaan koska ei mulla oo minkään näkösiä kokemuksia tämmösestä. Pelottaa vaan ihan sairaasti :(

Wop tää on ihan sun päätös eikä siihen oo kellään mitään oikeutta sano yhtään mitään! Voimia sinulle suuresti, toivottavasti pystyt juttelemaan keskeytykseen liittyvistä tunteista jonkun kanssa, miksei myös meidänkin kanssa!
Meille tehtiin keskeytys rv 13 ja silloin sain pillerit kotiin ja itse synnytys Tapahtui sairaalassa... Luulen että näin pienillä viikoilla saat keskeytys lääkkeet kotiin ja tyhjennys tapahtuu ihan kotioloissa... näin ainakin luulen! Mut tosiaan raskas päätös tehtäväksi, voimia ja suuren suuri hali<3

Voimia wopwop sinne! En usko tuollaisen päätöksen olevan helppo kenellekään, mutta sinä itse tiedät parhaiten omat voimavarat ja teet päätökset sen mukaan. Saisitko pelkoihin juttelu apua neuvolan puolelta? Tärkeintä on että pääset jakamaan huolesi jonkun kanssa.

Voimia Wopwop! Nainen saa itse päättää kropastaan, eikä tuo päätös varmasti ole helppo. Mullahan todettiin keskeytynyt keskenmeno ennen tuota joulukuista, naistenpolille piti mennä tyhjennykseen. Eli cytotecit kohdunsuulle ja suun kautta, sit vaan odoteltiin. Varmasti käytännöt vaihtelevat ihan kunnittain.

Wopwop, sinä tiedät itse mikä on oikea ratkaisu <3 kukaan ei sua saa tuomita! Rankkaa tehdä tuollainen päätös, mutta kyllä sen itse tietää mihin on valmis ja mihin ei. Noin alussa annetaan ensin kohdunsuuta kypsyttävä lääke ensin, ja sen jälkeen cytotecit joko suun kautta tai emättimeen, ja yleensä noin alussa olevat raskaudet saa "keskeyttää" kotona, eli ei välttämättä tarvitse olla sairaalassa. Tai ainakin meillä päin näin. Itse oon joutunu nuo lääkkeet ottamaan muutamankin kerran kun on ollut tuulimunaraskautta ja keskenmenoa yms.

Wopwop, lohduttava ja voimia antava halaus. Päätös on sinun ja se on aina oikea. Annathan itsellesi aikaa sulatella asiaa riittävästi ennen lopullista päätöstä. Järkyttyneenä ja surullisena saattaa tehdä erilaisen päätöksen kuin rauhallisemmassa tilanteessa. Tärkeintä sinun ja joulukuisen hyvinvointi <3

Radihan sieltä tuli taas. Mutta ei paastoarvosta niin ku itte epäilin. Paasto oli 5.2, 1h 11.9 ja 2h 7.0. Eli 1h arvo meni siis yli. Taisinpa löytää sopivan iltapalkombon tässä samalla  vaikka seurantaan ny joutuukin nii jotenki kauhean hyvä mieli tuosta paastoarvosta :D

No höh Saini! Mut onneks sulla asenne kohdallaan:) toivotaan et sokerit pysyy kuosissa ruokavaliolla!

Takaisin