Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon tehnyt aina niin et mä "hukutan" lapset huomioon, leikin enempi lattialla, lueteen, askarrellaan tms kun vauva nukkuu, varsinkin sen 3 viikkoa kun mies kotona;) näin ollaan vältytty pahammilta mustasukkaisuudesta draamalta... mut eipä kukaan muu oo ollu noin mamman tyttö kun Sanni o.O

Timbe, vähän niin ja näin. Mä stressasin raskausaikana imetyksestä, mut nyt ei jotenkin stressaa, vaikka ei onnistuisikaan. Varmaan tämä univaje ja nuha sit vetää voimat niin pois, että kiinnostaisi lähinnä vaan nukkua. Päivä kerrallaan katsottava miten lähtee sujumaan, ainakaan isompaa midonnousua ei ole vielä tapahtunut.

Warheart okei. Tsempataan siinä toisiamme, koska veikkaan että aattelemme siitä asiasta hyvinkin samanlailla :) jaksamisia sinne <3

Nyt vähän paremmalla ajalla... Eli meillä toi tyttö vaikuttaa todella nirsolta ja imuhaluttomalta, ei roiku tissillä kuten kolme edellistä, vaan vetää kamalat raivot kun tarjoaa, nukkuisi vaan. Sit ku maitoa kuitenkin tulee, päristelee sitä pois, suuttuu tissille kun maitoa tulee :D Väkisin ei saa syömään tissistä, niin ollaan yritetty lisämaitoa väkisin, kolmea eri merkkiä, mut ei kelpaa, teatraalisesti yökkii ja päristää pois. Ihan pelkkä tuttikin aiheuttaa kakomista. Tissistä tosiaan onneksi maitoa tulee, vaikka ei ole maito kohinalla noussut, niin yöllä sit kolmen tunnin pelleilyjen jälkeen tyttö veti kamalat raivot, haukkas tissistä kiinni, imi tosissaan tehokkaasti pari minuuttia ja simahti nukkumaan neljäksi tunniksi :D Mitähän tässä on vielä luvassa? Onneks sentään näin päin, että pullo ja tutti ei kelpaa, vähäimuisena vauvana varmaan sopii oikein hyvin käydä tissistä imaisemassa tarvittavat, jos tuo maito ei tällä erää niin pamahda rintoihin kuin aikaisemmin. Näin siis toivon ja ajattelen, et tää on joku luonnon juttu hoitaa imetys alkuun! Oon nimittäin sit ihan helvetin hukassa, jos mikään korvike ei käy, eikä erilaiset tuttiosat o.O No mut onneks näin alussa ollaan vasta :) En tiedä saako tosta mtn tolkkua :D

Warheart meidän neiti ei syntyessään (eikä myöhemmin) huolinut tuttia eikä pullosta suostunut syömään. Alkuun ei ollut tissitakiainen, otti vaan tarvittavat huikat maitoa. Ja mulla ei maito noussut kohisten tän viimeisimmän kanssa, mutta silti maitoa aina tuli. Jospa se siitä sitten lähtee pikkuhiljaa omalla tavallaan.

Näin mä kans ajattelen, että omalla tyylillään nostattaa maidot. Kova huoli tietysti ku vastasyntyneen pitäs syödä ettei väsähdä/sokerit heittele, mut näemmä viimeöinen pakkolisämaito auttoi ja tänään jaksanut imeä ihan tehokkaasti maidot! Kuuluu ihan reippaat nielemisäänet, että maitoa kyl tulee, vaikka sitä nousua ei ole tullut, hyvä niin! Ei todellakaan tarvetta niille keilapallotisseille :D

Toivottavasti maito lähtis nätisti nousuun, ajan kanssa;)
Mä täällä odottelen lekurista soittoa kun taas tän päivää ollu todella kovat menkka jomot alamahassa/selässä... mieskin tottakai iltavuorossa et saa yksin säätää näiden muksujen kaa o.O vauvakin potkii ihan hulluna tota lämpö pussia... vissiin luulee sitä isin kädeksi kun tapana on sitä paukuttaa hulluna<3
Mä oon kyl niin loppu tätä raskautta! Mäkin haluan mun tytön syliin!!! Jos vaan olis vähän enempi viikkoja siis....

Warheart miten muuten teidän vauva nukkuu? Saatko ite öisin nukuttua ja levättyä? :)

En oo ite oikeen saanu nukuttua, vauva nukkuu ihan hyvin... Viime yönä oli sitä ähräämistä sen syömisen kans, mut luulisin nyt ens yön menevän jo paremmin ja jos sitä itse myös saisi nukuttua :)

Äippä tuuhan kertomaan sit heti mitä sanoivat!
Minäkin kävin liikehälynä tänään synnärillä.. ei tahtonut liikkeitä tuntua ollenkaan, ja paniikkihan siinä tuli! Mutta kaikki kunnossa, vauva oli kääntynyt naama mun selkään päin, eli potkii sisälle päin, sen takia en oo tuntenu liikkeitä sillai kuin ennen :) kaikki oli kunnossa. Pieni 2866g mini siellä oli. Huoh, huojentunut olo!

Timbe hyvä et kaikki hyvin:) mä makoilen täällä käyrillä ja tän jälkeen ultra/lääkärin tutkimus...

Onnea Warheartille tytöstä! Ei oo ehtinyt hirmusti foorumia selailee ja heti tapahtuu :) plus toivotaan, että äipän tyllerö nyt vielä hetken jatkaisi majailla yksiössään :)

Tilanteessa ei muutosta, käski levätä.... sit kun se onnistuis o.O ottivat kans labroja. Epäili et liitoskipuja, särkyläkettä vaan nassuun ja maate:/

Takaisin