Uusi toukokuisten lista

Meillä on sekatyömies, miehen esikoinen tyttö ja tää on poika tää meidän yhteinen :wink
Mutta entä, jos mie olenkin juuri se vihainen, ugly woman ja meidän toinenkin yhteinen ois myös poika, mun esikoinenkin on poika ;D Hehheeeeh! Sitten olisin 3 pojan äiti :wink Ja kolmas kerta sen toden sit sanoo että kuinka rumia ja vihaisia ollaan, jos kolmatta tehdään joskus ;------D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Sukupuoliarvailuun vielä: sen pitäisi tosiaan olla ihan todistettu seikka, että poikasiittiöt on nopeita mutta lyhytikäisiä, joten seksi monta päivää ennen ovulaatiota tuottaa paljon todennäköisemmin tyttöjä... Mimmit malttaa odottaa mahdollisuuksiaan. Meille pitäisi tän perusteella tulla tyttö, koska tunsin elokuun ovulaation ollessani ilman miestä viikonloppureissussa. Voittajasiittiöparan oli siihen mennessä pitänyt sinnitellä kyydissä kolme päivää, mikä kai on poikasiittiöille yleensä liikaa. Mut pian selviää, pitääkö ennuste paikkansa!
 
Hki mielenkiintoista nähdä kumpi sieltä tulee =D toi teoria on aika hyvä ja varteenotettava.....
 
Ton miun nickin vois kyl päivittää, ku tää ollu jo monta kuukautta käytössä
 
Olisit sanonu aikasemmin :D enhän mä oo tajunnu sitä vaihtaa, mutta nyt on kunnossa!
 
Voinko mäkin listautua teidän listoille??
Vieroitusoireita teidän jutuista - haluun sinne TEIDÄN salaiselle palstalle:smiley-ashamed008..haittaisko jotakuta?? teidän jutut ja seura kun tuntuu niin kotoisalta ja sopivalta..

9.6.2014/lambi/G6P4/Mustasaari/VKS

Että viitsisitkö hymis laittaa mutkin tuonne listaan? ei nyt ihan täyty kuukausikriteerit, mutta se on vaan OVULAATION syytä!:smiley-angelic006

Tein uuden listan koska vanhaa en saa päivitettyä ketjun aloitusviestiin. Nyt pitäis olla taas oikein päivitetty ja päivittelen tätä ekaa viestiä jatkossakin :)
 
Pistäkää vaan joku hanttiin jos siltä tuntuu, en halua väkisin jos tuntuu pahalta!
yritin tuota omaa kk palstaa, mutta nihkeetä on..
se on tää teidän juttujen laaja kirjo elämän koko skaalasta joka koukuttaa.
 
mä luulin tosi tosi pitkään et sä lambi oot toukokuulainen... kyllä mun mielestä kuulut kalustoon!!! oonhan mäki oikeesti nykyään kesäkuulainen, mut en oo ees vilkassu sinnepäin :wink

P.S. montako karsitsaa teille muuten tuli omasi lisäks? :wink:wink
 
Ha, näinhän se menee kyfixfix, kiitos kannustavuudesta!

25 kaunista pikkubäätä tuli (10stä emästä) - osa jo jatkanut uuteen kotiin, hienoimmat tytöt jää kotiin jatkamaan sukua ja pojat pääsee talvella pataan:grin, on taas ruokaa koko poppoolle!
 
Mä haluun lambin mukaan! Ja oonhan itekin huhtikuinen odottaja ja toukokuinen synnyttäjä..
 
Lambi mukaan vaan! Mä olen toukokuinen odottaja, mut tyttö synty huhtikuussa - en silti vaihtaisi ryhmää muualle kun täällä olen notkunut!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Joku se tässä ryhmässä vaan koukuttaa :) tervetuloa ihan virallisesti mukaan lambi! Ikinä ei voi olla liikaa hyvää porukkaa.
 
Takaisin
Top