Uusi toukokuisten lista

Oho, kylläpä mattimyöhäsiä rupeskin ilmestyyn oikeen urakalla! Tervetuloa mukaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vieläkö pojat on voitolla? :) En ookkaan seurannut tätä puolta kuin silloin alussa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mies kerto tossa yhen hauskan jutun pari kuukautta sitten, että ne jotka seksivät paljon niin saavat suuremmalla todennäköisyydellä pojan! :grin Eli ilmankos.. :rolleyes:

Mannaryyni toi väite perustuu mun käsittääkseni siihen että ne poikasiittiöt on nopeempia ja tyttösiittiöt pitkäikäsempiä eli jos seksiä on usein ovulaation aikaan niin poikasiittiöillä on suurempi todennäkösyys ehtiä perille ensin :)

en oo varma oonkoha mie tässä päivitetyssä listassa..? varmuuen vuoks: 1.5/kyfi(hirveä numerosarja)/G1P0/21/polvijärvi-kajaani/ PKSSK tai KAKS

Haha, kyllä.:p Ootan vaan sitä pupuaikaa tulevaisuudeltakin! Kunhan saadaan ensin yksi ahkeran seksin tuotos maailmaan ja miu paikat kuntoon :grin

mä oon kans kuullu joskus ton seksi jutun... ja just et poika siittiöt kuolee nopeemmin... mä sanoinki ukolle, ku saatiin tietää et tää onki poika eikä tyttö, että sit kolmannen kohdalla on selibaatti jos kerta tyttöä tavotellaan :wink mut ei se muuten taida pätee tai sit meil olis ainaki 10 tyttöä jo :)

Mie en ollu kuullu. Olinkin eka kerran, et täääh? Anteeks mitä? Vihjaaks, et on ollu liia vähä seksiä???? :taunt014 Mut ei, kommentti tai toi "väite" perustu sittenkin, et seksin määrä on ollut huikea! :laughing002 Mikä ois ollu iha ihme jos ei ukko ois ollu tyytyväinen määrään.. :rolleyes: Koska mie se oon meistä se seksipeto ja jos miu mielestä on ollut kiitettävästi nii!:grin

Takaisin