Uusi toukokuisten lista

Voisin myös ilmottaa itteni tuohon listaan jos ei haittaa? En mä varmaan kovin äkkiä sinne salaiseen pääse, mut ei haittais vaikka joskus pääsisinkin :) mut lambi on näköjään osannu laittaa mun ajatukset omiin viesteihin, vaikka oonki vielä harjottelija tässä kommentoinnissa ^^

La 13.5/ Aile/G2P1 (paitsi nyt tietenki 2 ku poika on jo syntyny)/ 21/ oulu/oys/poika

Tuossa tietoja, jos jopa laitoin oikein ne :) pitänee kertoa syntyneissäkin.

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app
 
Saanko minäkin liittyä tuonne salaiseen, vaikka olenkin newbie?
Lisätään mut ainakin tänne:
La 12.5/Jonsson/P1/31/Orimattila/PHKS

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä myös uusi mamma kirjoittelemaan tulossa! Ystäville ei ole vielä omia lapsia siunaantunut, joten välillä kaipaa paikkaa jossa avautua ja jutella vauva-arjesta :wink harmi vaan kun en jo raskausaikana tällaista paikkaa löytänyt, mutta täällä näyttää keskustelut jatkuneen synnytyksen jälkeenkin ihanan aktiivisesti, mitä nyt jonkin aikaa olen sivusta seurannut! :)
mutta tässäpä tietoja jotta hieman esittäytyisin teille :
La 2.5. /lokki/g1p1/24/kajaani/kaks/tyttö
Tyttö syntyi lopulta 7.5. Mukana arjessa ukon lisäksi yksi koiruus :)
 
Heippa! Täällä yksi keskusteluja sivusta seurannut liittyy mukaan joukkoon!

La 25.5./Leina/G1P1/29/Vihti/Naistenklinikka/poika

Ihana poika syntyi 6.5. :)
 
Muokattu viimeksi:
Piiitkään sivusta seurannut

La 1.5 nenone/g1/p0/23/hämeenlinna/k-hks

Ihana tyttö syntyi 9.5
 
Nhtuuoyy fii8bv gz0ppii7o2qojjjqehofhc
Äpöökkftt4uffhry6ft91w
 
Apua, meillä ei vielä kirjoiteta! Ollaanko pahasti jäljessä? Eilen kyllä avasi läppärin kannen, ehkä tytöllä on vielä toivoa?

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app. Proud member of Reilumammakerho.
 
Khyl, neuvolan täti auttaa tässä asiassa varmasti! :D
 
Liityin nyt vihdoin tänne enkä oikeen osaa käyttää vielä mutta pitkään oon seurannut :D
LA 2.5./Kyfi3495630/G1P1/20/Turku/Tyks/poika
Poika syntyi 24.4.
 
Anteeksi meni väärään listaa enkä osaa poistaa omaa viestiä. Mulla siis vasta toukokuussa 2015 tulossa. Sori. :smiley-ashamed008
 
Takaisin
Top