Uusi toukokuisten lista

No tuo taas ei pidä meillä paikkaansa, koska meille tulossa jo kolmas poika. Lapsiperheessä, kun nuo petipuuhat rajoittuu aika lailla myöhään iltaan. Ja kun mieskin on monesti aamuyölle töissä, ni ei kovin tiuhaan meillä peitto heilu.
 
Niin ja meillekin tulossa tyttö vaikka puuhastellaan päivittäin :) Kyllähän siihen vauvan sukupuoleen vaikuttaa moni muukin asia varmasti!
 
No eikös tuo ole lähinnä vitsi koko juttu! Että tuskin on ainut mikä vaikuttaa sukupuoleen!:grin
 
Ja vihaiset naiset saa enemmän poikia ja kauniin naisen esikoinen on todennäköisemmin tyttö. Näillä on joku tutkimuspohjakin mut eipä se (tai siittiöiden ikä) välttämättä yksittäisen lapsen osalta merkkaa mitään vaikka isommassa tilastossa näkyis yhteys :) Vanhan kansan uskomuksena vielä poikia tehdään intohimosta ja tyttöjä rakkaudesta. Uskoo ken tahtoo ja sanontoja on suuntaan ja toiseen.


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Eli mä oon vihainen, kun kolmas poika tulossa, mutta kaunis, kun esikoinen on tyttö..
 
samoin!!! tosin oon sen aina tienny, mut silti mä jaksan toivoa vielä sitä tyttöä :grin
 
Joo tääkin on kuultu, tosin tyttölasten isiltä :wink

Ei, mutta oon kyllä joskus ihan vakavissani miettiny tuota et "tekeekö" jotkut miehet vaan tiettyä laatua. Siittiöthän sen sukupuolen määrää. Oon miettiny sitä siis näiden miesten kohalla, joilla useamman naisen kanssa vaan yhtä laatua lapsia.
 
No miehen sukuun ei oo syntyny, kun yks tyttö ja kaikki muut olleet poikia ja itse ootan saman suvun poikaa.. :rolleyes:
 
Kyllä mä ainakin uskon siihen että toiset miehet tuottaa enemmän toisia nuijapäitä tai toiset on jotenkin parempilaatusia niin siks saa paljon samaa sukupuolta olevia lapsia. Voihan se olla myös että joidenkin naisten munasolut hedelmöityy helpommin vaan toisilla siittiöillä?

Oon myös kuullu et suuret rakastajat saa vaan tyttöjä, mutta mä oonkin tyttövaltasesta suvusta ja perheestä niin suvun miehet on aina jaksanu sitä toitottaa :D
 
Jossain tais olla että on todennäköisempää että kaikki lapset on samaa merkkiä kuin että olisi molempia. Mutta eipä taida kovin isoa eroa tuossa olla.
 
Tuokin on aika jännä asia, koska mulla on 1 sisko ja 1 veli. Mun siskolla on 2 poikaa ja meillä kohta 3 poikaa. Mun veljellä taasen on 4 tyttöä.... Jännästi on sukupuolet jakaantuneet :)
 
toi nuijapää teoria kuulostaisi ihan varteen otettavalta, mut sit se tarkoittais vähä niinku sitä et mun tyttö haavet on kuopattu :rolleyes: :wink
 
Ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä! Vaikka se oliskin totta niin ei ne kaikki siittiöt voi olla samaa merkkiä eli mahdollisuus on aina :)
 
Miulle on sama mitä merkkiä tulee, et ei haittais jos jatkossa oon kans pallomaha niin kyllä toinen poika on iha tervetullut ettei oo välttämättömyys kumpaakin lajia saada. Kumpikin tervetullut kuten tämä poitsu.
 
Takaisin
Top