Uusi tammikuu 2011

Huomenta!

Kello on jo puol kolme, mutta mä vasta raahustin ylös sängystä... Muistatteko te ees, miltä tällainen vapaus tuntuu?? Mä en ainakaan muistanut!
Eipä olla muina apinavapaina löllitty sängyssä näin myöhään, ja oikeesti ei ois tänäänkään pitänyt, koska nyt on sitten sellanen hyvin perinteinen sunnuntaikooma. Ei oo krapula, koska ihan tosiaan käytiin vaan kahdella (jonka lisäks mies tosin nautti pari enemmän vielä kotona, mutta mä en), mutta hiiiiiiitaasti starttaava aamu vaan otti omansa. Ja arvatkaa mitä! Meillä oli jopa pientä sutinaa peiton alla! Nyt saa sitten taas kärsiä kivusta ja särystä, mutta ekaa kertaa yli vuoteen oltiin ihan yhdynnässä ilman, että mä oisin ollut viinan puuduttamana! Luojan kiitos kaikesta tästä sutinattomuudesta johtuen se oli varsin nopea toimitus, mutta silti oon niin ylpee :D Tietysti katsaus kalenteriin saa jännäämään, että noinkohan nyt oli hyvä päivä valittu.... mutta jos, niin se on sitten tosiaan tarkoitus olla niin. En mä kyllä jotenkin usko, koska mä luulen, että ollaan neljällä päivällä yli sen kriittisimmän ajan.

Maarisen kuva tuossa vasemmalla kyllä hihitytti jo ens näkemältä, mietinkin jo, että onko ollut niin vauhtia tytöllä, ettei oo kuvaajan liipasinsormi kerinny matkaan! Meilläkin niitä kuvia on vaikka kuinka, ne on lystikkäitä :P

Kivaa kun Takukin ehti sieltä raksahommien keskeltä vähän palstalle! Toivottavasti teillä rauhoittuu pian, että saisitte vähän perheen yhteistäkin aikaa, muuallakin kuin raksalla... Nostan hattua kaikille rakentaville lapsiperheille, etenkin, jos jaloissa hyörii näitä lisätyötä aiheuttavia, eikä sellaisia vähän vanhempia, jotka pystyisivät jo ihan oikeasti olemaan joko avuksi, tai huolehtimaan itsestään vähän enempi, ettei ihan jaloissa pyörisi.

Raksaperheistä tulikin mieleen, että missäs Amppu? Eikö teilläkin pitänyt olla ihan hyvä tilanne siellä raksalla jo? Että perustukset kunnossa ja saa luovuttaa sen rakentamisen jo urakoitsijoille?

Nyt jotain aamupalaa koneeseen, sitten pitäis virittäytyä vielä vähän kirjottelemaan. Eilen sain paljon aikaiseksi, joten jos tänään sais jatkettua ees puolet lisää, niin ei ehkä stressais viikolla niin pahasti! :)
 
Koklataas, kuinka mulle käy kuvien kanssa...

[img]http://i3.photobucket.com/albums/y90/sannaCV/Joona/P1020987.jpg[/img]


Ei nyt ihan vielä toiminut täysin.... kuva on liian levee näkyäkseen tossa oikein. Noh, näkyypä tärkeimmät :) Eli Tonttu-Joona uutta kaaraansa ihmetellen!
 
Hello täällä kanssa yksi Kauris ilmottautuu jälleen, minä olen vaan näitä tammikuun kauriita (keskiviikkona tuli 29 v. täyteenemoticon )!

Amppua piti heti kiittää häävinkeistä, niitä otetaan ihan mielellään lisää! Olin aika samoilla linjoilla noista asioista. Nyt on siis kirkko varattu ja hääpaikka myös, marraskuun 19. päivä kuluvaa vuotta. Aattelin että sillon on kaikilla aina tosi ankeeta ja pimeetä niin jos vaikka sais vähän piristettyä ihmisiä vähän. Meillä oli kirkko ensin varattu klo 16 mutta sitten ruettiin miettimään että lapselliset ei kerkee olla siellä paljon mitään (mukaan lukien Kiira) niin muutettiin se sitten klo 14. Noh toivotaan että ihmiset ei tylsisty...Ja tämähän oli vauvapalsta ;)

Nuo Maarisen kielikukkaset, hih!

Onnea Tuiks!

Ailimelle jeet kun pääsee taas suomeen! ja voi että ihanaa kun se pienen pieni ihminen on kasvanut noin hyvin, muistankin kun siitä kirjottelit!

Hennasille täältä kanssa pahoittelut. Elämä on tosiaan epäreilu. Ei uskalla edes ajatella miten iten selviäiäs...Nyt oli kans kuolinilmoitus lehdessä n.30-v. miehestä jolla oli ilmeisesti ilmoituken mukaan pieni lapsi ja lisäksi yksi vielä mahassa oleva...jotenkin kauheen pysäyttävää ja järkyttävää!

Maarisilla taas ihania härkätietunnelmia. Tosi tunnelmallista!

Ai niin, minä en vielä tohtorin hattua Ampulle myöntäisi noista tutkimuksista, on nimittäin tuo meidän neiti sen verran minusta veistettyemoticon
 
Hyvää uutta alkavaa viikkoa, maananatain nimissä!

Radiossa rallattaa TuomasiNurmion ValoYössä ja mulla jalka vipattaa. Pihamaalla märkää. yök. Eilen jo otettiin tytön kanssa kontaktia kurahousu-asuun....

Venla näytti ihan teeveehoon pikku-ukolta keltapunaisessa sade-asussa!!! hi hiiii. superlöytö kirppikseltä 5€. Haalarit ja takki fleesivuorella! Hyvin piti vettä ja loska lumea, vaikka tuo vaan tökötti pulkassa silmät sirillään lumisateesta! Ihan oli kuiva takapuoli ja lämpöset käpälät pelkällä pakkauksen "kumipuvulla" siellä välivaatteena.

Lumipalloja mäiski äiti navetan sienään ja ipana iloitsi!!! Jos mä löydän omat kunnon hanskat, niin konttaan sille tänään oikean lumiukon! Eilen oli vähän ankeeta tehä lumipalloja puutarha-hanskoilla... Näin meillä, maalla! JA omissa saappaissakin oli sopivasti REIKÄ, siinä nokialaisen etusaumassa!!! sukat märkänä. Tuli lapsuus mieleen.

Hyvinhän Sannan rentoutuminen sitten sujui! Haikeudella ajattelin teidän pitkää löysää aamua. Niin ja ... miten sitä nyt sanoisi... kivalta kuulosti tuo nussiminenkin :) jeeeeeee !!!! Ja aika sporttiset siittiöt siellä on mikäli ne nyt just nyt hedelmöi!!!!
Just nyt! Muttaeihän sitä koskaan tiedä mitä yllätyksiä elämä on kenellekin varannut!!!!!!!!!!

Saparolle myhöhäiset syntymäpäivä onnittelut! Iso tyttö :) piditkö oikeen juhlallisuuksia, vai säästätkö ne täysille kymmenille?


Ja OMAA vielä pikkuisen:
täällä on mieli hiukan maassa. tai oikeestaan ei maassa vaan ymmällään... Tehän ootte sujuvasti kuunnellu, kun mä oon tässä vuoden verran pähkäilly meidän kummien kummallista otetta? Noh, eilen se miespuolinen sitten soitti mun ukolle. Ja voi vidde, niillä on kuulema ero-hommat meneillään! Ollu sukset ristissä jo keväästä saakka ja nyt on emäntä häippässy... Ja me on LUULTU kokoajan, että ollaan aiheutettu heille jotain kamalaa kun ovat olleet niin etäisiä ja väisteleviä!!!! Mieleen tulee, että oikso sitä voinu ite aiemmin kysyä suoraan, että mistä kenkä puristaa??? surettaa, mutta eihän sitä voi toisten ikuistan asioihin puuttua, ellei itse avaudu...

Jään pohtimaan ja meen ettiin niitä hanskoja, että saan sen KOMEAN LUMIUKON. Muuta ukkoo täällä ei nyt olekaan kun miehstä vie se sisustus projekti vissiin vielä kuun loppuun.




 
Huomentapäivää!

Ihanaa, alkaa tämä palstakin näytellä vähän elonmerkkejä. :)

Minä pääsin lauantaina tyttöjen kanssa kuulkaa baariin juoruilemaan ja siideriä lipittämään! Oli tosi hauskaa kerrankin käydä ihan vaan tyttöporukalla, siis ilman ukkoja, jossain. :) 

Maarinen, olis aika hauskaa, jos satuttais samoihin aikoihin joskus Lohjalle, jos ei treffeille muuten. Tuli tuosta jalkahoitolasta mieleen, että mä en ole IKINÄ käynyt jalkahoidossa! Enkä manikyyrissäkään.. Katselin juuri, että meidän kadulle oli kanssa avattu hoitola, vaan oli hinnat kyllä aika mehevät, 45 euroa puolen tunnin hoidosta. Onko se kallista vai halpaa? Kantapäät olis kyllä sitä mieltä, että tehohoito olisi tarpeen....

Tuiksille salaiset onnittelut!! :D Woo! 

Sanna, en kyllä muista yhtään, minkälaista luksusta on herätä ilman kiirettä aamulla. :D Mutta, tähän on kyllä ihan pian tulossa muutos, sillä miehen vanhemmat ottavat tänä viikonloppuna Benjin yökylään! Jännää!! Uskalsin luvata että Benji saa jäädä, niin hyvin tuo on nyt muutaman viimeisen yön nukkunut. (Tänään jouduin aamulla herättämään jäpikän, että sain vietyä sen ajoissa hoitoon!)
Voi ei, tonttu-Joona on ihanan suloinen! :D 

Saparolle onneaponnea! (Hetken ollaan saman ikäisiä, ennenkuin mulle pomppaa huhtikuussa 30 mittariin. Kääk!) Tullaan muuten tällä reissulla pohjoiseen, vois koittaa katsella treffejä, ellei hirmu kiirettä pidä?

Maarinen, no höh. Kurjaa, että Venlan kummit eroavat. :( 

Äh, mä tästä kai hyökkään siivoamaan. Tänään tulee ikkunankorjaajat (kerroinko, että meidän ikkunasta tuli järkyttävän iso jääpuikko läpi...?), enkä kehtaa päästää niitä tänne sisälle, ellen ees vähän täällä moppaile... 

Myöhempään!








 
Maarinen, ikäväkseni en kyllä voi sanoa, että se seksi mitenkään kovin mukavaa ois ollut... Ehkä se sitten taas vielä joskus. Nyt on taas alapää "tulessa", ja jos en paremmin tietäis, niin veikkaisin synnyttäneeni ihan muutaman päivän sisään... Vaan eipä tässä kai auta. Sain muuten lähetteen seksuaaliterapeutille, jonne nyt pitäis soittaa aikaa, kun niiden tarjoama aika ei sopinut (olivat lähettäneet vanhaan osoitteeseen kutsun, sitten soittivat vartti ajan alkamisen jälkeen, että oonko tulossa... Nojuu, enpä ollut, kun se kutsu mulle asti ehti SEURAAVANA päivänä vasta. Eli nyt on sit mun vastuulla soittaa ite uutta aikaa.)

Saparolle synttärionnittelut, vaikkakin myöhästyneet :) Jee, parhaat ja kauniit Kauriit!

Niin ja hei maarinen, mikä on teeveehoo? Joku remppafirmako? Meilläkin on se fleecevuorinen sadeasu (itseasiassa apinalla tossa mun profiilikuvassa päälläkin...), vaan en tiiä, et mahtuuko se vielä... Muistaakseni oli kokoa 86, joten voipi olla, että täytyy kehitellä uudet saderomppeet keväälle. Tällä hetkellä on toppahaalari 86cm käytössä, vaikka en uskonut sen mahtuvan apinalle tänä talvena alkuunkaan! Onneksi on sen verran reilu koko, että just selvitään tän talven yli sillä :)

Venlan kummien eroasia on kyllä suru... Tosin kivaa, että löytyi tuollainen looginen selitys niiden "poissaololle", vaan harmi, että on jäänyt teiltä huomaamatta vaikeudet... Mutta kyllä luulisi ihmisten itse avautuvan, jos tarvii kuuntelevia korvia. Toivottavasti Venla kuitenkin saa pitää molemmat kummit jollain tavalla elämässään!

Jahas, vai on se Ailimekin päässyt irrottelemaan! Ja yökylään ipana vaan, niin saa äiskä ja iskä omaa puuha-aikaa, oli se sitten minkä asteista vaan :) (Ps. Joko teillä onnistuu? Haitko jostain jeesiä pulmaan?)
Ja hui isosta ikkunanläpäisseestä jääpuikosta?! :O Toivottavasti ei käyny pahasti!
 
Heippa ystäväni!

Sannak, hiphei sutinalle! Ja kiitos kysymästä, joulutauko on ohi ja mies taas välillä hyppää raksalla, mutta hyvin etenee homma ja kaikki ok. Jotakin telekaapelia se on tänään laittamassa... Ihanaa kun itse saa vaan muuttaa tietämättä mitä kaikkia letkuja ja putkia maan alla piilee ja sekaantumatta niihin :)

Raskaus, pian alkaa 30 viikko, jesjes. Kunto on edelleen olematon, mies hoitaa pojan pukemiset ja kantamiset kotona ollessaan... Kurjaa kun poika ei suostu kävelemään ulkotamineissa niin en pääse sen kanssa ulos. Menee heti kontilleen ja ei jaksa niin kauaa paksuissa tamineissa touhuta. Toissailtana vedin pulkassa ja sain supistuksia palkaksi (ja ihania hymyjä matkustajalta!), supistelee muutenkin koko ajan, mutta tällaisia ihan aikaansaamattomia uskoisin. Ärsyttäviä ja turhia. Kuinkakohan possusta jo supistelee kovaa.... Jännää jännää. Tuiksille tähän väliin onnittelut kun vielä muistan!!

Alet, nettikaupoista ostanut Ticket to heaveneita jemmaan kun on hyviä alennuksia, vinkiksi vain... Muistakaa että ne haalarit on aina kokoa suurempia, meillä ollut talven käytössä tuo 80 pojalla ja se on aina vain reilu. Mutta tosi suloinen karvareunuksisella hupullaan. Ja lämmin!!

Niin ja tulis varmaan höpistyä enemmän, mutta pojan hereillä ollessa ei pysty olemaan enää koneella. Se roikkuu jalassa ja huutaa... Kun on tosiaan joka päivä päässyt youtubeen katselemaan videoita. Istuu sylissä ja on oppinut rummuttamaan käsillä pöydän kulmaan. Suloinen. Kaikki suosikit löytyy youtubesta, Taotao tunnari, Tohtori Sykerö tunnari, Maija mehiläinen tunnari.... Videoilla höystettynä. Lisäksi paljon hilariushiirtä, Titi-nallea... Nauttikaa! Itse onnellistun varsinkin tuosta Maija mehiläisestä jotenkin, niiiiin ihana <3 Meillä ei ole dvd soitinta niin pitää tyytyä youtubeen. Jos sitten uuteen kotiin ostettais... Arvatkaa muuten onko pitkä ostoslista edessä emoticon
Kallein ja ihanin tulosssa, vihdoinkin tilaa omalle ihanalle pianolle!!!!!!!!!!!! Mies lupasi mulle pianon 27-vuotis lahjaksi kun tavattiin, mutta aikahan hujahti. Hankitaan se nyt sitten.

Nyt kutimet käteen ennenkuin poika herää, vähä myöhään meni nämä tokat päikkärit kun poika heräsi aamulla 10.45 emoticon  (yöllä 4-5 tehtiin taas uusi hammas. En enää tiedä mones?)
 
Pahoittelut vielä Maariselle kummien erosta, tooosi kurjaa! Ehkä niidenkin oli vaikea teille aiemmin kertoa, kun te taas elätte tuollaista onnellisuuden huippua pienen tyttösen kanssa. Me ei meinata millään keksiä kummia tälle uudelle vaaville kun esikoisella on kaksi ylihyvää... Olis kiva että tämäkin saa sellaiset jotka muistaa.
 
Amppu! Kerro kiiiiiltti pliis, että mistä ostit T2H:n haalarin?? Mä oon kytänny ny pari vkoa noita aleja, mutta ei löydy mistään oikeita kokoja alesta... ääh! Minkä kokosen otit teidän poitsulle? Mä aattelin, et jos ostais 98cm niin luulis olevan passeli, ne kun on oikeesti aika reiluja... (Arvaa vaan, kuka meinas laittaa tähän aikaan illasta tekstarilla tän näinki tärkeän kysymyksen! Onneks tajusin kattoa kelloa... :O)
 
Sannak, joo eihän näin myöhään voi tekstata ;-)
Seuraavissa nettikaupoissa oon asioinut ja en muista enää missä oli oikeita kokoja (ostin itse vaaleanpunaista ;), itse etsin pojalle takkia ja housuja ja ne ei ollut vielä niin hyvin alennettu... Ja musta tuntuu että 92 riittäisi haalarissa ensi talveksi. Tuo 80 haalari on oikeasti tosi reilu! Tosin meillä se malli missä irrotettava fleecehaalari sisällä, jos löytyy niin osta se baggie missä kaksi vetoketjua, paljo paree pukea. Tosin voi olla Joonan mielestä liian baby :)
Keltainen kettu, Sisukas, MiniQ, Ellos, ......Gaudetekids.... Ei muista, olin itsekin ihan solmussa tänään kun etsin missä paras ja halvin. -40% oli osa, mutta pieniä kokoja.

 
Dubloleegot. Mikä keksintö! Poika jaksaa niillä leikkiä vaikka kuinka ja äitikin viihtyy kun saa kasailla. Jes.
 
Hah, sä ootki hereillä vielä! Mä aattelin, että kaikki (muut) väsyneet kotiäidit on jo unilla... ;) Tai lähinnä aattelin, et jos siellä ipana on unilla, ettei sit heräis.

Äh, katoin jo noi kaikki, tosin Ellosta en ollu huomannu kattoa, mut eipä ollu siellä vielä halvennuksessa. Äh ja puh! Täytyy ehkä lähteä ihan liveshoppaa... Josko sieltä Kruunukirpusta löytyis! Tosin huuto.nettiin tilasin just tunnarit, sieltä sais 98cm T2H:n, jos menee huuto nappiin. Oli sellanen nuhraantunu, eli vois pihapuvuks ottaa, ja sit näkis sen koon. Mä en kyl tiiä, et uskallanko ottaa 92:sta!

Ja Duplot on kyl just rok! Meillä on anoppilassa iso laatikollinen odottamassa hakijaansa, nythän ois just passeli aika! (Tosin Joona ei ymmärrä rakentamisesta mitään, mut ehkä äiti ja isi innostuis näyttää esimerkkiä ;))
 
Hah, sä ootki hereillä vielä! Mä aattelin, että kaikki (muut) väsyneet kotiäidit on jo unilla... ;) Tai lähinnä aattelin, et jos siellä ipana on unilla, ettei sit heräis.

Äh, katoin jo noi kaikki, tosin Ellosta en ollu huomannu kattoa, mut eipä ollu siellä vielä halvennuksessa. Äh ja puh! Täytyy ehkä lähteä ihan liveshoppaa... Josko sieltä Kruunukirpusta löytyis! Tosin huuto.nettiin tilasin just tunnarit, sieltä sais 98cm T2H:n, jos menee huuto nappiin. Oli sellanen nuhraantunu, eli vois pihapuvuks ottaa, ja sit näkis sen koon. Mä en kyl tiiä, et uskallanko ottaa 92:sta!

Ja Duplot on kyl just rok! Meillä on anoppilassa iso laatikollinen odottamassa hakijaansa, nythän ois just passeli aika! (Tosin Joona ei ymmärrä rakentamisesta mitään, mut ehkä äiti ja isi innostuis näyttää esimerkkiä ;))
 
Hah, sä ootki hereillä vielä! Mä aattelin, että kaikki (muut) väsyneet kotiäidit on jo unilla... ;) Tai lähinnä aattelin, et jos siellä ipana on unilla, ettei sit heräis.

Äh, katoin jo noi kaikki, tosin Ellosta en ollu huomannu kattoa, mut eipä ollu siellä vielä halvennuksessa. Äh ja puh! Täytyy ehkä lähteä ihan liveshoppaa... Josko sieltä Kruunukirpusta löytyis! Tosin huuto.nettiin tilasin just tunnarit, sieltä sais 98cm T2H:n, jos menee huuto nappiin. Oli sellanen nuhraantunu, eli vois pihapuvuks ottaa, ja sit näkis sen koon. Mä en kyl tiiä, et uskallanko ottaa 92:sta!

Ja Duplot on kyl just rok! Meillä on anoppilassa iso laatikollinen odottamassa hakijaansa, nythän ois just passeli aika! (Tosin Joona ei ymmärrä rakentamisesta mitään, mut ehkä äiti ja isi innostuis näyttää esimerkkiä ;))
 
Hah, sä ootki hereillä vielä! Mä aattelin, että kaikki (muut) väsyneet kotiäidit on jo unilla... ;) Tai lähinnä aattelin, et jos siellä ipana on unilla, ettei sit heräis.

Äh, katoin jo noi kaikki, tosin Ellosta en ollu huomannu kattoa, mut eipä ollu siellä vielä halvennuksessa. Äh ja puh! Täytyy ehkä lähteä ihan liveshoppaa... Josko sieltä Kruunukirpusta löytyis! Tosin huuto.nettiin tilasin just tunnarit, sieltä sais 98cm T2H:n, jos menee huuto nappiin. Oli sellanen nuhraantunu, eli vois pihapuvuks ottaa, ja sit näkis sen koon. Mä en kyl tiiä, et uskallanko ottaa 92:sta!

Ja Duplot on kyl just rok! Meillä on anoppilassa iso laatikollinen odottamassa hakijaansa, nythän ois just passeli aika! (Tosin Joona ei ymmärrä rakentamisesta mitään, mut ehkä äiti ja isi innostuis näyttää esimerkkiä ;))
 
Nonniin....Possunen ilmoittautuu ja ilmoitettakoon heti kättelyssä, että porsiminen antaa vielä jonkun aikaa odotuttaa. :)

Täällä on nuristu paljon näistä uusista sivuista ja en jaksa tähän sivujen huonontumiseen ottaa tällä hetkellä paljoakaan kantaa. Lyhyestä virsi kaunis: nää uudet sivut on aivan perseestä. (Anteeksi.) Joulukuussa koitin viestiä laittaa, mutta eipä tullut koskaan läpi. Mulla meni hermot ja jäin tuonne taustalle hengaamaan. Meni pitkä tovi ennen kuin edes pääsin muiden juttuja lukemaan, joten edelleenkään mun odotukset eivät ole kovin korkealla tämän sivuston suhteen... Katsotaan kuin mamman käy.

Omaa napaa ja poikasen juttuja (-> hyvin itsekkäästi jätän nyt kommentoinnit väliin, että pääsen nukkumaan):

Aleksi täytti pari päivää sitten 1v. Synttärikemut peruuntuivat, kun vanhemmat potivat vatsatautia. Nyt ens viikonloppuna koitetaan ottaa uusi yritys, jos vaikka vielä ehtisi, eikä tarvitsisi kirmata sairaalaan ponnistelemaan.

Viime perjantaina kävin äippäpolilla perätilaepäilyn takia, mutta kiitos tuonne yläkerran suuntaan, että lapsukainen olikin kiltisti oikeinpäin. Huh! Mä olin jo henkisesti varautunut suunniteltuun sektioon... Kokoarvion lääkäri teki neuvolan pyynnöstä ja tällä hetkellä lapsi oli jo reilusti yli 3kg. Taitaa tulla samanlainen mötikkä kuin veljestään, jos la:n yli mennään. Aleksihan oli syntyessään suht iso köntti (4175g ja 53cm).

Mitähän muuta? Tänään käytiin 1v-neuvolassa. Aleksilla pituutta 78cm ja painoa 10650g. Hampaita sillä on nyt 4 ylhäällä ja 2 alhaalla ja kävellähän tuo jäpikkä on osannut jo silloin kymmenkuisena. Ei täällä mitään sen erikoisempaa.

Äidillä on tässä kyllä ihmettelemistä, kun yöt ovat jo muutaman viikon olleet tosi tukalia. Nukkuminen ei onnistu, kun uusi tulokas painaa keuhkoja. Istuenkaan ei nukkumisesta tule mitään. Sitten jos nukahtaa ja joutuu heräämään yöllä vessaan/ hyssyttelemään poikasta, mä en yleensä saa enää uudelleen unta ja sitten taas valvon jostain neljästä tai viidetsä eteenpäin. Päivisin koitan aina ottaa torkut samaan aikaan Aleksin kanssa, että edes vähän pysyisin tolpillani. Kävely on vaikeeta ja ulkoilut ovat jääneet aivan totaalisesti, mutta silti on mammalla hyvä mieli.

Raskausajan vaivat ovat oleet (edelleen jatkuvaa pahoinvointia lukuun ottamatta) suht vähissä. Ei turvotuksia tms. joka viime raskaudessa vei toimintakyvyn. Nyt uutena vaivana on ollut vain närästys, mutta se on onneksi kestettävissä. Edellisessä neuvolassa mulla tuli sokerit läpi kahdella plussalla ja neuvolan täti uhkaili uudella sokerirasitustestillä, mutta sairaalalääkärin mukaan sitä testiä ei onneksi tarvitse uusia. Kiitos!

Nyt sitten odottelen mielenkiinnolla, milloin lähtö tulee. Viime yönä oli ekaa kertaa sellaisia jänniä alapään polttoja. Ei kunnon supistelua, mutta jotain kuitenkin. Sanna varmaan sitten ilmoittelee tänne, kun jotain suurta ja ihmeellistä on tapahtunut/ tapahtumassa. Lupasin sille ilmoitella ensimmäisten joukossa...

Ootte kaikki paljon ajatuksissani, mutta päivisin en tänne oikein ehdi. On niin kiireistä kotosalla. Tänään oon koittanut ahkeroida ja silitellä vihdoin noi pestyt vauvanvaatteet ym. Koko ajan on joku projekti vaiheessa. Nyt ollaan sentään saatu yläkerran työhuone muutettua alakertaan ja tähän keittiön viereen on rymsteerattu lapsille leikkihuone. Mun elämä on nyt niin paljon helpompaa, kun lelut keskittyvät valtaamaan lattia-alaa sieltä eikä keittiöstä/ olohuoneesta. Siihen oveen laitetaan vielä myöhemmin portti, jotta voin sitten rauhassa siellä imettää tulokasta, kun Aleksi leikkii omia leikkejään. Eipä tartte sitten juoksennella poikasen perässä ympäri kämppää vahtaamassa, mitä kolttosia se on oikein tekemässä. Vauvakin saa sitten rauhassa imutella tissit tyhjälksi ilman, että äiti koko ajan keskeyttää...

Ampulla on jo viikko 30! Wau. Ei sullakaan ole enää pitkä aika tosi toimiin. :)

Nyt poistun ja toivotan hyvää yötä. Pitäkää siskot huolta itsestänne! <3

Ps. Mä voin lyödä vetoa, että mut on alannettu "uudeksi jäseneksi", jolla on viestejä nyt 0. Jos niin käy mä manaan tän sivuston jälleen kerran maan alle. Ja tähän pieneen ikkunaan on todella ärsyttävää kirjoittaa mitään. Jurp.

EDIT: HEI, tää mun viesti tuli perille...jei! Mutta mut on silti alennettu superista senioriksi. Buhuu! :'(
;)
 
Hei jee, Halipossunenkin pääsi tänne asti! :)))

Mä kävin täyttämässä tota kuvagalleriaa... En viittiny tätä yleistä ketjua taas tukkia apinannaamoilla.
 
Moi!

Mikä siinä on, että kun lapsi nukkuu, niin ite satavarmasti kieppuu kokoyön hikisenä lakanoissa. Ja juuri ennen miehen herätyslkellon kiekumista saa ihan hitusen unen reunasta kiinni??? Höh? Tää on sitten tämmöstä toispuoleista ja humisevaa koko päivä.

Paitsi, että sain auton käyttööni tänään ja pakkohan se on lähteä vähän "jotakin ostamaan"!!!!

MUTTA:
Halipossu!!!  just aamulla mietin teikäläistä, kun olin itse hereillä! ajattelin,että eipäs se mitään jos joutuu valvomaan, kun tiedän, että ainakin yksi meisä ramppaa vessassa kokoajan :) Ihana kuulla sinusta! Ja se että voit noin hyvin! Sulla on kanssa aina ennakoituna ja järkeistettynä kaikki asiat. Niinkuin tuo tuleva lasten leikkiminen ja imetys huone. Olet kyllä super-emo! Tee paljon lapsia :) :) Kato.. sulla kerta joka raskaus on helpompi edellistä!!!! (no, ei mut... )

Sannan ja Ampun osteluaikeista tuli sellainen fiilis, että nythän mun on pian päästävä kaupoille!!!! Nyt nyt... Taidan mennä kopisuttamaan kengänkorkoja kirpparille, että raaskin jotain ostaakkin!!!

Nyt tämä vaihtoehto elämä, ilman palkkapäivää ja suurta tilipussia, alkaa tuntua. Mutta en kyllä vaihtais. En. Tässä taannoin miehen kannssa aiheesta keskusteltiin ja todettiin,että tää on nyt näin. Minun tärkein tehtävä on rakstaa miestäni ja hoitaa lasta.
 ( hah, miten kliseiseltä se kuulostaa!!!) Vaan oikeesti, tämä on nyt tänään totta, ja ikävästi tästä ei saa rahaa. Silti, kun aamulla kuuntelin radiota, ajattelin vapaapäiviä. Omaishoitajat kelan-tuella saa kolme vapaa päivää kuussa, mutta kotiäidit ei saa yhtä ainutta!!!!! Hm? Mitäs ootte mieltä? Mehän VAAN ollaan kotona! Saanko nyt kiviä niskaani? (kaksnelosen palstalla saisin.)

Sanna TVH: on niitä miehiä, jota hoitaa Suomen maan tieverkoston kuntoa! Jos poistut joskus kesällä kaupungista, niin niitä vilisee koko maaseutu täynnä. Siellä sun täällä teeveehoo KORJAA teitä. Ja saattaapa tuolla muutama aura/suolaus-auto jyristellä talvellakin. Näin. Niitä on teeveehoon punakeltaiset ukot!
(tuo: jos poistut kaupungista.. oli sitten tarkoitettu huumorilla, rakas ystävä!)

Jassoo.. meillä kuuluu terhakka heräämisen ääni makuuhuoneesta. Joten moikka1 Paan naaman nätiksi ja meen kylille!


 
Moi!

Mikä siinä on, että kun lapsi nukkuu, niin ite satavarmasti kieppuu kokoyön hikisenä lakanoissa. Ja juuri ennen miehen herätyslkellon kiekumista saa ihan hitusen unen reunasta kiinni??? Höh? Tää on sitten tämmöstä toispuoleista ja humisevaa koko päivä.

Paitsi, että sain auton käyttööni tänään ja pakkohan se on lähteä vähän "jotakin ostamaan"!!!!

MUTTA:
Halipossu!!!  just aamulla mietin teikäläistä, kun olin itse hereillä! ajattelin,että eipäs se mitään jos joutuu valvomaan, kun tiedän, että ainakin yksi meisä ramppaa vessassa kokoajan :) Ihana kuulla sinusta! Ja se että voit noin hyvin! Sulla on kanssa aina ennakoituna ja järkeistettynä kaikki asiat. Niinkuin tuo tuleva lasten leikkiminen ja imetys huone. Olet kyllä super-emo! Tee paljon lapsia :) :) Kato.. sulla kerta joka raskaus on helpompi edellistä!!!! (no, ei mut... )

Sannan ja Ampun osteluaikeista tuli sellainen fiilis, että nythän mun on pian päästävä kaupoille!!!! Nyt nyt... Taidan mennä kopisuttamaan kengänkorkoja kirpparille, että raaskin jotain ostaakkin!!!

Nyt tämä vaihtoehto elämä, ilman palkkapäivää ja suurta tilipussia, alkaa tuntua. Mutta en kyllä vaihtais. En. Tässä taannoin miehen kannssa aiheesta keskusteltiin ja todettiin,että tää on nyt näin. Minun tärkein tehtävä on rakstaa miestäni ja hoitaa lasta.
 ( hah, miten kliseiseltä se kuulostaa!!!) Vaan oikeesti, tämä on nyt tänään totta, ja ikävästi tästä ei saa rahaa. Silti, kun aamulla kuuntelin radiota, ajattelin vapaapäiviä. Omaishoitajat kelan-tuella saa kolme vapaa päivää kuussa, mutta kotiäidit ei saa yhtä ainutta!!!!! Hm? Mitäs ootte mieltä? Mehän VAAN ollaan kotona! Saanko nyt kiviä niskaani? (kaksnelosen palstalla saisin.)

Sanna TVH: on niitä miehiä, jota hoitaa Suomen maan tieverkoston kuntoa! Jos poistut joskus kesällä kaupungista, niin niitä vilisee koko maaseutu täynnä. Siellä sun täällä teeveehoo KORJAA teitä. Ja saattaapa tuolla muutama aura/suolaus-auto jyristellä talvellakin. Näin. Niitä on teeveehoon punakeltaiset ukot!
(tuo: jos poistut kaupungista.. oli sitten tarkoitettu huumorilla, rakas ystävä!)

Jassoo.. meillä kuuluu terhakka heräämisen ääni makuuhuoneesta. Joten moikka1 Paan naaman nätiksi ja meen kylille!


 
Moi!

Mikä siinä on, että kun lapsi nukkuu, niin ite satavarmasti kieppuu kokoyön hikisenä lakanoissa. Ja juuri ennen miehen herätyslkellon kiekumista saa ihan hitusen unen reunasta kiinni??? Höh? Tää on sitten tämmöstä toispuoleista ja humisevaa koko päivä.

Paitsi, että sain auton käyttööni tänään ja pakkohan se on lähteä vähän "jotakin ostamaan"!!!!

MUTTA:
Halipossu!!!  just aamulla mietin teikäläistä, kun olin itse hereillä! ajattelin,että eipäs se mitään jos joutuu valvomaan, kun tiedän, että ainakin yksi meisä ramppaa vessassa kokoajan :) Ihana kuulla sinusta! Ja se että voit noin hyvin! Sulla on kanssa aina ennakoituna ja järkeistettynä kaikki asiat. Niinkuin tuo tuleva lasten leikkiminen ja imetys huone. Olet kyllä super-emo! Tee paljon lapsia :) :) Kato.. sulla kerta joka raskaus on helpompi edellistä!!!! (no, ei mut... )

Sannan ja Ampun osteluaikeista tuli sellainen fiilis, että nythän mun on pian päästävä kaupoille!!!! Nyt nyt... Taidan mennä kopisuttamaan kengänkorkoja kirpparille, että raaskin jotain ostaakkin!!!

Nyt tämä vaihtoehto elämä, ilman palkkapäivää ja suurta tilipussia, alkaa tuntua. Mutta en kyllä vaihtais. En. Tässä taannoin miehen kannssa aiheesta keskusteltiin ja todettiin,että tää on nyt näin. Minun tärkein tehtävä on rakstaa miestäni ja hoitaa lasta.
 ( hah, miten kliseiseltä se kuulostaa!!!) Vaan oikeesti, tämä on nyt tänään totta, ja ikävästi tästä ei saa rahaa. Silti, kun aamulla kuuntelin radiota, ajattelin vapaapäiviä. Omaishoitajat kelan-tuella saa kolme vapaa päivää kuussa, mutta kotiäidit ei saa yhtä ainutta!!!!! Hm? Mitäs ootte mieltä? Mehän VAAN ollaan kotona! Saanko nyt kiviä niskaani? (kaksnelosen palstalla saisin.)

Sanna TVH: on niitä miehiä, jota hoitaa Suomen maan tieverkoston kuntoa! Jos poistut joskus kesällä kaupungista, niin niitä vilisee koko maaseutu täynnä. Siellä sun täällä teeveehoo KORJAA teitä. Ja saattaapa tuolla muutama aura/suolaus-auto jyristellä talvellakin. Näin. Niitä on teeveehoon punakeltaiset ukot!
(tuo: jos poistut kaupungista.. oli sitten tarkoitettu huumorilla, rakas ystävä!)

Jassoo.. meillä kuuluu terhakka heräämisen ääni makuuhuoneesta. Joten moikka! Paan naaman nätiksi ja meen kylille!


 
Hihih, ootko Maarinen ihan varma, että kolme viestiä, toistensa kopioita luonnollisesti, on riittävästi? Mä luin toisen jo puoleen väliin ja ihmettelin, että tuntuupa hassulta... Ja sitten vasta tajusin, hihih! Blondi mikä blondi, vaikka nykyään raskauden tummentamalla pigmentillä jo jotain lähes tummahkoa!

Ja kas, nyt tiedän sitten TVH:n ukot! Mä oon vaan kattellu aina niitä sellasia lähes vaatteettomia miehiä tuolla teiden varsilla ;) Ja tosiaan, mä en kyllä välttis poistuis kaupungista, jos ei ois pakko, mutta ku pakko on: asutaanhan me täällä maalla Espoossa!

Noniin, se siitä pilkkakirveiden viskonnasta tälle iltaa. Oottepa ihania, oottehan vielä huomennakin!
 
Takaisin
Top