Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Heippa ja tervetuloa! Toivottavasti saat plussan testiin ja pääset juttelemaan muiden odottajien kanssa. Jos ei nyt niin ainakin pian. :)
 
Hei, mie täällä taas.
Kirjottelin tänne tosiaan kesällä, mutta se raskaus osoittautuikin kemialliseksi, joten se siitä.

Eilen oli pakko tehdä raskaustesti kun joulukuussa oli semmonen jännä oli eikä niitä menkkojakaan sitten kuulunut eikä näkynyt.
Testiin ilmestyi heti punaiset viivat, niin eilen kuin tänäänkin.
Joten kai sitä ollaan raskaana. Näillä näkymin ainakin. Vielä en ole kellekään asiasta maininnut, pitää totutella ensin asiaan itse ja saada ehkä enemmän varmistusta tälle.
 
Heippa, tervetuloa takaisin srii! Osanottoni kemiallusesta. :sad001 Onnea uudesta plussasta! :) Olkoon se pysyvä.

Tiesitkö että, jos kaipaat tukea keskenmenon käsittelyyn sitä löytyy Enkeleiden vanhemmat osastolta. Sieltä löytyy myös salainen ryhmä. Laita viesti Bella Swanille, jos haluat ryhmään.
 
Hei! Olen 32-vuotias ensimmäisen yrittäjä Etelä-Suomesta. Vuosi sitten jätin pillerit pois, mutta aktiivisemmin alettiin yrittää raskautta kesä-/heinäkuun aikoihin, kun kierto oli tasaantunut. Kesästä saakka ollut ovis-testit käytössä, mutta yrittäminen ollut kuitenkin säännöllisen epäsäännöllistä johtuen mm. miehen vuorotöistä tai sen hetkisistä haluista/fiiliksestä, joka itseä usein turhauttaa, kun omat halut ihan pilvissä oviksen aikaan 24/7, mutta mies ei aina pääse samalle levelile.

Tämä yrittäminen tuntuu jo nyt melko raastavalta ja väsyttävältä, joten tärppiä odotellaan kovasti :)
 
Hei Ansmuk ja tervetuloa foorumille juttelemaan! :)

Toivottavasti pääsette samalle levelille ja raskaus alkaa pian.:smiley-angelic003
 
Hei
Olen 35-vuotias Pirkanmaalla asuva ja odotan ensimmäistä lasta. Avomiehen kanssa vietetty yhdessä jo 1/3 elämästä ja perheen perustaminen tuntui tässä kohtaan hyvältä. Asutaan omakotitalossa rauhallisella alueella,jossa musta luppakorvamme on saanut olla perheemme keskipisteenä jo pitkään.
 
Hei soutaja! Tervetuloa ja onnea! :happy: Toivottavasti luppakorva ei pistä pahakseen, kun saa kilpailijan. :)
 
Heippa kaikki! Kohta 42-v. iltatähden odottelija täällä, laskettu aika kesäkuussa. Kaksi lasta ennestään, kohta 21 ja 17 v joista vanhempi tekee musta mummon toukokuussa. =)

Varsinaisesti en ole mitään vauvakuumetta kokenut mutta nykyisen puolisoni kanssa ollaan 12 vuotta ajateltu että yhteinenkin vauva saa tulla jos tulee. Näihin vuosiin onkin sitten mahtunut monen monta keskenmenoa viikkojen 6-16 välillä, yksi geneettinen keskeytys ja yksi tuulimunan kaavinta. Melko ihmeissämme ollaan siis tästä raskaudesta, joka on mennyt aivan loistavasti tähän mennessä, viikkoja nyt 17 ja risat. Saapa nähdä mitä tässä vielä ehtii tapahtua mutta ihan toiveikkaana ollaan. Raskaus alkoi ihan luomusti kun ei tosiaan olla mitenkään kärsitty lapsettomuudesta vaan ajateltu vaan että sitten mennään ilman jos ei tärppää. Tietenkin ollaan ihan haltioissamme että tärppäsi vielä näin biologisen kellon viime tikityksillä, toivoa ei kannata menettää siis!

Jännää kyllä kun on niin pitkä aika edellisestä vauva-ajasta, mitään en muista ja kaikki härvelit kehittyneet kovasti. Ja lääkärit ja neuvolantädit nuorentuneet. =) En oikein osaa seurata mitään vauvafoorumeita (tätäkin tosi niukasti) tai sivustoja, uskoisin että tästäkin raskaudesta ja vauva-ajasta selvitään omaa järkeä käyttäen. Ihan järkeviä noista jo aikuisistakin lapsista tuli. =) Ikääntymisen hyvä puoli on kokemuksen kertyminen, jos ei mikään muu. =)

Odotan kovasti myös mummoksi tulemista, hauskaa kun näillä vaaveleilla ei ole kuin kuukauden ikäero. Pystynpä olemaan ainakin kohtalaisen hyvänä vertaistukena tyttärelleni.

Toivon kaikille onnea odotukseen ja jaksamista yritykseen, mikäli vauva on toiveissa. :Heartred
 
Heippa kaikki! Kohta 42-v. iltatähden odottelija täällä, laskettu aika kesäkuussa. Kaksi lasta ennestään, kohta 21 ja 17 v joista vanhempi tekee musta mummon toukokuussa. =)

Varsinaisesti en ole mitään vauvakuumetta kokenut mutta nykyisen puolisoni kanssa ollaan 12 vuotta ajateltu että yhteinenkin vauva saa tulla jos tulee. Näihin vuosiin onkin sitten mahtunut monen monta keskenmenoa viikkojen 6-16 välillä, yksi geneettinen keskeytys ja yksi tuulimunan kaavinta. Melko ihmeissämme ollaan siis tästä raskaudesta, joka on mennyt aivan loistavasti tähän mennessä, viikkoja nyt 17 ja risat. Saapa nähdä mitä tässä vielä ehtii tapahtua mutta ihan toiveikkaana ollaan. Raskaus alkoi ihan luomusti kun ei tosiaan olla mitenkään kärsitty lapsettomuudesta vaan ajateltu vaan että sitten mennään ilman jos ei tärppää. Tietenkin ollaan ihan haltioissamme että tärppäsi vielä näin biologisen kellon viime tikityksillä, toivoa ei kannata menettää siis!

Jännää kyllä kun on niin pitkä aika edellisestä vauva-ajasta, mitään en muista ja kaikki härvelit kehittyneet kovasti. Ja lääkärit ja neuvolantädit nuorentuneet. =) En oikein osaa seurata mitään vauvafoorumeita (tätäkin tosi niukasti) tai sivustoja, uskoisin että tästäkin raskaudesta ja vauva-ajasta selvitään omaa järkeä käyttäen. Ihan järkeviä noista jo aikuisistakin lapsista tuli. =) Ikääntymisen hyvä puoli on kokemuksen kertyminen, jos ei mikään muu. =)

Odotan kovasti myös mummoksi tulemista, hauskaa kun näillä vaaveleilla ei ole kuin kuukauden ikäero. Pystynpä olemaan ainakin kohtalaisen hyvänä vertaistukena tyttärelleni.

Toivon kaikille onnea odotukseen ja jaksamista yritykseen, mikäli vauva on toiveissa. :Heartred

Tervetuloa mukaan! Onnea sekä iltatähdestä että lapsenlapsesta! :Heartred Oletko huomannut että meillä on oma osasto neljänkympin tietämillä olijoille. (Tietenkin kaikki on tervetulleita juttelemaan kaikkialle foorumille, mutta sieltä löytää oman ikäistä vertaistukea. :) ) Tässä suora linkki osastolle. Löytyy foorumia selaamalla Vanhemmuus, perhe ja parisuhde -osastolta.
 
Heippa!

Olen kolmekymppinen vauvakuumeileva ja toistaiseksi vielä yritystä odottava. Miehen kanssa sovittiin uutenavuotena, että tämä vuosi ollaan vielä kaksistaan ja varsinainen yritys aloitetaan ensi vuoden alusta. Oli aivan mahtavaa saada vihdoin selkeää vihreää valoa mieheltä vauvaprojektille. Sillä välin minä yritän hillitä kuumeiluani ja valmistautua hyvissä ajoin tulevaan selailemalla tätä palstaa :happy3
 
Heippa!

Olen kolmekymppinen vauvakuumeileva ja toistaiseksi vielä yritystä odottava. Miehen kanssa sovittiin uutenavuotena, että tämä vuosi ollaan vielä kaksistaan ja varsinainen yritys aloitetaan ensi vuoden alusta. Oli aivan mahtavaa saada vihdoin selkeää vihreää valoa mieheltä vauvaprojektille. Sillä välin minä yritän hillitä kuumeiluani ja valmistautua hyvissä ajoin tulevaan selailemalla tätä palstaa :happy3

Heippa ja tervetuloa! :) Toivottavasti aika ei käy liian pitkäksi ensi vuodenvaihdetta odottaessa. Tuolta muuten löytyy muita, jotka odottavat että yritys pääsee alkamaan.
 
Olen 38v. ja ollaan 08/2019 alkaen yritetty ja ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon viime keväänä. Nyt tuoreesti plussattu, valtava ilo ja samalla yritys pysyä vielä maadoitettuna ja tässä hetkessä, läsnä ja luottavaisena. Erityisen kiinnostavaa on tässä raskauksiin liittyen ollut Oura-sormuksen käyttö ja kuinka sen perusteella olen päätellyt raskauden ennen raskaustestin tuomaa varmistusta. Olisi mukava tutustua myös muihin odottaviin Ouran käyttäjiin.
 
Olen 38v. ja ollaan 08/2019 alkaen yritetty ja ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon viime keväänä. Nyt tuoreesti plussattu, valtava ilo ja samalla yritys pysyä vielä maadoitettuna ja tässä hetkessä, läsnä ja luottavaisena. Erityisen kiinnostavaa on tässä raskauksiin liittyen ollut Oura-sormuksen käyttö ja kuinka sen perusteella olen päätellyt raskauden ennen raskaustestin tuomaa varmistusta. Olisi mukava tutustua myös muihin odottaviin Ouran käyttäjiin.
Hei ja tervetuloa juttelemaan!

Suuret onnittelut plussasta! :shy:

Tuo Oura-sormus on hyvin kutkutellut omassakin mielessä, mutta vielä en ole ostanut. Tein tänne ketjun Ourasta, jospa saadaan lukea täältä muidenkin kokemuksia.:)
 
Hei!
Täällä 30+ kahden pikkuisen äiti ja kolmas pieni toiveissa, kolmannen yritys aloitettu 10/20.
Kaikki foorumissa uutta, joten opettelen vielä käyttämään... :happy:
 
Hei!
Täällä 30+ kahden pikkuisen äiti ja kolmas pieni toiveissa, kolmannen yritys aloitettu 10/20.
Kaikki foorumissa uutta, joten opettelen vielä käyttämään... :happy:
Tervetuloa, mukavaa kun rekisteröidyit foorumille! :welcome
Täällä on paljon muitakin samassa tilanteessa olevaa, joten vertaistukea on täällä saatavilla.:) Sormet ristissä että teillä tärppää pian!

Terveisin Bella Swan, ylläpitäjä
 
Hei,

Rekisteröidyin tänään foorumille ja ajattelin ensimmäisen postaukseni tehdä esittelemällä itseni.

Olen 38-vuotias vauvakuumeilija. Ensimmäisen lapsen yritystä mieheni (40+) kanssa takana nyt reilun vuoden ajan ja tänään käytiin lapsettomuusklinikalla ensikäynnillä. Nyt odotellaan testien tuloksia jotta tiedetään miten matka jatkuu.
Kummankaan ikä ei enää ole meidän puolella tässä asiassa, mutta kovasti haaveilemme että saisimme vielä oman pienokaisen :Heartred
 
Heippa,

Olen uusi foorumilla ja ensimmäistä kertaa raskaana. Laskettu aika varmistuu vasta maanantaina ultrassa, mutta oletus on, että tänään olisi 6+6 menossa.
Olen ns. itsellinen nainen eli lapsi on saatu aikaiseksi lahjasoluilla, koska en ole elämääni löytänyt sopivaa miestä. Kävi uskomaton onni, että heti eka inseminaatio toi plussan!
Olen niiiiiiin onnellinen ja vähän väliä peloissani, ettei vain sattuisi mitään ja tämä raskaus saisi kestää loppuun asti.
Hienoa, että on tällainen foorumi, missä voi lukea ja jutella kokemuksista.
Onkohan täällä muita "yksin" odottavia?

En millään malta oottaa, että maanantaina saisin kuulla pienen sykkeen:happy093
 
Heippa,

Olen uusi foorumilla ja ensimmäistä kertaa raskaana. Laskettu aika varmistuu vasta maanantaina ultrassa, mutta oletus on, että tänään olisi 6+6 menossa.
Olen ns. itsellinen nainen eli lapsi on saatu aikaiseksi lahjasoluilla, koska en ole elämääni löytänyt sopivaa miestä. Kävi uskomaton onni, että heti eka inseminaatio toi plussan!
Olen niiiiiiin onnellinen ja vähän väliä peloissani, ettei vain sattuisi mitään ja tämä raskaus saisi kestää loppuun asti.
Hienoa, että on tällainen foorumi, missä voi lukea ja jutella kokemuksista.
Onkohan täällä muita "yksin" odottavia?

En millään malta oottaa, että maanantaina saisin kuulla pienen sykkeen:happy093
Onnittelut ja tervetuloa foorumille.:shy:

Kovin aktiivinen ketju ei ole hetkeen ollut, mutta täällä on ketju jossa itselliset odottajat ovat jutelleet: https://forum.vau.fi/threads/yksin-odottajat-2020-2021.1599635/ :)
 
Moikka vain kaikki! :happy::shy:

Olen uusi täällä, joskus aikaisemmin käynyt lukemassa keskusteluja, mutta tunnukset tein tänne nyt plussattuani.:)
Olen 27v kolmatta kertaa raskaana, yhden pian kuusi-vuotiaan lapsen äiti. :Heartblue Tämän raskauden ja ensimmäisen välissä tuli biokemiallinen raskaus. Varmaan enemmänkin niitä takana, mutta tiedettävästi kerran ainakin..:sorry:
Tällä hetkellä olen rv 4+5 menossa, kolmannella YA sai hän alkunsa.:Heartred Suurin haave tietysti olisi, että saisi pitää lapsen loppuun saakka ja hän syntyisi terveenä.
 
Takaisin
Top