Oura-sormus

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko täällä Oura-sormuksen omistajia? Tai sellaisesta haaveilevia? Se on hyvinvointisormus, joka mittaa mm. sykettä ja kehon lämpötilaa. Jotkut ovat havainneet sormuksen avulla jopa alkaneen raskauden.:shy:

Olen jonkin aikaa haaveillut tälläisestä. Miehellekin olen sellaista miettinyt lahjaksi, hän pitää älylaitteista.
 
Kyllä mä tuosta vähän yhdessä vaiheessa haaveilin, varsinkin raskautta yrittäessä. Tuli jo kallis älykello aiemmin hommattua niin ei sitten raaski lisäksi enää tuommoista, vaikka olisi monipuolisempi..
 
Joskus tuota katselin ja totesin, että yhden hengen leluksi se on vähän liian kallis. Hauska idea, mutta menee samaan ökytörsäyskategoriaan kuin Tesla, eli ostan jos voitan lotossa, muuten en.
 
Joskus sitä Pohdin mutta ostin älykellon kun käytännöllisempi itselleni. Sormus pitäisi töissä ottaa pois, kello voi olla ranteessa. Kello myös hälyttää puheluista ja viesteistä ja näkee öisin kellonajan
 
Minulla on Oura ja siitä tosiaan saa katsottua aamulämmön erot. Varman ovulaation minkä testasin, siitä kaksi päivää lähti nousemaan lämmöt eikä ne tulleet alas sitten ennen keskenmenoa. Samalla nousi leposyke myös ja näkyy hyvin kuukauden kestänyt piikki kun leposyke oli 10 enemmän mitä normaalisti.

ennen raskauden yrityksiä näin myös ourasta milloin menkat alkavat kun lämmöt tipahti alas, niin siitä tiesi että vuorokauden sisään alkaa.
 
onko kellään raskaana olevalla ouraa käytössä? mulla on ollut tämä nyt kuukauden verran ja ärsyttää, kun en oo löytänyt saako mihinkään merkittyä että on raskaana. koko ajan valittaa leposykkeistä, vaikka ne nyt nousee väkisinkin tässä tilassa :tears:
 
Takaisin
Top