Uusi jäsen (tai vanhakin), esittele itsesi täällä!

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Vargynja, 18 loka 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Moikka ja onnea raskauden johdosta!:love7
    Mukava saada sinutkin tänne juttelemaan, toivottavasti saat vertaistukea lasketun ajan ryhmästäsi ja muutenkin täältä foorumilta.:shy:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Misa Aloittelija

Hei!

Olen 29-vuotias, ja ensimmäistä yrittämässä. Lyhyesti kerrottuna heti yrityksen alusta päädytty tutkimuksiin ja sitä kautta hoitoihin, koska huomattu PCOS sattumalta kadonnutta kierukkaa etsiessä. Tämä selitti miksi kiertoni on aina olleet niin epäsäännölliset, toisinaan ei kuulu kuukautisia moneen kuukauteen ja kuitenkin kun ne tulevat, on vuoto niin niukkaa ettei tarvitse useimmiten mitään suojaakaan. Labrat tukivat myös diagnoosia. Nyt sitten ensimmäinen Letrozol-kierto menossa. Lapsi olisi enemmän kuin toivottu :Heartred
    Last edited: 22 maalis 2021
  3. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Hei ja tervetuloa! :) Tsemppiä hoitoihin, toivottavasti ne tuottaa pian tulosta. Oletko löytänyt jo Lapsettomuus-keskustelut?
  4. Misa Aloittelija

Juu, löydetty on! Kiitos :cat:
  5. mymmy Uusi käyttäjä

Hei! Olen 19-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani :) rv 7 (6+2) ja laskettu aika olisi tuolla joulukuun tienoilla. Liityin tänään tänne, koska haluaisin vertaistukea tilanteeseeni ja muutenkin on kiva lueskella muiden odottavien juttuja!
    Asun avoliitossa ja meillä on vakaa suhde. Meillä on myös pien kissa. Olen ammatiltani lähihoitaja, mutta jäänyt viime vuoden puolella työttömäksi oman elämäntilanteeni vuoksi.. Nykyään menee paremmin :)
    Olen luonteeltani analyyttinen, suora ja rehellinen. Tykkään paljon pohdiskella asioita, mutta osaan myös olla hyvin jämpti. Löytyy myös vähän toinenkin puoli, kuten olen esim. hyvin kiinnostunut astrologiasta ja kaikista henkisistä asioista, mutta en ole ihan vielä perillä kaikista astrologiaan liittyvistä asioista, mutta niitä olen pikkuhiljaa tutkiskellut!
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Hei! Kiva kun löysit foorumille ja onnea raskauden johdosta.:love7Täältä löytynee paljon juttuseuraa ja sitä vertaistukea.:Heartbigred
  7. Sudensylin Peruskäyttäjä Marraskuiset 2021

Helou! Oon 28-vuotias junantuoma pirkanmaalainen ja ensimmäistä tässä odotellaan (8+0). Kaikki on siis kovasti uutta ja jännää. :) Miehen kanssa takana 5,5v. yhteistä taivalta, vuosi sitten ostimme nykyisen kotimme ja helmikuussa menimme naimisiin. :Heartred Perheeseen kuuluu myös kaksi saksanpaimenkoiraa. Vapaa-aika kuluukin niiden kanssa ulkoillessa ja harrastaessa. Live-musiikki on myös sydäntä lähellä, mutta sattuneesta syystä nyt ei ole oikein keikoille päässyt. Työskentelen myyjänä/osastovastaavana pienessä tavaratalossa. Alamäkiäkin on elämään mahtunut, mutta koronasta huolimatta mun elämä on viimeiset pari vuotta ollut ihan hyvää ja toivottavasti pysyykin sellaisena. :happy:
  8. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Hei Sudensylin! Tervetuloa ja onnea! :Heartred Ihanaa että elämäsi on ollut taas hyvää alamäistä huolimatta.
  9. Teplikka95 Uusi käyttäjä

Hei
    olen 26-vuotias vaimoihminen, joka löysi tiensä tälle foorumille noin puolisen vuotta keskenmenon jälkeen :sorry: Mieheni on 30-vuotias, vauvakuume on molemmilla niin kova että se jäytää sielun. Ensimmäinen raskaus tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, mutta se meni kesken H10+ ja uutta raskautta ei ole kuulunut, nyt toukokuussa tulee vuosi yrityksen aloittamisesta ja olemme laittaneet lapsettomuustutkimukset käyntiin. Itse epäilen omien oireiden perusteella syyksi endometrioosia tai PCOS:sia (tai miksei vaikka molempia, jihuu!), mutta mitään diagnooseja ei siis vielä ole. Tällä hetkellä nyt jännäillään, että saadaanko ylipäänsä lähetettä tutkimuksiin ja jos saadaan, miten kauan siihen menee. Julkiselle puolelle siis tähdätään.
    Mutta ettei pelkäksi ruikuttamiseksi mene, niin kerrotaan vähän muutakin: olemme tällainen cosplayta ja elokuvia harrastava nörttipariskunta, pidämme fantasiajutuista, scifistä ja kaikesta muusta vähän hullusta. Itselläni on tällä hetkellä fantasiakirja työn alla, esikoisromaani siis tuloillaan. Haaveilemme koirasta, jahka meillä on pihallinen asunto, jonne koira olisi mielekästä ottaa.
  10. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Hei, tervetuloa! :) Osanottoni keskenmenon johdosta. :sad001 Toivon teille pikaista pysyvää plussaa. :Heartred Liputan muuten fantasian puolesta ja haaveilen julkaisukelpoisen kirjan kirjoittamisesta. Toistaiseksi olen vain pöytälaatikkokirjailija.

Jaa tämä sivu