Uudelleenraskautuneet

Kiitoskiitos..
Vaikka tässä on muutama tunti testistä mennyt niin en vieläkään tiedä mitä pitäis ajatella! 
No eilen illalla kerroin Timolle, että mun menkat on myöhässä johon totesi vain että "jaa-a..", mutta oli kuitenkin ihan hyvillä mielin loppuillan ja antoi sellaset kyyditkin että... ;) Mutta testin tulosta ei tiedä vielä, kun nukkuu edelleen ja klo siis on 12.55.. Saappa nähdä mitä sanoo, kun viikko sitten kanta oli että yks riittää..

iik :) tuuhan juoruaan sitte ;)) ja oo, saispa itekki joskus nukkua nuin myöhään :o
 muistuupa hyvin mieleen reilun vuojen päähän tuntemukset muutama tunti ylläri positiivisen testin teon jälkeen..huooh ! :)

Oi vitsi, Taatulle paljon onnea  milla_:lle myös!!
Kylläpäs täällä nyt tulee paljon plussa uutisia, ihanaa :)

Täällä on kovat vauvapuuhailut käynnissä, mies oli nähnyt jotain painajaisiakin että olin toisen vasten tahtoaan pakottanut sänkypuuhiin emoticon Ressukka, eka valitetaan ku ei saa tarpeeks ja sit valitetaan ku saa liikaa..

Oon vähän liikaa varmaankin laittanu toivoa tälle kierrolle vaikka ihan hyvin tiedän aikasemmilta kerroilta että tuskin tärppää heti ekalla, mutta eipä sille mitään mahda, tällänen mä aina oon kaikkimullehetinyt!!

IIIIII!!! TAATU!!!

Meidän pitää nähdä!!!
Paljon onnea!
Ja Millalle myös onnea!!!

PePalle ja Kattilille isoja plussatuulia!

Ja Jenni90... Päivistä on enää kiinni.
Lauraelinallakaan ei ole enää pitkään.

Miukulle ja Viirukhanille sylintäydeltä onnitteluja.
Miukun peikkopoijasta oli facebookissa niin ihana kuva <3 aivan kuin isosiskonsa. Samallainen peikkotukka <3

Mulla ihan sama pepa. Kaikki NYTNYTNYTNYTHETIHETIHETI!!! saas nähä miten korkeelta sitä tiputaan..jos tiputaan ;) <3

Taatu: Mitens miehesi suhtautui uutiseen? :)

Miuku_:lle Onnea  vielä Pojasta <3 hän on suloinen pikkutapaus <3

Jenni90:lle Onnea PikkuPrinsessasta <3 en malta oottaa,että nähdään kuvia hänestä!

oon ehkä salaa ollu vähän kateellinen teille raskaana oleville..jotenkin menee tunteet nii vuoristorataa..toisena päivänä toivois että olis raskaana ja jampalle olis tulossa veli tai sisko ja toisena sitä aattelee,että ehkä ei oo nyt hyvä hetki...

Mä oon täällä ihan äimänkäkenä! On tää kyllä aikamoinen palsta! Todellakin tunteiden väriskaalaa! Onneks kuitenkin enemmän sillä positiivisella tavalla :)

Millalle ja Taatulle ihan hirmusesti onnea PLUSSASTA ja ihanaa odotusta! <3 Tuuhan ihmees Taatu sit kertoon et miten Timo suhtautu uutiseen!

PePalle ja kattilille paljon plussatuulia <3

Viime yönä elettiin joo jänniä hetkiä ja tänään aamulla saapui Jenniltä viesti:

"Oman lapsen pienen linnun, kannoin alla sydämen. Nyt on onni täydellinen, syliini saan ottaa sen. Tunnen käden pienen hennon, tunnen posken pehmeän. Onko mitään kauniimpaa kuin alku uuden elämän? Rakas mustatukkainen prinsessamme syntyi tänään klo 5:53 mitoin 52cm, 3910g!"

Täällä raskaus etenee hyvää tahtia! Vähän liiankin hyvää tahtia kun musta tuntuu että oltiin just toissapäivänä rakenneultrassa ja siitä on oikeesti aikaa jo yli 10 viikkoa! Mä en taida oikeen tajutakkaan, että kohta meillä on taas vauva.. <3
1.8 olis tosiaan lähtö Bulgariaan Sunny Beachille juhlistamaan mun äitin ja sen kaksoissiskon nelikymppisiä. Ihanasti toi loma katkasee tätä odotusta kun nyt odottaa vaan kuumeisesti matkaa ja matkan jälkeen ei olis enää kun viitisen viikkoa laskettuun aikaan.
Viime viikolla kävin just lääkärillä tota matkaa silmälläpitäen. Kaikki näytti olevan paremmin kuin hyvin eikä matkalle lähtöön ollut mitään konkreettista estettä. Tyttö oli kyllä jo RT:ssa ja tosi alas laskeutunut ettei siitä kuulemma lääkärin mukaan enää mihinkään päin käänny. Pakko myöntää kyllä että siltä se tuntuukin kun paineen tunne tuolla alaosastossa on välillä aika kova ja vauvan pää tuikkii tosi ihanasti kohdunsuuta. Viime yönäkin oli ihan turha edes yrittää saada unenpäästä kiinni kun jos en ihan intopiukeena jännittäny Jennin kuulumisia niin sit vauva riehu minkä kerkes ja koko ajan tuikki tosi kipeesti kohdunsuulla. Mutta pääasia siis, että kohdunsuu oli kiinteä ja kiinni niin pääsee lähtemään reissuun! Ens viikolla torstaina olis vielä neuvola ennen matkaa.

Yks ilta kun Jemina oli jo nukkumassa niin kaivoin mun vanhan Baby Björn nuken esiin varastosta ja laitoin sen Jeminan huoneeseen. Aamulla sit kun neiti heräs ja huomas sen nuken niin se katto mua ihan ihmeissään, osotti sormella sitä nukkea ja sano "toi" just sillä äänensävyllä et äiti mikä toi on :D Sit kun sanoin että se on vauva niin Jemina meni varovasti sen jatkettavan sängyn päätyyn, jonka päällä se nukke oli ja varovasti kurkisti sieltä päädyn pinnojen välistä sitä nukkea. Mä menin istumaan siihen sängylle niin sit Jeminakin uskals tulla vähän lähemmäs kattomaan. Silitin sitä nuken päätä ja sanoin Jeminalle että tämä on vauva ja sitä täytyy silittää varovasti niin Jemina laitto pään sitä nuken päätä vasten ja sano "aai, vauva" ja sen jälkeen silitti hiljaa nukkea. Mä meinasin alkaa itkemään kun oli jotenkin niin ihana hetki! Innolla odotan Jeminan ja pikkusiskon ensitapaamista <3

Tänään sit alko virallisesti mammaloma! :))

Täällä kaikki tuntuu tietävän jotain mitä mä en tiedä... Sitä se ilmeisesti teettää ku ei oo fb. Paljon onnea siis Miuku__ ja jenni90! Aika mieletöntä!! Menikö kaikki hyvin? Kuvia mielellään tännekkin kiitos ;)

Jeminakin puhuu jo noin paljon? Meillä pääasiassa vaan osotellaan sormella ja maito on mamaa... Lelua kun tullaan näyttään niin "kato kata", koiraa kun silitellään tai halitaan niin kuuluu aaaiii tai ooooii. Kutikuti oli katakat, mutta nyt sekin on jostain syystä jääny pois.

LauraElina: Arvaa ny sit huvikses, saitko mut itkemään liikutuksen kyyneleitä tolla Jemina ja baby björn -jutulla!!?? Niin kaunista <3<3

No mutta joo, kirjoitan nyt meidän lyhyehkön keskustelun 2. raskaudesta timon kanssa. Timo tosiaan heräs myöhemmin niin jätin positiivisen testin lavuaarin reunalle..
- Näitkö sen testin?
* Joo..
- Mitä mieltä? Onko se sun mielestä hyvä, huono vai hyvin huono?
* Huono tai hyvin huono.
- Miksi? Ai kun et halua toista?
* Niin ja muutenkin..
- Miten muutenkin??
* No kun nyt on puhuttu, että euro saattaa hajota ja jos markat tulee takaisin niin ollaan muutenkin sit tiukoilla rahojen kanssa niin miten muka kahden lapsen kanssa??
- Ne on spekulaatioita, huhuja ja mikäli tapahtumassa niin ehkä viiden vuoden päästä tai ei sittenkään ikinä!!
* Muminaa

Mutta kyllä, Timo tosissaan vetosi johonkin toistaiseksi epätodennäköiseen. Mun mielestä raha ei sais ikinä olla se viimeinen syy olla pitämättä lasta!!? Ellei nyt ole yh tai menettämässä työtään..

Ratkaisevinta kysymystä en ole vielä esittänyt Timolle. Mitä hän meinaa tehdä? Koska mä tiedän kyllä, mitä aion tehdä. Pitää lapsen. Aikooko hän sopeutua asiaan ja kasvaa jälleen ihmisenä ja uudestaan isäksi, vai tehdä mahdollisesti elämänsä virheen lähtemällä ja jättämällä mut yksin. Sen näkee..

Joku teistä saattaa pitää mua itsekkäänä, kun aion pitää lapsen liiempiä piittaamatta Timon mielipiteestä, mutta eikö ole itsekästä myös Timolta vaatia keskeytystä? Enkä sitäpaitsi pystyisi siihen, oon sen tyyppinen ihminen, että tietäisin tulevani katumaan keskeyttämistä. Lisäksi mun mielestä ukolta itsekästä myös ottaa ja lähteä? Sen tiedän, että en todellakaan jäis yksin! Mulla on ihania ystäviä, joilta apua saa varmana ja ennenkaikkea mahtava perhe ja suku, jotka kyllä tukee!!

Varasin tänään ekan neuvolan, siihen ois pari viikkoa, 4.8. klo 10 ja rvt silloin 8+3 (kuulemma) kun neuvolan mukaan tänään onkin rvt jo 6+2 eikä 6+1 niinkuin luulin :) Jänskättää jo.. Niin ja se tärkein, LA on 12.3.2010 !! Toki varmistuksenhan saa sitten ekassa ultrassa!

LauraElina: täällä myös kyynelehditty ton teidän nukkejutun takia,ihana :D Voin kuvitella miten ilonen Jemina vauvasta on,kun hää syntyy!

Taatu: Itsekästä; ei todellakaan!! miehesi itsekkäältä tuntuu,jos ottaa ja lähtee,eikä ota vastuuta...kaksi ihmistä lapsen tekoon kuitenkin yleensä tarvitaan..!
Mä oon niiiin ilonen sun puolesta,sä tuut pärjäämään,kävi miten kävi,oon ihan varma <3
maalisvauva <3

Meinas täälläkin tulla tippa linssiin kun luin LauraElinan kirjotuksia, ihana tyttö teillä. :) Saa nähdä miten meijän tyttö ottaa vastaan sitten tulevan sisaruksen maaliskuussa. Jotenkin vielä uskomaton olo, että meille tosiaan on tulossa toinen lapsi. Pitäs varmaan uskaltautua soittamaan neuvolaankin joku päivä.
Onnea Taatullekin ja eiköhän kaikki järjesty vielä hyvin. <3 

Mistä näitä vauvoja oikein tulee? emoticon Hirmusesti onnea vauvautuneille ja uutta odottaville! Nostan niin hattua niille jotka uskaltavat tehä muksut pienellä ikäerolla, oma elämä on vieläkin tän yhen kanssa opettelua ja ihmettelyä... Mutta on se ihanaa kuulla vauva-uutisia ja seurata muitten raskauksia, onneks on läheinen kaverinaapuri pieniin päin, saan sen kautta toteuttaa omia vauva-fiiliksiä. Meillä on toinen suunnitelmissa mutta sitten vasta kun saan hoidettua maisterin paperit loppuun ja oltua hetken töissä, ei hirveesti houkuta elää toista vauva-aikaa näillä minimituilla.. Sen verran on jo iso meijänki jannu että kun kaupassa/kirppiksellä tulee bongattua ihania vauvan vaatteita niin tulee ihan mahottoman haikea olo

Onnittelut Taatulle plussasta!! :) Repesin kyl tos sun miehen kommentin kohal ku oli vedonnu euroopan taloustilanteesee :D niinhä se vissii on et miehet miettii aina ensinnä rahapuolta ku lapsista kyse. Toivottavasti kääntyy mieli hänelläkin iloiseen ja odottavaan, oottehan kuitenki jo yhen lapsen ihan suunnittelemalla saaneet niin tuskinpa teitä hylkää :) <3

Oon kyl niin ilonen kaikkien uudelleenraskautuneitten puolesta, kyl lapset kannattaa pienel ikäerol tehä.

Kiitos kaikille kannustuksesta! Onneks te ootte olemassa, niin saan vapaasti avautua pelkäämättä suurempia tuomioita?! :))
Uutista täällä sulatellaan edelleen ja aika epäuskoinen olo vieläkin!
Maha pömppää jo niinku ois pidemmälläkin, mut töissä ja porukoilla + kaverien seurassa jotka ei tiedä on vedettävä vähän vatsaa sisään salaisuuden säilyttämiseksi.. Töissäkin menee koeaika vasta 11.8 umpeen.. O.o
Kaipaankin hyviä ideoita, millä ihmeen selityksillä pystyn tällä viikolla kieltäytymään alkoholista mökillä ilman et porukat tajuaa? Ja entäpä meidän äidin 5kymppiset viikon päästä vkl?? Hohhoijaa :D
Miehen kanssa menossa nyt aika seesteinen vaihe, sain sen jopa puhumaan syvällisempiäkin aiheesta.. Rahaa tuo lähinnä ajattelee, sanoi että just kun päässy taas vähän löyhempään tilanteeseen niin ei jaksais uudestaan tiukoilla elämistä.. Minä fiksuna, että saahan toisesta lapsesta 110,16€ lapsilisää :DD Mut ei tuo ny toistaiseksi kovin vakavasti oo lähdössä mihinkään, tarvii vaan aikaa.. Ja seksi tuntuu kelpaavan.. O.o :D
Oireita ei edelleenkään oo lievää väsymystä ja säännöllistä näläntunnetta lukuunottamatta! *kopkop* No hiukset on kuin öljyssä kylvetetyt.. yök!
Plussatuulia PePalle <3
Muoks. En tiedä miksi, jostain syystä pelkään koko ajan ja mulla on muka tunne, ettei tää kestä loppuun asti :(( Ehkä vaan jotain paniikkia/ pelkotilaa vaikka Roniakin odotellessa kaikki meni tosi hyvin!

Taatu Mulla oli kans koko Iidan odotusajan sellanen olo että ei tää mitenkään voi mennä hyvin loppuun asti ja alussa pelkäsin hirveesti että menee kesken.. Olisko jotain sellasta että toisen kanssa tietää niin paljon paremmin mitä voi menettää?? Toivotaan kuitenkin että kaikki menee hyvin :)

Ehkäpä juurikin niin, PePa :) sormet ja varpaat ristiin, että maaliskuussa sylini täyttää jälleen pieni nyytti <3

Ja jälleen lisäys, niitä vinkkejä selviytymisestä alkoholin tarjontatilanteissa? Kun mulla sattuu olemaan nyt to synttäritkin ja oon siel mökillä.. O.o :D

Takaisin