LauraElina: Arvaa ny sit huvikses, saitko mut itkemään liikutuksen kyyneleitä tolla Jemina ja baby björn -jutulla!!?? Niin kaunista <3<3
No mutta joo, kirjoitan nyt meidän lyhyehkön keskustelun 2. raskaudesta timon kanssa. Timo tosiaan heräs myöhemmin niin jätin positiivisen testin lavuaarin reunalle..
- Näitkö sen testin?
* Joo..
- Mitä mieltä? Onko se sun mielestä hyvä, huono vai hyvin huono?
* Huono tai hyvin huono.
- Miksi? Ai kun et halua toista?
* Niin ja muutenkin..
- Miten muutenkin??
* No kun nyt on puhuttu, että euro saattaa hajota ja jos markat tulee takaisin niin ollaan muutenkin sit tiukoilla rahojen kanssa niin miten muka kahden lapsen kanssa??
- Ne on spekulaatioita, huhuja ja mikäli tapahtumassa niin ehkä viiden vuoden päästä tai ei sittenkään ikinä!!
* Muminaa
Mutta kyllä, Timo tosissaan vetosi johonkin toistaiseksi epätodennäköiseen. Mun mielestä raha ei sais ikinä olla se viimeinen syy olla pitämättä lasta!!? Ellei nyt ole yh tai menettämässä työtään..
Ratkaisevinta kysymystä en ole vielä esittänyt Timolle. Mitä hän meinaa tehdä? Koska mä tiedän kyllä, mitä aion tehdä. Pitää lapsen. Aikooko hän sopeutua asiaan ja kasvaa jälleen ihmisenä ja uudestaan isäksi, vai tehdä mahdollisesti elämänsä virheen lähtemällä ja jättämällä mut yksin. Sen näkee..
Joku teistä saattaa pitää mua itsekkäänä, kun aion pitää lapsen liiempiä piittaamatta Timon mielipiteestä, mutta eikö ole itsekästä myös Timolta vaatia keskeytystä? Enkä sitäpaitsi pystyisi siihen, oon sen tyyppinen ihminen, että tietäisin tulevani katumaan keskeyttämistä. Lisäksi mun mielestä ukolta itsekästä myös ottaa ja lähteä? Sen tiedän, että en todellakaan jäis yksin! Mulla on ihania ystäviä, joilta apua saa varmana ja ennenkaikkea mahtava perhe ja suku, jotka kyllä tukee!!
Varasin tänään ekan neuvolan, siihen ois pari viikkoa, 4.8. klo 10 ja rvt silloin 8+3 (kuulemma) kun neuvolan mukaan tänään onkin rvt jo 6+2 eikä 6+1 niinkuin luulin :) Jänskättää jo.. Niin ja se tärkein, LA on 12.3.2010 !! Toki varmistuksenhan saa sitten ekassa ultrassa!