enmastina00
Näppärä viestien naputtelija
Meillä on tämän viikon yöt ollu ihan pyllystä! Oon aivan loppu. mies on ollu koulussa/töissä aamusta iltaan joten koko viikko on pitäny vetää yksin ihan kokonaan. Lisäksi neiti oppi konttaamaan, taputtamaan ja yrittää nousta joka paikkaan tukea vasten seisomaan joka heijastuu kyllä öihin. Oon nytki jo kolmesti nukuttanu hänet uudelleen, ko vauva herää vaan yhtäkkiä itkemään. Joskus nousee istuun ja itkee kurkku suorana, joskus konttausasennossa huutaa vaan. Ei auta syli, ei tassuttelu/silittely kun vetää ittensä ihan suoraksi selälleen. Tissi on ainut joka auttaa, mutta kun en haluais enää öisin imettää. Kun unisena nostan tytön vaan viereen ja hän jää siihen nukkuun niin minä nukun sitte yöpöydällä ja neiti poikittain sängyssä. :s
Arghhh. Ja hienona lisänä, nyt pukkaa TAAS lisää hampaita, niitä ei olekaan ko kaheksan(vai yheksän?) jo valmiiksi, sekä kauhea räkätauti.
Ehkä tää joskus loppuu. Oon miettiny kans että jos siirtäis vauvan nukkuun vaikka vaatehuoneeseen, kokeilis ainaki oisko siitä mitään apua...
Arghhh. Ja hienona lisänä, nyt pukkaa TAAS lisää hampaita, niitä ei olekaan ko kaheksan(vai yheksän?) jo valmiiksi, sekä kauhea räkätauti.
Ehkä tää joskus loppuu. Oon miettiny kans että jos siirtäis vauvan nukkuun vaikka vaatehuoneeseen, kokeilis ainaki oisko siitä mitään apua...