Meillä kans alkoi viikon tauon jälkeen taas samat itkut öisin :arghh: Edelleen itkee noin 10 kertaa yössä ja rauhoittuu tuttiin plus kerran yössä syö. Nyt uutena juttuna on vielä lisäksi se, että päiväunetkin on lyhentynyt max puoleen tuntiin, joten en varmasti saa itse tehtyä koko päivänä yhtään mitään saatika nukuttua päikkäreitä. Ennen heräsi päikkäreiltä aina hyväntuulisena, mutta nyt herää kauheaan itkuun. Hereilläoloajat suostuu olemaan vain lyhyitä hetkiä muuallla kuin sylissä. Tuntuu, että tyttö on kokoajan päivällä väsynyt, kun hieroo silmiään, haulottelee ja kitisee.
Tänään mentiin sitten lääkäriin, jos siellä löydettäisiin jotain selitystä tälle. Korvissa ei ollut tulehdusta ja keuhkot, sydän ja vatsa oli ok. Ei osannut sanoa muuta kuin, että vauvoilla nyt vaan on huonoja öitä. Käski tulla takaisin, jos tää nyt pitkittyy..mun mielestä täävaan on jo pitkittynyt, koska tätä on kestänyt jo 1,5 kuukautta
Alan oleen niin poikki, ettei enää missään tunnu olevan järkeä. Tosiaan yhtään mitään en saa tehtyä päivisin. Eilen huomasin, että tytön soseet alkaa olla lopussa ja nyt jo etuläteen poden huonoa omaatuntoa, kun joudun hakeen kaupasta soseet, koska en vaan millään saa nyt itse tehtyä. Väsy alkaa painaa jo niin, että järkikin on jo aikaa sitten kadonnut. Välillä pyörin ympyrää, kun unohdan, mitä oon ollu tekemässä ja heittelen vääriä tavaroita roskiin.
No toivotaan, että tää taas pian tästä helpottais...