Anjuska86
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Jes! 22.30 tissin kautta yöunille, 3.30 heräsi ja sain uneen silittelyllä ja taputtelulla. 7.45 aamutissille, josta ei valitettavasti enään rauhoittunut nukkumaan. Useimmiten nukkunut kyllä yhdeksään.
Mies nukahti puoliltaöin ja mä katselin yhdeltäkin vielä kelloa...
Edit. Ei kun se nukahtikin uusiks! Laitoin lelujen kanssa touhuamaan pinnasänkyyn ja sinne uuvahti. Tunnin oli välissä hereillä.
Mies nukahti puoliltaöin ja mä katselin yhdeltäkin vielä kelloa...
Edit. Ei kun se nukahtikin uusiks! Laitoin lelujen kanssa touhuamaan pinnasänkyyn ja sinne uuvahti. Tunnin oli välissä hereillä.
Muokattu viimeksi:
Ei haitannut muutaman päivän reissukaan haitannut mitään.
Otin viereeni taas mutta kun oli jo valoisaa niin ei heti meinannut uudestaan rauhoittua,lopulta kuitenkin nukahti ja herättiin vasta kl.9! Mä jo vähän herättelin ettei aamupuuro mee liian myöhäselle ja koko päivän rytmi siinä samassa. Tyttö on nyt vähentänyt päiväunia ja nukkui eilen vain yhdet päikyt 12-15 ja thats it! Tänään nukahti vasta 13.30 saas nähdä mennäänkö taas tänään yksillä unilla.

mäkin olin eilen töissä 9h iltavuoro, ei paljoa armoa annettu kun tyttö herätti kl.8, äiti nousee ku toinen ei ees herää. Silloin kun oon mennyt aamuvuoroon kun miehellä vapaata niin silloin oon tehnyt selväksi että en hoida lasta yöllä jos herää vaan olen mennyt eri kerrokseen nukkumaan!
Koko perhe voi paremmin kun äiti on saanut levätä :)