Hei, täällä ultra ollut tänään ja oli kyllä ihana kokemus :) Näytettiin oikeen tarkkaan missä on mikäkin vaikka silti oli vähän vaikea tajuta kun meidän pikkunen oli vetänyt itsensä ihan kippuraan ja vielä ihan alas vaikka tilaa olis yllinkyllin
Meillä taisi painoarvio olla jotain 375g ja viikkojahan nyt on 20+3. Vastas kooltaan kuulemma 20+1. Kaikki muukin oli mallikkaasti. Ultraaja sitten kun yritti sydäntä tutkia ( joka oli hankalaa aluksi vauvan hassun kippura-asennon takia ) niin kysyi, että josko haluttaisiin sukupuolta tietää. Ja tietenki haluttiin.
Pieni herra sieltä kuulemma olis tulossa. Ihanaa, mies ihan onnessaan
Ja minä tietenki myös. Vaikka en osaakkaan sanoa, että olisin kumpaakaan erityisesti toivonut. Mies on kyllä puhunut koko ajan pojasta! Sanoi vaan ultraaja kun mies kysyi, että monenko prosentin tarkkuudella veikkaa poikaa, niin tuumasi vain, ettei prosenttia uskalla sanoa mutta ihmettelisi kuulemma suuresti jos tyttö tulisi :D
Mutta ultra tosiaan oli aivan ihana kokemus ja ihana tietää, että pikkuisella on kaikki hyvin! ja sain nyt sitte tietää, että minulla on takaseinäistukka, josta johtuvat nyt jo todella kovat potkut.
JEE, olen ihan fiiliksissä täällä!!!
MEILLE TULEE OMA PIENI PRINSSI!