leluponi
Satasella mukana keskusteluissa
justiinsa kotiuduttiin ultrasta! :) poikaystävää jännitti niin ettei nukkunut kunnolla, mä nukuin koko yön ja kärsin huonosta olosta (täälläpäin vatsatautia liikkeellä)
onneks sentään oksentamiselta oon välttyny! *koputtaa puuta* pikkusella oli kaikki hyvin, sydän löi hyvin ja siellä se sätkytteli ja työnsi kättä suuhun :) hyvin näkyi vatsan päältä, mutta varmuuden vuoksi katottiin vielä emättimen kautta. laskettu aika siirtyi vähän, mentiin taaksepäin viikolta 11+6 viikolle 11+1, eli LA on 15.8. hyvällä tuurilla vaavi syntyy poikaystävän syntymäpäivänä!
kävin samalla labrassa antamassa verinäytteen. ja nyt sitten seuraavaa ultraa odottamaan! 
onneks sentään oksentamiselta oon välttyny! *koputtaa puuta* pikkusella oli kaikki hyvin, sydän löi hyvin ja siellä se sätkytteli ja työnsi kättä suuhun :) hyvin näkyi vatsan päältä, mutta varmuuden vuoksi katottiin vielä emättimen kautta. laskettu aika siirtyi vähän, mentiin taaksepäin viikolta 11+6 viikolle 11+1, eli LA on 15.8. hyvällä tuurilla vaavi syntyy poikaystävän syntymäpäivänä!
kävin samalla labrassa antamassa verinäytteen. ja nyt sitten seuraavaa ultraa odottamaan! 
. Olin silloin rv 10+0 ja lasketun ajan laskivat 11.8. Pääsin heti seuraavana päivänä kaikkiin mahdollisiin verikokeisiin.
Laskettu aika on tosiaan 10.8. eli neljä päivää aiempi kuin itse olen
koko ajan laskenut. Eli tänään onkin jo 12+5, sikiö vastasi mitaltaan
12+4. Pituutta oli 6 cm. Np-tulokset normaalit, ei tarvitse tehdä
jatkotutkimuksia. Saatiin kuvakin pikkuisesta mukaan! Ihanaa! Pikkuinen
oli aika aamu-uninen, jouduin yskimään ja pyörimään, että saatiin se
liikkeelle... :)