Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varasin tänään huomiselle ultran. Oireet ovat kutakuinkin kadonneet, joten alkoi epäilyttää, että onkohan siellä enää ketään hengissä. Onneksi ajan sai heti, joten ei tarvitse kauaa kärvistellä. Huomenna 8+3.
koko vastasi 7+6
jotain hyötyä ylläriraskaudessa kun pääsi ihan parilla kympillä ultraa Tsemppiä ultraan! Mulla oli myös varhaisultra noilla viikoilla ja kaikki oireet olivat tipotiessään! Kaikki oli kuitenkin hyvin.Heippa kaikille :) Mulla on huomenna varhaisultra ja jännittää ihan kamalasti. Oireet on loppuneet oikeastaan kokonaan ja pelkään, että kaikki ei olekaan hyvin. Pitäisi olla 7+1 huomenna, mutta katsellaan.
Oireet palasivat viikko tuon jälkeen korkojen kera...

Eilen oli np-ultra, kaikki hyvin pikkuisella![]()
mä oon hulluna yrittäny googletella noita hcg-b-v ja s-pappa tuloksia ku olivat mun mielestä korkeat mut ilmeisesti niistä ei vielä voi mitään päätellä...Täällä sama edessä lauantaina, jänskättäämä oon hulluna yrittäny googletella noita hcg-b-v ja s-pappa tuloksia ku olivat mun mielestä korkeat mut ilmeisesti niistä ei vielä voi mitään päätellä...
Täällä sama edessä lauantaina, jänskättäämä oon hulluna yrittäny googletella noita hcg-b-v ja s-pappa tuloksia ku olivat mun mielestä korkeat mut ilmeisesti niistä ei vielä voi mitään päätellä...
jännittää ihan hitoksee! Yrittäny itsekin googlettaa noita tuloksia, mutta en päätynyt mihinkään
Löysin tällaisen materiaalin joka kertoo noiden arvojen välisestä suhteesta ja siitä millä vkolla ne on otettu, osittain kuuluukin olla korkealla jos on otettu juuri kyseiseen aikaan.
https://huslab.fi/ohjekirjan_liitteet/seulonta_alkuraskaudessa.pdf
että en tiiä oliko sittenkään hyvä linkki
Noh huomenna onneksi selviää 
Mulla myös TODELLA korkeat arvot... yritän malttaa hermoilematta enempää ensi maanantaihinMulla on huomennajännittää ihan hitoksee! Yrittäny itsekin googlettaa noita tuloksia, mutta en päätynyt mihinkään
Täähän oli hyvä linkki!Mulla otettiin verikokeet 9+5 ja noihin taulukoihin kun vertaa omia tuloksia ni vaikuttaa korkeilta
että en tiiä oliko sittenkään hyvä linkki
Noh huomenna onneksi selviää
![]()

Mulla myös TODELLA korkeat arvot... yritän malttaa hermoilematta enempää ensi maanantaihin![]()

Tsemppiä, tuu sitten kertomaan, miten meniYrität vaan unohtaa koko asian viikonlopuksi
Meet ja mennä touhuat kaikkea niin unohtuu kyllä. Mulla noi tulokset tais tulla viikko sitte äippäkortille näkyviin joten tässä on nyt ihan tarpeeks jännitetty ja tänään sitten selviää
Jännittää niin paljon etten saanut kunnolla edes nukuttua ja koko ajan pelko, että todetaan keskenmeno tai jtn muuta sitten iltapäivällä![]()

Tehtiin varmaan alakautta ultra? Jospa ois vaan kuivien limakalvojen ärtymistä ultrauksesta tuo vuoto. <3Eilen kävin sitten varhaisultrassa, ei ollutkaan 7+1 vaan 6+2, eli marraskuulle meneekin. Silti jo syke löytyiIllalla vaan alkoi pientä vuotoa ja jatkuu edelleen, todella toivon, ettei ole merkki mistään kamalasta.
Täytyy nyt vaan olla positiivisin mielin.

syke oli 167 ja hän halusi nukkua melkein kaiken ajan, välillä piti vähän potkasta äippää ja vaihtaa kylkeä
olipa ihana nähdä pieni siellä, nyt vasta kunnolla konkretisoitui tää asia
ja tosiaan oli kaksi päivää vanhempi kuin menkkojen mukaan, eli tänään onkin 11+4 eikä 11+2 mutta laskettu aika pysyi edelleen 3.10. Kohtu on eteenpäin kallistunut, joten ei ihme että mahaa saa jo tosissaan piilotella