Ultrakuulumiset

Tästä on jo hetki aikaa mutta sydän siellä sykki ❤️ mä kävin paljon aikasemmin kun tytöistä koska oli tosi epävarma olo. Oireita ei tossa vaiheessa juuri ollut verrattuna aikasempiin lapsiin mut kaikki oli hyvin :)
 

Liitteet

  • IMG_20190304_172510.jpg
    IMG_20190304_172510.jpg
    42.2 KB · Katsottu: 61
Hankalaa. Sain nt-ultraan ajan Hyvinkäältä (jonne päätimme mennä ultriin vaikka aion synnyttää Espoossa). Aika ei sovi sitten millään! Mies on töissä, ja minulla jo kertaalleen siirretty raskaushieronta-asiakas (olen kahden alan yrittäjä..) juuri tismalleen sovittuna tuohon ultra-aikaan. Soitin sinne, että aika pitäisi siirtää, mutta se ei käynytkään siinä heti ja helposti. Odottelen siis, että sihteeri soittaa minulle ja yritämme löytää toisen ajan. Ärgh. Soittaisi nyt sitten edes huomenna! Haluaisin toki ultraan mahdollisimman pian, mutta nolottaa, jos pitää taas se yksi asiakas siirtää. Kai sitä pitää ajatella vaan, että hällä väliä.
 
Varhaisultrassa käyty ja kaikesta oireettomuudesta huolimatta siellä sykki yksi sydän, nyt viikoilla 7+4 kuten ajattelinkin.
Nyt vaan toivotaan että sujuu yhtä hyvin seuraavaan ultraan asti ❤️
Laskettu aika siirtyi yhden päivän eteenpäin, eli nyt se on 31.10.
 
Aika np-ultraan saatu! :grin En vaan tiä millai jaksan odottaa 3 viikkoa! :banghead: Viikon päästä sitten verikokeisiin. Siinäki mieles vähä jänskättää ku edelline raskaus oli keskeytyny tällä viikolla (nyt siis 8+3), mut toistaseks on ainaki ollu iha oireita. Kai se siitä ku ei mieti liikaa. Onneks ens viikko talvilomaa ni pääsee hiukan lataa akkuja :p
 
Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki hyvin! :Heartred Oon niin huojentunu :happy:

Neuvolan mukaan ois 12+0 tänään mut tän päiväsen ultran mukaan ois jo 12+4, mikä vastaa omaa arviota. Laskettua ei kuitenkaan muuteta ilmeisesti eli millä ootte ite menny tämmösessä tilanteessa?
 
Meillä oli tänään nt-ultra ja kaikki hyvin! :Heartred Oon niin huojentunu :happy:

Neuvolan mukaan ois 12+0 tänään mut tän päiväsen ultran mukaan ois jo 12+4, mikä vastaa omaa arviota. Laskettua ei kuitenkaan muuteta ilmeisesti eli millä ootte ite menny tämmösessä tilanteessa?

Tuolla maaliskuun höpinöissä tästä aiheesta jo käytiin joku aika sitten keskustelua ja sinne jo kerroin että mulla oli ykkösen kohdalla sama tilanne, nt-ultra antoi sen neljä päivää lisää ikää, laskettua ei silti muutettu ja itekin elin kyllä ihan sen virallisen lasketun ajan mukaan sitten koko raskauden. Mutta kannattaa katsoa sieltä ketjusta jos kiinnostaa mun pidempi selitys aiheesta ja mitä muut tuumasi samaan. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Ipu
Tuolla maaliskuun höpinöissä tästä aiheesta jo käytiin joku aika sitten keskustelua ja sinne jo kerroin että mulla oli ykkösen kohdalla sama tilanne, nt-ultra antoi sen neljä päivää lisää ikää, laskettua ei silti muutettu ja itekin elin kyllä ihan sen virallisen lasketun ajan mukaan sitten koko raskauden. Mutta kannattaa katsoa sieltä ketjusta jos kiinnostaa mun pidempi selitys aiheesta ja mitä muut tuumasi samaan. :)
Kiitti vinkistä, oonhan mä noitaki viestejä lukenu mutta en niin ajatuksella kun ei koskettanu sillon itseä :grin kaipa mäkin sit meen neuvolan laskujen mukaan, vaikka ois kiva kun viikot kertyis aikasemmin :hilarious:
 
Kiitti vinkistä, oonhan mä noitaki viestejä lukenu mutta en niin ajatuksella kun ei koskettanu sillon itseä :grin kaipa mäkin sit meen neuvolan laskujen mukaan, vaikka ois kiva kun viikot kertyis aikasemmin :hilarious:

No neljä päivää sinne tai tänne. :grin Kuten tosiaan siellä toisaalla sanoin niin jälkikäteen ajatellen oli hyvä että mentiin sillä alkuperäisellä lasketulla ajalla just sen takia kun en missään nimessä olisi halunnut kuullakaan vihjailuja käynnistyksestä... Ja toisaalta mulla ainakin iski jossain kohtaa paniikki kun aika menee niin nopeasti niin en kyllä edes kaivannut sitä että olisi aikaistettu laskettua aikaa. :p
 
:happy::)
No neljä päivää sinne tai tänne. :grin Kuten tosiaan siellä toisaalla sanoin niin jälkikäteen ajatellen oli hyvä että mentiin sillä alkuperäisellä lasketulla ajalla just sen takia kun en missään nimessä olisi halunnut kuullakaan vihjailuja käynnistyksestä... Ja toisaalta mulla ainakin iski jossain kohtaa paniikki kun aika menee niin nopeasti niin en kyllä edes kaivannut sitä että olisi aikaistettu laskettua aikaa. :p
Joo totta, ehkä nyt ku 12vko täynnä niin ei oo enää niin väliäkään sillä että koska ne viikot täyttyy. Ja lopussa tosiaan, ellei sit oo niin tukala olo itellä et haluais jo käynnistystä jos ei itekseen tuu :grin mut näillä mennään! :)
 
Nt-ultra hoidettu! Siellä kölli tyytyväinen pieni jolla kaikki näytti olevan oikein hyvin. Laskettukin aika muuttui, mikä oli varhaisultran perusteella aika ylläri, mutta pääasia että kaveri kyydissä ja voi hyvin! :Heartred
 
Ultra-aika saatu aprillipäivälle. Hirvittää, kun oireet ovat tyystin kadonneet. Katsotaan, mitä sieltä löytyy.
 
Takaisin
Top