Ultrakuulumiset

Varhaisultrassa käyty, kaikki hyvin ja oikeassa paikassa, pituutta 11,1 mm ja sydänki sykki 149 kertaa minuutissa. :happy: Kyllä huojensi, ajoittain oon stressannu paljonkin et onkohan kaikki hyvin. Viikkoja 7+2, ite oon laskenu et 7+3 mut niillä main mennään.
 
Kyllä tulee varmaan käytyä, vaikka se ei muuta takaa kuin sen, että juuri sillä hetkellä kaikki on hyvin jos on.
 
Ihana kuulla että monilla hyviä uutisia :) meillä vielä matkaa nt-ultraan..
 
Tänään käyty varhaisultrassa :Heartred Terveyskeskuksessa tuli käytyä ja taisi olla lääkärin päivän vika aika kun semmoista hoppua piti :dontknow

Vatsan päältä kumminkin katsoi ja kuulemma heillä laite niin vanha että tarkkaan joutui katsomaan, mutta kyllä siellä pikkuinen oli ja sydän läpätti :Heartpink ei mittaillut mutta silmämääräisesti arvioi olevan noin sentin kokoinen.. tänään pitäisi olla 7+6 :happy8

Vähän nyt jäi kumminkin lääkäristä semmoinen fiilis, että tekis mieli jossain muuallakin vielä käydä tarkistamassa tilanne tai sitten vain jaksaa odottaa se noin kk vielä :dance008
 
Mekin menossa vasta nt-ultraan, mutta yllättävän rauhallisella mielellä oon nyt ollut, eli varmaan jaksan odottaa sinne asti ellei tilanne jotenkin muutu :)
 
Käytiin varhaisultrassa varmistamassa että alkio oli kiinnittynyt kohtuun. Olen vasta aikaisilla viikoilla, eli ei näkynyt vielä varsinaisesti muuta kuin pieni musta pallo, mutta se haluttiinkin nähdä että uskaltaa alkaa uskomaan tähän raskauteen. Pelkona on ollut ektooppinen raskaus vioittuneen munanjohtimen takia.
5+3
 
Kävin toissapäivänä ultrassa. Viikkoja piti olla omien laskujeni mukaan 6 - 6+4. Sydänäänet löytyi ja koko vastasi 5+4 tai 5+6. Tämän jälkeen tain raskauslaskurilla uuden arvion viikoista (kierto 35 pvää) ja oltiinkin menossa vasta 5+4. Eli kaikki toistaiseksi hyvin. :)

Takana yksi tuulimuna, joten nyt helpotti stressi ainakin toistaiseksi.
 
Hitsi, on kyllä kiva lukea muiden ultrakuulumisia! Ei tässä malta odottaa että itse pääsee. Reilun parin viikon päästä vasta eka neuvola ja tiedä sitten että milloin sen ensimmäisen ultra-ajankaan saa. Varhaisultraan en kyllä enää tässä vaiheessa viitsi mennä, viikko kaksi sinne tänne. Ja on tässä rahareikää muutenkin, niin pitää vaan malttaa odotella sitä ekaa varsinaista ultra-aikaa.
 
Kävin toissapäivänä ultrassa. Viikkoja piti olla omien laskujeni mukaan 6 - 6+4. Sydänäänet löytyi ja koko vastasi 5+4 tai 5+6. Tämän jälkeen tain raskauslaskurilla uuden arvion viikoista (kierto 35 pvää) ja oltiinkin menossa vasta 5+4. Eli kaikki toistaiseksi hyvin. :)

Takana yksi tuulimuna, joten nyt helpotti stressi ainakin toistaiseksi.

Moikka kaikille!

Ihanaa että teillä on syke kuulunut jo 5+viikolla! Mulla on semmonen tilanne et varasin jo aiemmin gyneajan syystä että meni hermot taas yrittämisen kanssa (tätä vauvaa tehty tasan kaksi vuotta..) mutta tulinkin yllättäen raskaaksi ja päätin pitää ajan.
Se on siis mun laskujen mukaan 5+5 ja toivon todella että siellä olisi joku nähtävissä oikeassa paikassa ja sykkeellä.

Mulla siis takana 2v yritystä ja 1 tuulimunaraskaus...

En siirtänyt lääkärinaikaa koska olen lähdössä viikon matkalle.
 
Ihania ultrakuulumisia kaikilla! Mä joudun odottamaan vielä pari viikkoa varsinaiseen varhaisultran. Silloin on viikkoja kasassa omien laskujen mukaan 7+4.
 
Ainiin mulle siellä ultrassa mainittiin että kohtu on eteenpäin kallellaan. Siitä ei mainittu mitään esikoista odottaessa. Turvotustahan tää nyt on lähinnä mut hitsi että nyt jo masu tuntuu siltä että vaikka vetäisin sisään ni se pullottaa jo eteenpäin.
 
Mullakin sanottiin varhaisultrassa että varautua aikaiseen raskauden näkymiseen, koska kohtu on niin reilusti eteenpäin kalllistunut. :) Ja kyllähän sen nyt jo huomaa että maha pönöttää. Tieten turvotustaki on, mutta se on yhtäpaha ympärivuorokautta. :hilarious:
Eli hankala töissäkään peittää sitä kun muuten niin hoikka. Varmaan aika pian työkaveritki sitte asian huomaa.
 
Takaisin
Top