Ultrakuulumiset

Jännittävää, pian on mullakin eka ultra, tänään 15.30. Toivottavsti kaikki hyvin ja sydämen sykekin löytyisi. Selviää sit tarkka ikäkin.
 
Jännittävää, pian on mullakin eka ultra, tänään 15.30. Toivottavsti kaikki hyvin ja sydämen sykekin löytyisi. Selviää sit tarkka ikäkin.
No eipä selvinnyt vielä :D, kun ei näkynyt vielä muuta kuin et raskauspussi on ja et se on oikeassa paikassa, viikot on jotain 5 niin ens viikolla uudestaan. Mut kaikki niin kuin pitääkin tällä hetkellä :) saa nähdä muuttuuko laskettuaikakin sit marraskuulle.
 
Kävin tarkistusultran kun ensimmäisellä kerralla tilanne oli epäselvä. Tänään siis 8+0, ja kaksi vahvaa sykettä laukkasi kun sain kuulla :smiley-bounce013. Erilliset istukat ja erilliset pussit, mikä siis vähentää riskiä huomattavasti. Eivätkä siis ole identtisiä. Olin 4D-ultrassa.
 
Kävin tarkistusultran kun ensimmäisellä kerralla tilanne oli epäselvä. Tänään siis 8+0, ja kaksi vahvaa sykettä laukkasi kun sain kuulla :smiley-bounce013. Erilliset istukat ja erilliset pussit, mikä siis vähentää riskiä huomattavasti. Eivätkä siis ole identtisiä. Olin 4D-ultrassa.

Vau. Aikas mahtavaa :love017 mitkä fiilikset?
 
Kävin tarkistusultran kun ensimmäisellä kerralla tilanne oli epäselvä. Tänään siis 8+0, ja kaksi vahvaa sykettä laukkasi kun sain kuulla :smiley-bounce013. Erilliset istukat ja erilliset pussit, mikä siis vähentää riskiä huomattavasti. Eivätkä siis ole identtisiä. Olin 4D-ultrassa.
Oo! Tuplaonnea :Heartred:Heartred
 
Kävin tarkistusultran kun ensimmäisellä kerralla tilanne oli epäselvä. Tänään siis 8+0, ja kaksi vahvaa sykettä laukkasi kun sain kuulla :smiley-bounce013. Erilliset istukat ja erilliset pussit, mikä siis vähentää riskiä huomattavasti. Eivätkä siis ole identtisiä. Olin 4D-ultrassa.

Vau, ihanaa! Tuplasti onnea! :love017
 
Tsemppiä Mrs. Smith ultraan! Toivottavasti vuodolle löytyy joku vaaraton syy ja pienellä kaikki hyvin.
 
Täytyy vielä kertoa, että mullakin on ollut vähän tiputtelua ja oon panikoinut ja murehtinut asiaa ihan hirveästi, mutta eilen lääkäri sanoi että kaikki näyttää olevan hyvin, eikä kannata stressata. Helpotti niin paljon kun näki että pienen sydän löi ja kaikki on tällä hetkellä hyvin :). Tsemppiä Mrs. Smith ultraan ja toivotaan että kaikki olis hyvin!
 
Ekassa ultrassa käyty, syke löytyi ja koko vastasi viikkoja täysin, 6+3 siis tänään. Hurjaa. Vielä ei uskalla silti oikein rentoutua kun monia kehityspolkuja on vielä tulevina viikkoina alkiolla edessä.
 
Kiitos kaikille :Heartred

Tiistaina tiputteli ehkä pari pisaraa ja eilen yksi. Tänään ei ole tullut mitään!!!!
Parin tunnin päästä ultraan. 5+5 olis nyt niin ehkä realistista olisi toivoa että kohdussa näkyy jokin raskausontelo tai ruskuaispussi?? Ehkä syke on vielä liian paljon pyydetty?
 
Täytyy vielä kertoa, että mullakin on ollut vähän tiputtelua ja oon panikoinut ja murehtinut asiaa ihan hirveästi, mutta eilen lääkäri sanoi että kaikki näyttää olevan hyvin, eikä kannata stressata. Helpotti niin paljon kun näki että pienen sydän löi ja kaikki on tällä hetkellä hyvin :). Tsemppiä Mrs. Smith ultraan ja toivotaan että kaikki olis hyvin!

Ihanaa et sulla asia selvisi :) tiputtelu on ihan HIRVEETÄ!!
 
Takaisin
Top