Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ollaan käyty Meri-Oulun neuvolassa alkuraskauden ultrassa tässä ja esikoisen raskaudessa. Tyytyväisiä oltiin molemmilla kerroilla.

Kiva kuulla! Menin pöhkö googlettelemaan ja löysinki sitte heti rajuja kommentteja puolesta ja vastaan... tosin olivat vuosia vanhoja. Laitoin kuitenki sähköpostia sinne neuvolaan, katotaan josko päästäs käymään ennen joulua :love017

Pennonen meillä oli eka rakenneultraksi varattu 20.12 mutta siirsin sitä eteenpäin kun en vaan uskalla.... En halua mennä ennen joulua, jos siellä ei ookkaan kaikki hyvin. ;( Viime jouluna saunassa istuessani tiesin nimittäin,että olen ehkä saanut keskenmenon... Olin siis silloin raskaana, mutta veristä vuotoa oli tullu jonkin verran.. No joulun jälkeen se sit selvis, et kohdussa ei enää mitään oo... ;( Sen takia oli vaan pakko siirtää rakenneultraa... Niin pahat muistot viime vuodelta... ;(

Voi ei, oon pahoillani Mam17 :sorry:
Kauhiasti tsemppiä ja onnea, toivotaan että kaikki on tällä kertaa just niinku pittää :Heartred on se vaan kauhia, miten paljo sitä saakaan raskauttaan jännittää!

Tänään käyty äitipolilla katselemassa pikkusta :) kovasti oli pikkunen kasvanu vajaan neljän viikon aikana nt-ultrasta.
Esikoinen syntyi yllättäen ennenaikaisesti, kun kohdunsuu oli alkanut avautumaan. Nyt seuraavat äitipolilla sitä ja onneksi kohdunkaula oli nyt normaali. Seuraava ultra 5.1., jolloin rakenneultra ja samalla katotaan kohdunkaulan tilanne.

NIinpä, miten paljon sitä joutuukaan raskautta jännittämään...
Tänään oli neuvola, jonka yhteydessä sit ultrattiin. Olihan se sydän taas kurkussa, kun kävin ultrauspöydälle makaamaan.
Mutta, siellä se pikkuinen niin eläväisenä ja vauhdikkaana vilkutteli äidille kättään. <3 Voi kun sitä ois voinut tuijottaa vaikka kuinka kauan.<3<3<3

Tehäänkö muuten rakenneultrassa yleensä mitään sisätutkimuksia? Vai pelkkä ultra vaan?

Tehäänkö muuten rakenneultrassa yleensä mitään sisätutkimuksia? Vai pelkkä ultra vaan?

Jos oikein muistan, niin esikoisen rakenneultrassa ei mitään sisätutkimuksia tehty. Ainoastaan vatsan päältä ultrataan. Mutta tässäkin voi olla eroja... :confused005

Ok, eli pelkkä ultra siis :) huomenna ois neuvolakäynti taas viimein!

Pennonen, saitko aikaa tuonne MeriOuluun? :) Oon itsekin harkinnut siellä käyntiä, hyvä ystävä suositteli lämmöllä :)

Minäki kävin MeriOulussa varhaisraskauden ultrassa sillon ja oli ihan hyvä paikka. Kodinomainen ja se täti kyllä selitti kaiken tosi hyvin ja ajan kanssa. Eikä oo hinnalla pilattu. :)

Joo, meillä on ens viikon maanantaina aika! Hihii, jännittää :p

Toki tiiän, ettei se sukupuoli oo kiveen hakattu vaikka sen nyt pääsiski näkemään, mutta jänskätän sitä että jos vauvva on suotuisassa asennossa ja täten paljastaa ittensä, onkohan se kuva niin tarkka että siihen uskaltais luottaa? :dummy::dummy1:

Pennonen, on luotettava noilla viikoilla jo!

Mekin mennään 5.12 yksityiselle ultrattavaksi rv16 ja monesta paikasta olen lukenut, että sukupuoli pystytään jo erottamaan :)

Mulle veikkas jo nt-ultrassa sukupuolta, viikkoja vajaa 13 sillon. 5.1. asti pitää vielä jännittää et osuko veikkaus oikeaan.

Miun kaveri kerto tapauksen jossa raskauden aikana sukupuoli vaihtu kolme kertaa, ja viimenenkin meni väärin kun synnytys koitti. En tiie kuinka ne sit on niin huonosti tulkinnu kuvia, mut ilmeisesti ei oo satavarma asia loppujen lopuks ennen ku vauva syntyy.

Takaisin