Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hitsit, meillä on rakenneultra vasta 23.pvä...ehkäpä siihen malttaa oottaa, ja ois kyl ihana joululahja jos kaikki olis hyvin pikku tyypillä:Heartred elä turhia ressaile Obier :rolleyes:

Meillä myös 23.päivä ultra. Just kivasti ennen joulua, muuta ei kyllä toivoisi kun että kaikki on kunnossa!

Meillä on maanantaina rakenneultra ja mä jännitän kans ihan sikana.. tunnen tosi heikosti liikkeitä, mikä lisää vaan pelkoo. Mut istukka on edessä ihan samoin, kun ekassakin raskaudessa. Kai se vaan pitää uskoo, et se tosiaan vaimentaa liikkeiden tuntemista. Olin samanlainen panikoitsija esikoisesta. Tulispa maanantai pian :)

Mää en oo tuntenu ensimmäistäkään liikettä, mulla on istukka etuseinässä. Ultrassa kuitenki nähty monesti ikäsekseen oikian kokonen vauvva joka liikkuu, joten oon uskaltanu (ihme kyllä!) olla huolehtimatta. Toivon kovasti että pian tuntis jo jotaki, tottakai, mutta ei auta ku oottaa :smiley-bounce012

Voi ihanaa, et ootte saanu jo veikkauksia sukupuolesta. :)
Kyffii, pidetään peukkuja ! :)

Sievästi näkyy piirteet. :) meidän kaveri ei suostunu näyttämään naamaansa. :D peitti sen tiukasti käsillään. Miten päin teidän muitten vaavit on ollu masussa? meillä ollaan perätilassa, tuntuu niin hassulta ku esikoinen oli raivotarjonnassa koko ajan, ja potki kylkiluita minkä ehti. Tämä potkii vaan virtsarakkoon. :)

Vihdoinkin on kauan odotettu rakenneultra takana .. Ihanan huojentunut olo kun sai kuulla että pienellä on kaikki hyvin <3
Vahva tyttöolo on ollut ja tyttölupaushan sieltä saatiinkin :)
Jospa sitä nyt hetken taas selviäis stressaamatta.. Ai että kun voi ihminen olla onnellinen :) <3

Meilläkin rakenneultra vihdoin takana ja kaikki vaikutti olevan niinku pitääkin! Ihana joululahja, nyt saa vähän höllätä ressaamasta <3 Sukupuolta hän ei suostunu paljastamaan :D Kätilö hiukan veikkasi tyttöä, mutta ei uskaltanu sen enempää alkaa veikkailemaan. Eli loppuun asti täytyy jännätä kumpiko sieltä nyt sitten lopulta tulee. Painoarvioksi saatiin himpun verran vajaat 400g ja tänään siis viikkoja tasan 21+0. Meijän vauveli majaili pää alaspäin ja selkä vasten mun masua, kovin ei ollu halukas näyttämään myöskään naamaansa ja käsi oli edessä koko ajan :D

Rakenneultra takana ja kaikki hyvin. :) Nyt napainsertio näytti hyvältä ja mitään poikkeavaa ei löytynyt, hyvä niin. Painoarvioksi sai 337g ja tällä hetkellä majaili perätilassa. Jalat potkivat koko ajan suoraa mun virtsarakkoa päin, ei ihme että potkut on tuntuneet niin alhaalla. Sukupuoli selvisi, meille tulee toinen poika. :Heartblue Itku pääsi kun ajattelin, että kohta olen kahden ihanan pojan äiti. :happy: Mies oli myös innoissaan, ukkovalta talossa. :nailbiting:

Pääsen taas uusintaultraan ens viikolla, pieni oli niin kippurassa ettei kaikkea saatu kunnolla tutkittua, joten viikon päästä näkee uudestaan pikkuisen. :) Nyt on niin onnellinen fiilis kaikinpuolin, voi hyvillä mielin nauttia joulusta. ❤️

Meillä oli rakenneultra eilen. Kaikki oli hyvin. Kätilö kovasti kertoi, mitä kaikkea hän siellä ultralla katsoi. Lista oli kyllä todella pitkä: sydämen kammiot ja suonet, aivojen puoliskot ja pikkuaivot, raajojen pituudet, napanuoran kiinnittyminen, virtsarakko... Sikiöllä oli kaikki kunnossa ja oli juuri sopivan kokoinen. Tällä kertaa oli myös helppo katsoa kaikki tarvittavat, joten se ultraaminenkin meni ihan joutuisan mukavasti. Poika on meille tulossa, ei voinut näin maallikokaan erehtyä :) Värkki näkyy kuvassakin todella selvästi. Poikaolo on minulla ollutkin koko ajan, joten ihan kiva oli saada "varmuus" asiasta.

Tuli kyllä hyvä mieli, kun kaikki on ainakin tällä hetkellä hyvin. Minulla on istukka edessä, joten liikkeitä ei ole tuntunut, eikä todennäköisesti vielä tunnukaan pariin viikoon.

Tänään 19+5.

Takaisin