Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ei siihen ultraan kyllä kannata sokeasti luottaa :grin Mäkin tiedän useamman tapauksen, jossa sukupuoliveikkaus mennyt pieleen.

Käytiin eilen Merioulun neuvolassa. Ihan mukava kokemus, vauva oli jumittanut jalkansa ja peppunsa jonneki istukan ja kohdun rakoseen niin että sukupuolta ei saatu katottua eikä mitattua kaikkia mittoja. Ens maanantaina mennään uuestaan, luvattiin että samaan hintaan saadaan käyä toinen kerta, josko sillon saatas nähtyä enemmän. Oli silti aivan ihana nähä pikkunen, siellä käjet vispas ja nähtiin hieman sivuprofiilia, erottu nenä ja muut. Ja sydämen kammiot ja aivojen lohkot erottu, ja selkäranka hyvin yms., eli ei pitäs olla hätäpäivää tässä :joyful:
Mulle sanottiin aikasemmin ultrassa, että istukka on takaseinämässä, mutta nyt se oliki kuulemma etuseinässä! Se kyllä selittääki sen etten oo vielä tuntenu minkäänmoisia liikkeitä enkä kuplimisia (nyt 18+4).
Ei oo kovin montaa muuta ajatusta tässä päässä nyt pyöriny ku tuo vauvva... :Heartred

Muokattu viimeksi:
Oli tänään nii kummallisen mallinen maha että voi hyvä tavaton. Oli pään tai pepan änkennyt oikean tissin alle ja muuten oli maha kuin tyhjä :D tänään rakenneultraan veti aina tiukasti jalat ristiin kun sukupuolta yritti katsoa. Melkoinen velmu!

Meillä oli eilen torstaina (19+5) rakenneultra, jossa todettiin kaiken olevan hyvin :) Pieni oli vilkas tapaus ja pyöri kuperkeikkaa koko tutkimuksen ajan. Itse en vielä liikkeitä tunne selvästi edessä olevan istukan vuoksi, mutta kyllä siellä mahassa on todistettavasti elämää! Ja selvitettiin siinä sivussa sitten sukupuolikin :) Vahva tyttöoloni varmistettiin tyttölupaukseksi :Heartpink

Näiden uutisten jälkeen olen käynyt ihan ylikierroksilla - tällaista onnea en ole koskaan kokenut! Ja tuli siinä myös postattua some tukkoon uutisia :) Nyt tietävät siis aikalailla kaikki, ja se on suuri helpotus! Ei tarvitse enää keksiä tekosyitä välttää jokin ruoka tai alkoholia, tai piilotella mahaakaan :)

Eilen käytiin toistamiseen Merioulun neuvolassa ja sama homma: vauvvalla on niin kiva paikka siellä istukan vieressä ettei päästy taaskaan näkemään kumpi hän on :p saatiin vähän liikettä pikkuseen niin että mitat saatiin otettua, mutta jalkoväli jäi vieläki epäselväksi. Saadaan vielä ens viikolla käyä "takuuseen" kerta kokeilemassa. Olisin mää voinut periaatteessa oottaa rakenneultraan asti, ja jos vauvva ei näytä sukupuoltaan niin hän ei näytä, mutta ku ehotukset ylimääräsistä ultrakäynneistä on tullut tuolta neuvolan puolelta niin mielelläänhän sitä käy pientä kahtelemassa :Heartred kuulemma pitkät sormet ja pitkät jalat tulokkaalla!

Kuulostaapa ihanalta Pennonen :) Vähän toista ku täällä... kävin tänään ylimääräisessä ultrassa ja sanoin, että sukupuolen saa katsoa niin täti totes, että ei se siitä katsomalla miksikään muutu, eikä sen jälkeen enää puhunut koko asiasta sanaakaan eli ei katsonut vaikka pyysin.

Kuulostaapa ihanalta Pennonen :) Vähän toista ku täällä... kävin tänään ylimääräisessä ultrassa ja sanoin, että sukupuolen saa katsoa niin täti totes, että ei se siitä katsomalla miksikään muutu, eikä sen jälkeen enää puhunut koko asiasta sanaakaan eli ei katsonut vaikka pyysin.

Huh, ompa ollut tympee täti :(

:banghead: mä oisin tivannu,kyl sulla on oikeus tietää..ja sit jos sitä ei ois näkyny nii tympee täti ois voinu sanooo..

Niinpä! Olis voinut sanoa edes jotain. Ei sais lääkärin oma mielipide vaikuttaa tohon asiaan. Vaikka hänen mielestään se on turhaa niin jotkut silti tahtoo tietää

heinukka, no voi hyvän tähen, mikä asenne se tommonen on ollu?? Meitä on toki moneen junaan, mutta joskus ihmetyttää että miksi jotku ihmiset on hakeutunu terveydenhoitoalalle tai yleensäkään ihmisläheisiin töihin :shifty:

Perjantaina ois aika sairaalaan missä tutkitaan onko hematooma hävinnyt ja onko pikkuiselle kaikki hyvin:) pelolla ootan perjantaita, koska on ollut kauhean epävarma olo siitä onko maha asukilla kaikki hyvin :|

Meillä huomenna rakenneultra ja jännittää ihan pirusti :nailbiting:. Oon jo varautunut henkisesti siihen, et jotain huonoja uutisia tulee ja skippaan työt loppupäivältä.. Hölmöähän tässä on se, et mulla ei siis oikeesti oo mitään syytä pelkoon. Kaikki menny tähän asti super hyvin, bebe jumppaa masussa ja liikkeet tuntuu hyvin (eli hengissä on :Heartred). Muutenkin olen yleensä taipuvainen optimismiin ja tsemppaan mm. raskaana olevaa siskoa jatkuvasti, mut tän osalta ei nyt vaan pysty ajattelemaan rationaalisesti :confused:.

Meillä on maanantaina rakenneultra ja mä jännitän kans ihan sikana.. tunnen tosi heikosti liikkeitä, mikä lisää vaan pelkoo. Mut istukka on edessä ihan samoin, kun ekassakin raskaudessa. Kai se vaan pitää uskoo, et se tosiaan vaimentaa liikkeiden tuntemista. Olin samanlainen panikoitsija esikoisesta. Tulispa maanantai pian :)

Meillä huomenna rakenneultra ja jännittää ihan pirusti :nailbiting:. Oon jo varautunut henkisesti siihen, et jotain huonoja uutisia tulee ja skippaan työt loppupäivältä.. Hölmöähän tässä on se, et mulla ei siis oikeesti oo mitään syytä pelkoon. Kaikki menny tähän asti super hyvin, bebe jumppaa masussa ja liikkeet tuntuu hyvin (eli hengissä on :Heartred). Muutenkin olen yleensä taipuvainen optimismiin ja tsemppaan mm. raskaana olevaa siskoa jatkuvasti, mut tän osalta ei nyt vaan pysty ajattelemaan rationaalisesti :confused:.
Hitsit, meillä on rakenneultra vasta 23.pvä...ehkäpä siihen malttaa oottaa, ja ois kyl ihana joululahja jos kaikki olis hyvin pikku tyypillä:Heartred elä turhia ressaile Obier :rolleyes:

Takaisin