Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaapa ihanalta Pennonen :) Vähän toista ku täällä... kävin tänään ylimääräisessä ultrassa ja sanoin, että sukupuolen saa katsoa niin täti totes, että ei se siitä katsomalla miksikään muutu, eikä sen jälkeen enää puhunut koko asiasta sanaakaan eli ei katsonut vaikka pyysin.
:banghead: mä oisin tivannu,kyl sulla on oikeus tietää..ja sit jos sitä ei ois näkyny nii tympee täti ois voinu sanooo..Kuulostaapa ihanalta Pennonen :) Vähän toista ku täällä... kävin tänään ylimääräisessä ultrassa ja sanoin, että sukupuolen saa katsoa niin täti totes, että ei se siitä katsomalla miksikään muutu, eikä sen jälkeen enää puhunut koko asiasta sanaakaan eli ei katsonut vaikka pyysin.
Hitsit, meillä on rakenneultra vasta 23.pvä...ehkäpä siihen malttaa oottaa, ja ois kyl ihana joululahja jos kaikki olis hyvin pikku tyypillä elä turhia ressaile ObierMeillä huomenna rakenneultra ja jännittää ihan pirusti . Oon jo varautunut henkisesti siihen, et jotain huonoja uutisia tulee ja skippaan työt loppupäivältä.. Hölmöähän tässä on se, et mulla ei siis oikeesti oo mitään syytä pelkoon. Kaikki menny tähän asti super hyvin, bebe jumppaa masussa ja liikkeet tuntuu hyvin (eli hengissä on ). Muutenkin olen yleensä taipuvainen optimismiin ja tsemppaan mm. raskaana olevaa siskoa jatkuvasti, mut tän osalta ei nyt vaan pysty ajattelemaan rationaalisesti .