Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania kuulumisia :)
Vaikka tämä on jo kolmas lapsi mulla, niin jotenkin silti todella utopistista, että tuolla mun kohdussa on ihan elävä ihminen, joka liikkuu hurjana vaikken sitä yhtään vielä tunne :wideyed:

Heinukka meille tulossa viides ja fiilis kun oottas ensimmäistä, ei vaan mee jakeluun et mun masussa on elämää, ihan oikea ihmisen alku[emoji173]️ kaikki olot tai niiden puute, ultran odottelu, liikkeiden odottelu ja kaikki muukin mitä raskaus tuo tullessaan tuntuu niin uudelle ja ihmeellisille... ehkä tää menee jakeluun sit toukokuussa:p

Kertokaas viisaammat kun meillä tänään omien laskujen (ja neuvolan) piti olla viikot 12+1, mutta mitat vastasivat 11+6, huimat kaksi päivää siis, mutta kun laskettua aikaa ei siirretty noin pienen heiton mukaan niin meneekö neuvola tästä eteenpäinkin tuolla+2 päivällä? :grin
Itse oviksesta niin varmana olin varma myös siitä, että vastaa tasan päiviä. Kai tuossa voi olla jokin minimaalinen mittavirhekin? :rolleyes:Mutta lähinnä se, että meneekö neuvola siis tästedes 11+6 vai 12+1 mukaan? :grin Tiedän itse ajatella samalla lailla :p

Täällä kans ultra takana ja bebe hyppi ja heilutteli käsiään iloisesti :love017. Kauhean vaikeaa olla siinä pöydällä, kun olis tehny mieli nauraa sille hassuttelijalle, mutta sit se ultra tietty hyppäs aina ja kuva hävis, joten piti vain hillitä itsensä :p. Kaikki näyttäis meilläkin olevan kunnossa ja niskaturvotustakin vain 0,6mm.

Kuten muutkin on täällä sanonu, konkretisoitui tää pieni nyytti kertaheitolla ja nyt tekis mieli kuuluttaa kaikille, että meille syntyy vappuvauva! Mulla nyt omien laskujen mukaan 12+4, mutta mittojen mukaan 12+0. Sanoi, että jos heitto on 5pv tai yli niin laskettu aika muutetaan, mutta mulla siis pysyy samana. Sit ku nuo HUSin laitteet on ruotsalaisia ja naapurimaassa lasketaan laskettu aika eri tavalla, niin lopputuloksena olen nyt sitten virallisen kirjanpidon mukaan 12+5 ja la 1.5. :joyful:, joka pätee sekä neuvolassa, seuraavassa ultrassa jne..

Obier: Muakin niin alko hihityttään vauvan liikkeet siinä ruudulla ja pyytelinki anteeksi ultraajalta kun mua niin huvitti koko tilanne :D Sitte vielä enemmän ko ultraaja ei ollu saada niskaturvotusta mitattua vauvan asennon vuoksi ko hän alko nukkumaan just sillon niin tää ultraaja sitte hytkytti oikeen kunnolla sitä ultrauslaitetta mun vatsan päällä yrittäen herätellä vauvaa. Ja sekös mua alko naurattaan vielä enempi :D

Ihania kertomuksia teillä! :D

Mie kävin kanssa nt-ultrassa tänään ja meillä hyppäs LA 8 päivää taaksepäin eli oon nyt jo 13+4! Tuntuu hurjalta.

Tuo nauramine ja hihitys on kyllä kauheeta ku ei pysty hillitsemään mut tietää et sit kuva häviää. Miulla tuli tänään kyyneleet kun en olettanu sen näyttävän ihan niin vauvalta vielä, jalat ja kaikki näky niin hyvin!

Tekis myös huudella koko maailmalle nyt mutta ehkä se oma ujous vielä hillitsee. Tärkeimmät ihmiset tietää jo, töissä pitäs pian kertoa etten pysty nostamaan painavia.

Mulla oli kanssa naurussa pitelemistä silloin kun yritettiin kolme kertaa ottaa mittoja nt-ultrassa ja tää rääpäle vaan pyöri ja pomppi ja heilu miten sattuu, miehen kanssa naureskeltiin siinä kun lääkäritkin keskenään jupisi että onpa huonosti käyttäytyvä sikiö :grin

Onkos kenenkään lääkäri uskaltanut antaa arviota sukupuolesta vielä? Mä kävin tänään oman gynen luona, sain sieltä ihania kuvia, hän katseli myös sillä, mikä 3D kuva se onkaan, ihan pyytämättä! Ja lopulta myönsi että hänen mielestään näyttäisi olevan tyttö, mutta tottakai se on vielä suhteellisen epävarmaa tässä vaiheessa :p
Jouduin yksin käymään kun mies ei töiltä ehtinyt mukaan tällä kertaa ja tulin kotiin sieltä aika herkkänä kun en ollut yhtään odottanut tuota! :shy:

Meillä taisi pieni nukkua koko ajan kun oli niin paikoillaan :rolleyes: Pelästyinkin ensin kun olin 100 varma, että omat laskelmat 12+1 pitää paikkansa ja kun ultraaja sanoikin että vastaa 11+6 niin ajattelin, että ei kai nyt ihan juuri ole kehitys pysähtynyt :eek: Vähän aikaa ehti omassa mielessään panikoida ja koittaa katsoa tuleeko mitään liikettä kunnes ultraaja sanoi että sydän lyö ja näin itsekin sen ruudulla.. :joyful: Ei kyllä olisi mitään sitä vastaan, että olisi siskoaan rauhallisempi tapaus, esikoinen kun heitti jatkuvasti volttia jo kohdussa.. :wideyed:

Ihana lukea teidän ultra kuulumisia :Heartred Np-ultraan en oo vielä saanut aikaa, mutta varmaan ensi viikolla voisi tulla. En malta odottaa sitä kun näkee pienen.

T&pikkuinen 9+5

Se riippuu. Mulla sano esikoisen nt:ssä lääkäri et koitetaan eka vatsan päältä mut jos siitä ei syystä tai toisesta onnistu niin sitten alakautta. :)

Ihana lukea hyviä ultra uutisia <3 Meidän np-ultraan vielä 10 yötä.. Kuinka sinne jaksaisi odottaa.

Takaisin