Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia January! ☹️

Tuntuu nyt vähän tyhmältä tulla omia uutisia kertomaan mutta jos nyt nopeasti rykäsen: ar-ultra oli tänään, vaikutti viikkoa pienemmältä mutta sydän jyskytti vahvasti. Koon puolesta nyt siis mentäisiin viikkoa 8 jotain.

Meillä on huomenna aamulla nt-ultra 12+1, hirmu jänskä päällä jo, yritä tässä töihin keskittyä :nailbiting: ei oo ollu varmaan viikkoon mitään selkeetä oiretta niin pelottaa että onko siellä kaikki hyvin enää. perjantaina ei terveyskeskuksen kivikautisella laitteella saanut sydänääniä kuulumaan, minkä ei pitäisi huolettaa mutta huolettaahan se silti...

Vieena tsempit huomiseen! Kyllähän me oireet alkaa noilla viikoilla olla "lusittu" joten älä ole huolissaan, varmisti kaikki mallillaan:)

Voimia kaikille jolla ultrakuulumiset ei ollutkaan niin hyviä !:Heartred Itsellä kaksi keskenmenoa takana ja aika uskomattomalta tuntuu et näinkin pitkällä jo mennään... Perjantaina oli siis np-ultra, jossa mieskin oli mukana ekan kerran.. Mulla siis tässä raskaudessa ollut jo kolme ultraa, yhdessä kuunneltiin sydänäänetkin. :Heartred Mutta siellä se pikkuinen potki ja kääntyili, niin nopeeta ettei lääkärikään perässä pysyny... Jotenkin mulla on vahva tunne että tää olisi tyttö... Mutta toivottavasti kaikki menee hyvin ja se selviiä sit kun pikkuinen syntyy..LA 2.5.2017 !
Rv. 11+6

Mam17 ihana että masussa olo viejarilla kaikki mallikaasti:)

Oli kyllä ihana nähä että pikkusella oli kaikki hyvin. Mieskin oli aivan innoissaan, kun näytöltä näky niin paljon paremmin kun kuvista, joita oon hänelle aiemmin näytelly. :) Niskaturvotus oli 1.1mm ja verikokeiden tuloksia vielä odotellaan.. Jännittää.

Meillä on huomenna aamulla nt-ultra 12+1, hirmu jänskä päällä jo, yritä tässä töihin keskittyä :nailbiting: ei oo ollu varmaan viikkoon mitään selkeetä oiretta niin pelottaa että onko siellä kaikki hyvin enää. perjantaina ei terveyskeskuksen kivikautisella laitteella saanut sydänääniä kuulumaan, minkä ei pitäisi huolettaa mutta huolettaahan se silti...

Toivottavasti siellä on kaikki hyvin ! :) Mulla oli ihan alkuraskaudesta aika voimakkaat oireet (jatkuva kuvotus, väsymys, jatkuva pissan tunne...) ja ekan ultran jälkeen mun oireet loppu ku seinään! Olin tosi huolissani oireiden loppumisesta, mutta rv 9 pääsin sit ultraan, jossa pienokainen heilutteli kovasti käsiään..:) Neuvolatätikin sano ennen sitä puhelimessa, että ei kannata olla huolissaan, kun toi oireiden loppuminen on kuulemma ihan normaalia... Nytkään mulla ei onneksi ole oireina kun toi väsymys, mut sekin on vähentyny..Tiiän et se stressaa, mut onneks sulla on jo huomenna se ultra. Tsemppiä !

Mam17, mulla ei oo kovin pahoja oireita ollutkaan, väsymys oli aika kova ja etoi mutta ei kertaakaan tullut ylös asti, päätä särki vähän ja pissatti, ja monesti oli pari päivää ihan normaali olo, eli siihen nähden ole saanut olla aika helposti jos vertaa täällä muiden oireisiin :) terkka ja perhelääkäri ei kumpikaan kysellyt sen enempää kun kerroin että ei ole mitään pahoinvointia jne, joten yritän tässä toivoa parasta.. mies on ihan rentona koko aiheesta sille on hyvä käydä välillä nyyhkimässä! :grin

Mulla on aina sama, kun joku tärkeä juttu esim ultra aika lähestyy niin jännitys nousee vaikka tietäisin että kaikki on kunnossa! Kai sitä aivot varautuu pahimpaan kuitenkin :) ja niin, onneksi odotusta on nyt vain huomiseen asti!

Takaisin