Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vieena, Joo mustakin tuntuu välillä, et oon selvinny liiankin vähillä oireilla, kun muiden oireista lukee, mut katsotaan miten meidän sit loppuraskaudesta käy.. :grin Onneks noi miehet osaa ottaa niin rennosti, et saa sit omankin olon helpottumaan.. :)

No pah, meitin napero oli peräpää edellä koko ajan vaikka koitin täyttää sekä tyhjentää rakkoa ja vaikka kuinka tökittiin! :grin huomenna uudestaan, kun ei tänään saatu kaikkea tarpeellista näkyviin

Viimeinkin pääsin kirjautumaan. Viime torstaina käytiin nt-ultrassa. Tyypin piti olla 11+0 mutta olikin 11+3. Kaikki hyvin :Heartbigred Tyyppi jumppasi kovasti eikä meinannut millään näyttää itseään rauhassa. Kaikki tarvittava saatiin kuitenkin tutkittua. Marras/joulukuussa sitten rakenneultraan :)

Kiva et kaikki oli hyvin. :) Mulla kävi just samanlailla nt-ultrassa, piti olla 11+0 mut olikin 11+3.. :D:D Oikeestaan mulla on joka ultrassa laskettu aika siirtynyt yhellä tai kahella päivällä.. :) No ei haittaa, jospa se sitten haluais syntyäkin täsmällisesti. :laughing001

Tänään näkyikin kaikki mitä piti ja lääkärin mukaan kaikki on hyvin! :Heartred mulla on pysynyt LA samana joka kerralla, tai ainakin niin lähellä ettei sitä olla viititty muuttaa, nytkin sanoi että pysyy ennallaan :)
Vähän harmittaa kun ei saatu kuvaa mukaan, olisi ollut kiva perheelle näyttää, mutta pitää muutenkin käydä omalla gynellä loppuviikosta niin sieltä saa varmasti :p

Oiii ihanaa et kaikki oli hyvin! :Heartred Mulla taas noi viimesimmät ultrakuvat on sellasii, missä pikkusella on käsi aina naaman edessä tai jotain muuta, ettei niistä saa kunnolla selvää.. :grin
Olihan se niin nopee liikkeissään, etten kyllä yhtään ihmettele, liekkö äitiinsä tullu?:grin

Nt-ultra takana 10+6 ja vastasi 11+2 ja kaikki hyvin valtakunnassa! :Heartred Niskaturvotus oli kuulema viikkoja nähden alhainen ja kaikki muutenkin mallillaan. Lääkäri kehui vielä kiltiksi sikiöksi, ku kaveri sattui olemaan ihanne asennossa niskaturvotuksen mittaamiseen ja sattui olemaan vielä liikkumattakin mittauksen ajan. :laughing001 Ihanan helpottunut olo!

Ihanaa että olette saaneet hyviä uutisia ultrissa! Minäkin haluan! Mulle ei ole vielä edes tullut kutsua sinne. Eilen oli vasta eka neuvola.

Elikkäs menkoista olis 9+6 mut seksit oli kp20 ja kp29. Mitaks sai th 6+4. Jos ovis on ollu kp30 ni pitäis olla 7+5. Tiistaina kattellaan uusiks.

En osaa pelätä kun ultra on huono ja th ei oo kuitenkaan niin ammattilainen käyttään ja viime raskaudessa polilla oli 6pv pienempi ar ultrassa. Ja kp 30 oli vähä ovis tuntemusta..

Täälläkin nyt ultra takana ja kaikki oli hyvin. :)
Kylläpä on huojentunut olo.
Pikkuinen siellä köllötteli jalat vatsansa päällä ristissä ja kädet kasvoilla, kun aloitettiin ultraus, mutta sitten alkoikin sellainen jumppa että ei meinannut mittoja saada, kun toinen heilui hurjana menemään :D <3

Takaisin