Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna olisi se viikko tolkulla odotettu Ultra ja viikkoja kasassa 10+3 sitten.. Jännittää ja pelottaa ihan älytön, edellisten kkm takia. :nailbiting: Mitähän ens yöstä tulee, pyörin varmaan vain sängyssä ja mietin kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi.. Mä niin toivon että Tämä on pysyny/pysyy matkassa! :smiley-angelic001

Heissan, onko joku käynyt Tampereella alkuraskauden ultrassa? Millä viikoilla, missä, ja paljonko maksoi? Milloin pääsee neuvolan kautta ultraan?

Nuska76: kävin Tampereella ultrassa viikoilla 7+2 tms., palvelu on keskitetty Hatanpäälle. Muistaakseni maksoi n. 50€. Menimme tuohon ultraan lapsettomuushoitojen kautta, en siis tiedä kuinka neuvolan kautta pääsee/määrätään..monille se np-ultra n. viikoilla 12 on ensimmäinen ultrakäynti.

Käyn vielä vilkuilemassa täällä teidän kuulumisia vaikka meillä nyt kävi miten kävi :) Onnea matkaan kaikille toukokuisille :Heartred

Täälläkin normaalisti neuvolan kautta tuo nt-ultra ensimmäinen rv 10-12. Saa nähdä ottaako samalla tuon nt:n kun Th meinas että hän laittaa mut vr-ultraan mutta eihän Tämä nyt kovin vr-ultralta vaikuta. Kun muut jotka on käyneet niin se on yleensä rv7-9 käsittääkseni..

Outolintu, aika myöhässä kyllä varhaisultraksi :eek: mutta ymmärtääkseni nt:n voi tehdä vasta 11+0 lähtien (ja joku jossain ketjussa just kertoi, että neuvola/kätilö/joku muu oli sanonut, että luotettavampi mittaustulos tulee pidemmällä, siitä en sit tiiä kun en ole muualla kuullut.. mutta nt-ultran voisi siis tehdä 11+0..13+6 välillä.)

Mie sain neuvolasta tommosen vihkosen missä kerrotaan sikiöseulonnoista ja siinä mainitaan, että paras aika sille ultralle on viikolla 12+0-12+6. Kai sen voi varmaan tehdä myöhemminki, mutta neuvolantädin mukaan tulee jo helpommin virhearvioita vääristä tuloksista.

Eli pääsee parin viikon päästä kurkistamaan uudelleen mahdollisen kyytiläisen :rolleyes: Se mun neuvolatäti on kyllä aika ihmeellinen muutenkin ja kaikki on niin ihanaa ja hyvin ja lähelle tyyliä "Muistathan halailla puita" jne.. Esikoisen aikana oli aivan ihana, mutta oli siirtynyt Tässä välissä äitiyspuolelta pois :sad001

Rive, kiva jos välillä jaksat käydä päivittelemässä teidän kuulumisia! :) Edelleen tsemppiä ja voimia sulle! ❤️

Meillä oli tänään taas ultra (osallistutaan lääkärin tutkimukseen lapsettomuushoitojen tuloksista niin on saatu käydä tähän mennessä jo 3 kertaa ultrassa), nyt rv 10+4.
Ensimmäistä kertaa vauvva liikku kunnolla! Ihan säpsähin ku ruudulle ilmesty ihan vauvvan näkönen ja entiseen verrattuna niin ison kokonen beibi :love017
Uskomatonta, että mun vatsassa oikiasti kasvaa se pieni. Tulispa äkkiä vauvvamaha ja alkas tuntea liikkeet, nii tää tuntus todelta muulloinki ku pöydällä maatessa!

Ihanaa tuulia, onnea:)
Kertokaas, et mitä mun kandee odottaa huomiselta? Pitäiskö siellä näkyä mitä? Ultrataanko alakautta vai mahanpäältä? Mulla siis huomenna kassassa viikot 7+6... Jännittää ihan pirusti!

Kyllähän siellä nyt pieni "papu" pitäis näkyä, ja sydämensyke näkyy semmosena läpätyksenä. Niin ainaski meillä. Ja ultrattiin vatsan päältä. Viikkoja oli meillä sillon se 7+2.

Onnea Tuulia:Heartred

Kiitos onnitteluista :Heartred

Mulla on tehty molemmat ultrat sisäkautta - myös siis tämä tämän päiväinen. Mutta voihan niissä olla erojakin :)

Eihän sillä varsinaisesti mitään väliä mut kun tietää mitä odottaa niin ei jännitä niin paljon;) toivottasti siellä pikku papunen sit touhuille ja kaikki muutenkin mallikkaasti:)

Tuulia onnea! Ihania ultrakuulumisia! ❤️

Äippä, mulla varhaisultrissa sisäkautta ultrattu ja kyllä selkeästi pieni papu on näkynyt sekä sydämensyke läpätyksenä. :)

Mulla ar-ultrassa lääkäri katsoi ensin kohdunsuun ja -kaulan tilanteen ja tunnusteli kohdun ja munasarjat. Sitten otettiin ultra alakautta :)

Jos mä nyt oikein käsitin niin mulla on "vaan" kätilö:) pitääkö muuten olla rakko täynnä kun sinne menee? Eivät ainakaan sanonu mitään...

Takaisin