Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiiamariia, pahoittelut! Suru tuli teidän puolesta, hyvää jatkoa sulle ja voimia & tsemppiä hurjasti tulevaan! Voimahali! ❤️

Itse kävin perjantaina yksityisellä ar-ultrassa ja kaikki oli kunnossa ja sydän löi normaalisti :) Omilla laskuilla olisi ollut 7+2 silloin mutta gynen mukaan silloin oli 6+6. eli aikalähellä omaa arviota. :Heartbigred

Tiiamaria todella ikäviä uutisia valtavasti voimia teille! :Heartred

Täällä yks marmatus plussannut 23.9.2016 viime viikon torstaina oli eka neuvola käynti ja ultrattiin mahanpäältä?ei kuulunut tai näkynyt mitään muuta kuin että kohtu isontunut ja se jäi vaivaamaan minua, sehän on niin pienikin että miten voi vatsanpeitteiden läpi näkyä? Nyt siis menossa 8+2 rv

Varmaan riippuu ultraajasta ja varsinkin laitteesta mitä tuolloin saa näkyviin. Onkohan äidin ruumiinrakenteellakin väliä..?

On, jos on enemmän massaa, niin aika huonosti näkyy ultrassa vatsan päältä. Ja laitteet ja niiden kunto ja ikä...

Uusi laite oli heillä käytössä ja ei varmaan osannut käyttää sitä :D täytyy tänään soittaa ja varmistaa asia uudelleen koska vaivaa mieltäni.

Mä kävin neuvolassa perjantaina ja siellä ultrattiin. Th kysyi että otetaanko alakautta vai mahanpäältä, muttakun oon hieman tukeva niin päädyttiin alakautta katsomaan niin näkymä parempi.

Viikkoja siis tuolloin 9+2. Siellä Elvis näkyi, pienet kädet ja jalat näkyi ja niitä hieman kaveri jo liikutteli! :Heartred kuunneltiin pieni pätkä sydämen jumputusta. Kummastusta auttaa jaksamaan tän pahoinvoinnin kanssa.

Mammatus92, mulla näkyi ekassa raskaudessa 8+3 alkio muistaakseni aika helpostikin, mutta tässä toisessa ei näkynyt vaikka oli sitten yksityisellä alakautta katsottaessa jo 8+6. totesi, että kohtu on aika takana joten siksi ei varmaan näkynyt. Eli ei kannata vielä huolestua, riippuu paljon sijainnista, juuri äidin rakenteesta ja varmasti vielä muistakin asioista :)

Millä viikoilla tarkalleen otetaan se np-ultra? Mie täällä kuumeisesti odotan kutsua siihen, mutta ainakaan vielä ei posti sitä tuonut :D Huomenna tasan 11+0!

Eikös se ollu 11-14 viikolla? Alkaisin itse jo soittelemaan et missä aika luuraa:)

Mun tietojen mukaan se ois kanssa 11+0 - 13+6 viikoilla. Mulla on ens viikolla 12+1, jännittää!

Millä viikoilla tarkalleen otetaan se np-ultra? Mie täällä kuumeisesti odotan kutsua siihen, mutta ainakaan vielä ei posti sitä tuonut :D Huomenna tasan 11+0!

Meillä pitää itse varata aika ultraan kun osallistuminen on vapaaehtoista. Soitappa ja kysy ajasta.

Äitiplusneljä: Mulle sanottiin neuvolasta, että siihen tulee kutsu :) Mutta jos ei ala kuulumaan niin soittelen kyllä kohta perään :D

Takaisin