Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui nyt alkoi jännittään, huomenna ultra keskussairaalalla, onneksi heti aamusta. Toivottavasti kaikki on hyvin vaikka vuotoa jo ollu melki viikon. Meinasin saada sydärin kun soittivat että tuutko huomenna. Olen siellä ollutkin aiemmin hoidoissa, toivottavasti ois sama lääkäri.

Odelie aivan järkyttävää! Kovasti voimia sinulle henkiseen ja fyysiseen toipumiseen. Onneksi olet nyt turvassa ja pikkuisella oli kaikki hyvin! <3

Odelie hienoa että olet päätöksen tehnyt että et enää takasin mene❤️ tosiaan nyt pidät huolen itsestäsi ja lapsistasi:) voimia tulevaan ja pikaista toipumista! Ota apu vastaan jos/kun sinulle sitä sinulle tarjotaan:)
Terttuliini ihania uutisia tosiaan:) tsempit ultriin menijöille❤️ jännällä odottelen omaani sit 1,5kk päästä :p

6pv plussasta on mennyt nopeasti mutta nyt kun oottaan 15pv päästä olevaa ultraa, aika matelee :)

Odelie, hyvän ja varmasti parhaimman päätöksen olet tehnyt, ihan teidän kaikkien kannalta. :) Toivotan sulle kovasti voimia tulevaan, toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin! ❤️

Maiija, tsemppiä huomiseen ultraan! :)

Täällä myös varhaisultra huomenna, jännittää ihan pirusti! :nailbiting:

Hienoa, että oot Odelie tiukkana siellä ja pystyit tekemään päätöksen! Ja onneksi pienellä on kaikki hyvin ♡

jaksamista odelle mutta alhamdulillah pikkusella kaikki hyvin, inshaAllah lapset ymmärtävät tilanteen hyvin. surullista että tuollaista tapahtuu.

Ihana lukea teidän ultrakuulumisia!

Eilen oli eka neuvola (7+3 nyt menossa) ja sieltä sain ultran viikolle 13 eli marraskuun puoleen väliin. Ei vain ollut kuulemma aikaisemmin.

Olin jo niin päättänyt että kyllä sitä malttaa odottaa sinne ensimmäiseen ultraan mutta eikä malta! Pakko oli varata yksityiselle ar-ultra ja nyt odotettavaa enää 9päivää

Nyt käyty jo kahdestikin ultrassa. Näytti siltä, että joudun perumaan alkuperäisen ultran, joten ehdin varata sitten jo ykstyiselle ultran, jota sitten en halunnut enää perua kun se oli 3pv toista ultraa aiemmin. Ja olikin niiiiiiin hyvä, että kävin yksityisellä. Siellä oli nimittäin niin hyvät laitteet, että näytölle piirtyi sydänkäyrä ja samaan aikaan alkoi kuulua pieni jumpsutus. Siis NÄIN ja KUULIN sykkeen, julkisella ei mitään käyrää/ääntä näkynyt/kuulunut. Olen lukenut netissä paljon väittelyä siitä, kun joku sanonut kuulleensa sykkeen todella aikasin ja toiset eivät ole uskoneet. No nyt on itsellä sellainen kokemus, että kyllä sitä vaan joissakin paikoissa on parempia laitteita. Siellä "Toukka" köllötteli, vastasi viikkojaan ja oli kasvanutkin hyvin näiden kahden ultran välillä. Nyt on rv 7+1 tai 7+3. Toinen lääkäri laski eri tavalla, kun on hoitoalkuinen raskaus....

Minä pääsin pahoinvoinnin takia tänään yllättäen lääkärille jossa sitten ultrattiin. Eka ultra olisi ollut vasta tän kk lopussa niin auttoi kyllä paljon tähän pahaan pahoinvointiin että näki minkä takia ollaan oksenneltu.. :) Mitat vastasi päivälleen ja sydän löi. 9+2 tänään siis!

Keskeytynyt keskenmeno. Jäänyt viikolle 6+3, ei sykettä. Ens viikolla sairaalaan.

Ei niin. Pelottaa vietävästi ens viikko, viime kerralta sellaset traumat et en haluis ees sinne mennä. Yksityislääkäri laitto kuitenki lähetteeseen et suosittelee kaavintaa. Ja mä ja mies aiotaan sitä vaatia.

Meillä kävi niin uskomaton tuuri että vaikka mentiin lääkäriin vain ottamaan se seulonta verikoe, tavattiin mun oma gynekologi käytävällä ja kun hänellä oli hieman aikaa ja yksi ultraushuone tyhjillään, saatiin ihan melkein salaa käydä vähän katsomassa meidän vipeltäjää, siellä se jammasi ja kova meno oli päällä. Sydän löi myös hyvin. Nyt vaan 18 päivää odotellessa niin saa sen nt-ultran pois alta! Tänään 10+4 :p ihan uskomaton fiilis nähdä kuinka se on jo kasvanut!

Tiiamariia, pahoittelut! :sad001

Tiiamaria eikä! :'( harmittaa todella paljon sun puolesta :( muista pyytää kaikki mahdollinen apu ja tuki itsellesi, älä vaan jää yksin pelkojen ja pahan olon kanssa <3

Takaisin