Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaihtu mullakin viime raskaudessa la 15-> 23 ja ei kyllä sanottu mistään keskenmenoriskistä. Siis jos on vain kiinnittynyt myöhemmin ja nimenomaan nuo mittavirheet kun se on vielä niin pieni.

Ja sitäkin mietin, onko tutkittu, että jokainen sikiö kasvaa millilleen samaa tahtia? Luulisi, että siellä on jotain pientä yksilöllistä heittoa.

Periaatteessa sen alun kaikki kasvaa samantahtisesti mut kun se kiinnittyminen on sit erilailla eri ihmisil, et kai minulla kesti se kauemmin :p

Sairaalassa täällä eilen kuvasivat onko bebellä kaikki hyvin, kun tämä äiti hakattuna tohjoksi. Onneksi pikkuisella 7+5 näytti olevan kaikki hyvin, löytyi ultrasta ja sydänäänet kuuluivat. Jotain toivoa tässä synkässä arjessa..

Sairaalassa täällä eilen kuvasivat onko bebellä kaikki hyvin, kun tämä äiti hakattuna tohjoksi. Onneksi pikkuisella 7+5 näytti olevan kaikki hyvin, löytyi ultrasta ja sydänäänet kuuluivat. Jotain toivoa tässä synkässä arjessa..

Mitä?? äiti hakattu??Pikkuisella kaik hyvin mutta entä äidillä ja tuleeko olemaan. Olen pahoillani!!!!
Voimia hurjasti ❤
Nyt laittaa taas vihaksi!!

Kyllä tässä meikäläinen toipuu ajan kanssa. Ei vaan olisi isännästä koskaan voinut uskoa, että kun yrittää lähteä riitatilanteesta pois, kuoriutuu toisesta sekopää.

Mä oon täällä taustalla lueskellut teidän ultra kuulumisia iloisia ja surullisia mut nyt on pakko tulla kommentoimaan odelien takia!
Mulla itselle ei ole henk koht kokemusta parisuhde väkivallasta mutta kavereiden kokemuksia tuun jakamaan. Useammalla valitettaisi ex miehet olleet väkivaltaisia ja useampaan kertaan anteeksi on annettu ja takasin palattu:( kovin miehet toitottanut että eivät enää koskaan lyö tai satuta mutta aina vaan uudestaan ja uudestaan on hakattu, ehkä ei heti mutta ennemmin tai myöhemmin kyllä:( parhaan ystäväni on myös kuollut miehen käsiin:,( odelie älä mene takasin sano se mies mitä tahansa, se tulee tekemään ton toistekin, entä sitten kun vauva on sun sylissä ja mies tuntee tarpeelliseksi sua satuttaa? Ajattele itseäsi ja ennenkaikkea syntymätöntä lastasi, hae miehelle lähestymiskielto, mutta pois ja pysy pois! Jos et itse pysty hakemaan tavaroitasi pyydä jotain muuta tekemään se puolestasi, mutta älä mene miehen luokse yksin! Voimia sinulle, olet vahva nainen ja ansaitset paljon parempaa!

Odelie, onneksi pienellä on kaikki hyvin ja toivottavasti äiti toipuu fyysisesti ja henkisestä järkytyksestä! Toivon sinulle paljon voimia! Lähisuhdeväkivalta on todella kamalaa, sitä on hankala käsittää että se kaikkein rakkain lyö. Turvakodeista saa paljon apua ja tukea tällaisiin kriiseihin.

Muokattu viimeksi:
Turvakoti on taattu paikka jos ei ole muuta ja haluaa varman suojelun. Olen ollut. Kokenut samaa kuin sinä Kyfi joten tiedän mistä puhun.
Raskauden aikainen fyys väkivalta on niin ala arvoista tekijältä että hävetköön. Tälläinen ihminen usein lupaa ja lupaa muuttumista anteeksikin pyydellen mutta muista: unohda puheet!!! älä lankee niihin vaikka miestä rakastaisit. Jos tuntuu siltä,hanki lähestymiskielto mikäli näet mahdollisuudenkin että hän tulee ovelle tai lähelle.
Nyt iloitset kultakimpaleestasi masussasi ja alat äitinä eheytymään ennen vauvan syntymää. Apua saa kunhan sitä uskaltaa ja kykenee hakemaan. Älä jää yksin!! Ja vaikka nyt tuntuukin että miten tästä eteenpäin niin voin sanoa että kaikki järjestyy!
Empatiat täysin sussa!

Odelie, pahoittelut mitä olet joutunut kokemaan, mutta ihanaa että pikkuisellasi on kaikki hyvin! Samaa mieltä kuin muutkin, nyt keskityt vain itseesi ja tulevaan lapseesi, toivottavasti tulet toipumaan niin fyysisesti kuin henkisestikin! Toivottavasti sulla on myös tukiverkostoa ympärilläsi, tsemppiä & voimia! ❤️

Paljon voimia Odelie! Kyllä se taitaa valitettavasti olla niin, että jos ihminen kykenee tekemään tuollaista kerran, niin hän kykenee siihen toistekin. Mieti ja harkitse tarkkaan, olisiko hyvä hetki nyt suojella vain itseään ja tulevaa pientä ja olla erossa miehestä.

Odelie toivottavasti saat apua ja tukea ympäriltäsi! Näiden asioiden kanssa ei saa jäädä koskaan yksin!

Odelie nyt keräät kaikki voimasi ja ajattelet itseäsi ja tulevaa lastasi ja hakeudut turvaan. Väkivalta ei ole ratkaisu.

Kiitos kaikille tsempeistä. Ei tässä takaisin olla menossa, kukaan ei ansaitse tällaista. Nyt sitten täytyy vain keskittyä omiin lapsiin, olemassa olevaan ja syntyvään, enkä miehen lapsia jätä huomiotta vaan pidän huolenbettä heillä on sijaiskodissa nyt hyvä olla :( Lasten kannalta surettaa että kävi näin..

Ja terttuliini, ihania uutisia, onnea <3

Takaisin