Kesäbebe
Puuhakas puhuja
Jesu-, aika jännä ettei katsonut sisäkautta, käsittääkseni aikaisilla viikoilla nimenomaan sitä kautta näkee.. Mulla ei ees yrittänyt vatsan päältä ja mulla oli sentään jo vähintään 8+2, kattoi suoraan sisäkautta. Munhan ei siis pitänyt mennä sinne alkuraskauden ultraan, mutta 2krt neuvolassa yritettiin päältä kattoo eikä mitään löytyny ni mulla iski paniikki.. ekasta tuli 8+3 käynnillä selkeä näkymä ja nyt kävin 8+2 (laskettu neuvolassa 28pv kierrolla mut veikkasin että on ollu lyhyempi kierto). neuvolassa siis joku aataminaikuinen kone eikä ne katso sisäkautta ollenkaan. En sitte kestäny vaan oli pakko törsätä siihen yksityiseen ku päätin, et jos tuulimuna ni en haluu sitä kyl turhaan kantaa np-ultraan asti.. mutta siellä se löytyi sykkeineen kaikkineen ja kokoarvion mukaan 8+6 eli yhtäkkii sain 4 päivää lisää :D itku tuli kyllä kun sykkeen näki kun oli henkisesti jo valmistautunu että ehkä elämää ei löydy.. Nyt pystyy taas jo ajattelemaan muitakin asioita, kun alkoi mennä jo siihen, että ajatukset pyöri vaan sen ympärillä että miksei sieltä löydy mitään..